Ja maar alleen voor de wedstrijden waarin je de ruimte krijgt. Daar is ie nog steeds belangrijk.quote:
Dat had al nooit moeten komenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
Vinden jullie dat Lang moet blijven?
prrtquote:Op zondag 30 maart 2025 16:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ehm. Ajax vorig seizoen? Uitgeschakeld tegen amateurs en 18de gestaan in de ED?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef Tjacka het volgende:
Dit is toch wel het meest trieste implosie ooit van een club uit de top 3?
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:41 schreef Tjacka het volgende:
Dit is toch wel het meest trieste implosie ooit van een club uit de top 3?
Die gaat dit PSV nooit binnen halen, dus je kunt net zo goed vast beginnen met de schoonmaak.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou plek 2 nog niet als binnen beschouwen
Aan het eind van het seizoen aardig hersteld.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ehm. Ajax vorig seizoen? Uitgeschakeld tegen amateurs en 18de gestaan in de ED?
Kijk geen voetbal om paar dribbels te zien waar niks uit voortkomt. Maargoed bakayoko is net zo erg.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
Volgens mij 35 punten achter PSV geëindigd, dus ik snap oprecht niet hoe je deze fase van PSV daarmee kunt vergelijken, maar goed. PSV heeft nota bene aardig gepresteerd in de CL en wordt waarschijnlijk gewoon 2de, waarmee CL alweer veilig is gesteld.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Aan het eind van het seizoen aardig hersteld.
Ajax had een totaal andere selectie.quote:Op zondag 30 maart 2025 17:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij 35 punten achter PSV geëindigd, dus ik snap oprecht niet hoe je deze fase van PSV daarmee kunt vergelijken, maar goed. PSV heeft nota bene aardig gepresteerd in de CL en wordt waarschijnlijk gewoon 2de, waarmee CL alweer veilig is gesteld.
En dat staat los van het feit dat dit verder een tamelijk genante 2de seizoenshelft is hoorMaar zo slecht als Ajax vorig seizoen? Nee.
quote:Op zondag 30 maart 2025 16:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
Dit vind Noa Pffrrrt Lang alleen maar mooi om te zeggenquote:"We hebben het gewoon niet goed gedaan. We hebben twee keer verloren van Ajax, dan zijn ze beter dan ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |