Wat echt helemaal prima is.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We stevenen toch echt af op een eindstand van dik in de 80 punten, dan kan je toch moeilijk zeggen dat we het niet zelf verdiend hebben.
Welke trainers dan wel ? Wat ontbreekt er aan Pastoor ? Michels, Beenhakker en van Gaal hadden vrijwel helemaal geen ervaring op het hoogste niveau toen ze trainer van Ajax werden.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:02 schreef Bofjijff het volgende:
Pastoor moet je ook niet willen toch. Onze ambitie ligt wel wat hoger dan dat.
Is ook te veel in zichzelf gaan geloven.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:02 schreef Bofjijff het volgende:
Maar Pastoor is al een jaar of 25 trainer.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke trainers dan wel ? Wat ontbreekt er aan Pastoor ? Michels, Beenhakker en van Gaal hadden vrijwel helemaal geen ervaring op het hoogste niveau toen ze trainer van Ajax werden.
Altijd een beetje 'Ik ben vroeger dronken gespeeld door Kluivert , Kanu en Nilis dus ik ben maar de semi professor kant opgegaan' vibes met hem.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:02 schreef Bofjijff het volgende:
Waar blijkt dat uit? Hij toont zichzelf juist bijzonder realistisch. Hij is sociaal alleen bijzonder onvoorspelbaar.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is ook te veel in zichzelf gaan geloven.
geen idee, maar pastoor iig niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke trainers dan wel ? Wat ontbreekt er aan Pastoor ? Michels, Beenhakker en van Gaal hadden vrijwel helemaal geen ervaring op het hoogste niveau toen ze trainer van Ajax werden.
Alleen als hij nul invloed krijgt op het transferbeleid. Sommige mensen kunnen aardig koken maar moet je niet de boodschappen laten doen.quote:
Gedrag, uitstraling, maniertjes. De hele aura van die kerel.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit? Hij toont zichzelf juist bijzonder realistisch. Hij is sociaal alleen bijzonder onvoorspelbaar.
Dat is nooit anders geweest.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gedrag, uitstraling, maniertjes. De hele aura van die kerel.
Maargoed, dat ben ik.
*Proestquote:
Gelukkig is hij slim genoeg om te beseffen dat hij alleen geschikt is voor kortetermijnprojectjes bij clubs waar herstelwerkzaamheden moeten worden verricht.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gedrag, uitstraling, maniertjes. De hele aura van die kerel.
Maargoed, dat ben ik.
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
*Proest*
Mn koffie!!
Nu moet ik mijn beeldscherm en toetsenbord weer schoonmaken.
Bedankt he
we zijn het er hopelijk wel mee eens hier ( een enkeling uitgezonderd) dat mensen als pastoor, steijn, schreuder en jans echt niks te zoeken hebben bij Ajaxquote:Op maandag 31 maart 2025 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig is hij slim genoeg om te beseffen dat hij alleen geschikt is voor kortetermijnprojectjes bij clubs waar herstelwerkzaamheden moeten worden verricht.
Pastoor is iemand die rond zijn podcast denkt dat dingen 'zomaar' geregeld kunnen worden. Pastoor heeft sociaal gezellige dagen, Pastoor heeft sociaal slechte dagen.
Ik denk dat hij eigenlijk helemaal niet zoveel verschilt qua gedrag als ons. Alleen zitten wij veilig achter een laptopje iedereen af te kraken. Hoort er allemaal bij.
Vanzelfsprekend. Behalve Ten Hag moeten we het qua trainers ook niet in Nederland gaan zoeken.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:17 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we zijn het er hopelijk wel mee eens hier ( een enkeling uitgezonderd) dat mensen als pastoor, steijn, schreuder en jans echt niks te zoeken hebben bij Ajax
Daarom, waarom dan hoger richten als nieuwe trainer.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Pastoor is al een jaar of 25 trainer.
Ik wil m'n buurvrouw ook niet als nieuwe trainer.quote:
Ik hemel juist vaak op. Jans, Pastoor etc....Ik weet dat er dan weer wordt afgekraakt.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gelukkig is hij slim genoeg om te beseffen dat hij alleen geschikt is voor kortetermijnprojectjes bij clubs waar herstelwerkzaamheden moeten worden verricht.
Pastoor is iemand die rond zijn podcast denkt dat dingen 'zomaar' geregeld kunnen worden. Pastoor heeft sociaal gezellige dagen, Pastoor heeft sociaal slechte dagen.
Ik denk dat hij eigenlijk helemaal niet zoveel verschilt qua gedrag als ons. Alleen zitten wij veilig achter een laptopje iedereen af te kraken. Hoort er allemaal bij.
"Ons" ? Wat heeft ten Hag nou gepresteerd behalve profiteren van een gouden Ajax-selectie ?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ons vorige schaduwlijstje was Farioli, Potter, Ten Hag. Dan moet je het ook weer in die werkethiek zoeken, als Farioli daadwerkelijk vertrekt. Dat is de standaard die Ajax wil zetten.
Ik hoop van harte met je mee dat mister middelmaat Alex Pastoor als naam genoemd wordt binnen het Amsterdamse makker.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom, waarom dan hoger richten als nieuwe trainer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |