Hoelang/hoevaak? Of maakt dat niet uit?quote:Op maandag 31 maart 2025 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Maar dat is de beste via tot nu toe. Verder moet je een Thaise activiteit volgen zoals bv muy Thai of Thais cooking class. Of je kan hem aanvragen als een digitaal nomad bent
Ja moet wel een aanzienlijke duur van de cursus zijn. Denk minimaal 6 maandenquote:Op maandag 31 maart 2025 09:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoelang/hoevaak? Of maakt dat niet uit?
Maar zo'n kookklas duurt 6 maanden? En Muy Thai ook? Als je er nu na 2x mee stopt, wat dan?quote:Op maandag 31 maart 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet wel een aanzienlijke duur van de cursus zijn. Denk minimaal 6 maanden
Misschien komt je STAP-cursus dan toch nog van pas!quote:Op maandag 31 maart 2025 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Als je digital nomad bent moet je alleen aantonen dat je werkt en het geld hebt
Nee moet Thaise culturele activiteit zijn. Als je er mee stopt maakt niet uit. Je hebt volledige bedrag al van te voren betaald voor de cursus en visa.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar zo'n kookklas duurt 6 maanden? En Muy Thai ook? Als je er nu na 2x mee stopt, wat dan?
Jouw kitelessen tellen niet mee?
nee nuquote:Op maandag 31 maart 2025 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Morgen weer de hamstermolen in @:haags @:Dr_Flash
quote:Op maandag 31 maart 2025 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Als je digital nomad bent moet je alleen aantonen dat je werkt en het geld hebt
quote:Op maandag 31 maart 2025 09:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien komt je STAP-cursus dan toch nog van pas!
Geen taalcursus?quote:Op maandag 31 maart 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik voor een 6 maanden muy thai cursus voor de dtv. is denk ik mijn beste optie en ook de enige optie in hier op het eiland
quote:Op maandag 31 maart 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
ik ga denk ik voor een 6 maanden muy thai cursus voor de dtv. is denk ik mijn beste optie en ook de enige optie in hier op het eiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |