sneu voor ze, nog even zout in die wond strooienquote:Op zondag 30 maart 2025 21:02 schreef BigBreg83 het volgende:
Nou moet iedereen naar dbk voor gesprekje over elsa en de game.
Die kiest ook voor de beste optie nu voor de laatste paar dagen, maar zelf heeft ze voor 100 % ook grote invloed uitgeoefend op Milena en Jane en dat vuurtje van vijandschap en pestgedrag naar andere bewoners aangewakkerd, ze liet anderen het vuile werk wat dat betreft voor zich opknappen, streamers weten dat heel goed en zijn dat echt niet vergetenquote:Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Sharice is nu zoveel leuker als met Milena en Jane
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Sharice is nu zoveel leuker als met Milena en Jane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja en waarom vraag je je dan afquote:Op zondag 30 maart 2025 21:20 schreef Ireth het volgende:
Hoeveelste SL is dit nu al vandaag?? Nieuw record??
Ik heb niet het idee dat ze dat zelf ook zo ervaren. Zoals ik het "aanvoel" is het echt een groep van 4. (Maar ik zie niet alkes)quote:Op zondag 30 maart 2025 21:24 schreef kater1 het volgende:
Sharice is niet te peilen. Alsof ze geen eigen identiteit heeft. Ze smelt samen met mensen (vrouwen) waar ze een connectie mee heeft. En laat dan haar gemene sarcastische kant zien. Maar ze heeft altijd gezegd dat ze niet in een bondje wilde, met niemand. Nu staat ze dus vrijwillig alleen tegenover het kartel. Ze is fascinerend maar ze heeft geen echt leuke persoonlijkheid (gezien vooral dat gehang en gekonkel met Milena).
Dat de mannen zich down under stonden te scheren onder de douche.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar had mattie het nou over over 18+praktijken wat ze hebben uitgezonden waar hij verbaasd over was
Ahhh ok thnxquote:Op zondag 30 maart 2025 21:30 schreef Inka het volgende:
[..]
Dat de mannen zich down under stonden te scheren onder de douche.
Ben blij dat ze niet in mijn vriendenkring zit... Had 123.. ruzie met derquote:Op zondag 30 maart 2025 21:33 schreef odie22 het volgende:
wist ook geen filmpjes, kan tot 2013 terug filmpjes zien , alle vrienden zijn bang van haar
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
zal ook weer eens niet , sharice heeft de dark cloud en kan iedereen chanteren
Waar heb je het nu over?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:33 schreef odie22 het volgende:
wist ook geen filmpjes, kan tot 2013 terug filmpjes zien , alle vrienden zijn bang van haar
over de telefoon van sharice, heeft filmpjes van al haar vriendinnen die niet voor de buitenwereld zijn , de rest , zie bovenquote:
Eng!quote:Op zondag 30 maart 2025 21:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
over de telefoon van sharice, heeft filmpjes van al haar vriendinnen die niet voor de buitenwereld zijn , de rest , zie boven
quote:Op zondag 30 maart 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
Ow noem je zoiets een Dark Cloud??
* Ireth gaat ff naam veranderen van mapje...
ik ben maar een eenvoudige cosser, don't shoot the messengerquote:Op zondag 30 maart 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
Ow noem je zoiets een Dark Cloud??
* Ireth gaat ff naam veranderen van mapje...
Snap ik wel hoor, maar dat heeft Mattheus ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:24 schreef kater1 het volgende:
Sharice is niet te peilen. Alsof ze geen eigen identiteit heeft. Ze smelt samen met mensen (vrouwen) waar ze een connectie mee heeft. En laat dan haar gemene sarcastische kant zien. Maar ze heeft altijd gezegd dat ze niet in een bondje wilde, met niemand. Nu staat ze dus vrijwillig alleen tegenover het kartel. Ze is fascinerend maar ze heeft geen echt leuke persoonlijkheid (gezien vooral dat gehang en gekonkel met Milena). Edit: Sorry, geneuzel tijdens een SL. Mag wel toch? Ik vind Sharice gewoon raaarrrr
Joh!quote:Op zondag 30 maart 2025 21:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien kan snel het gevoel hebben dat ze verliefd is en kan dan ook weer snel over zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |