Ik zie niet echt een LB in Brobbey.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:36 schreef Sabata het volgende:
[..]
Als aanspeelpunt voor de (wel) scorende spelers is ie prima, werkt ook hard. Misschien om laten scholen zoals met Alexander Arnold is gebeurd?
Goedemorgen Eredivisie bij ESPN gisteren.quote:
Dan is Ravioli leuker. Of Frankioli (deze komt uit mijn koker).quote:Op maandag 31 maart 2025 11:55 schreef Schanulleke het volgende:
Jeetje, je schrijft macaroni omdat dat ook Italiaans is, net als Farioli. Wat ontzettend gevat. Dit is echt Humor met hoofdletter H!
Echt hé.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt heel bijzonder ja dat een bestuurder een politiek antwoord geeft.
Ik vind hem geen top trainer op basis van zijn ajax prestatiesquote:Op maandag 31 maart 2025 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt hé.
Farioli is een trainer met enorm veel ambitie. Dan zou een nee hij is van ons juist opgevat kunnen worden als iets negatiefs.
We stevenen toch echt af op een eindstand van dik in de 80 punten, dan kan je toch moeilijk zeggen dat we het niet zelf verdiend hebben.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax heeft voornamelijk geprofiteerd van wat er bij psv en feyenoord mis ging
"Kampioen van de armoede" met 80+ punten? Ja, wat een schande zeg, hoe durft hij. Had beter 72 punten kunnen pakken en tweede moeten worden, veel indrukwekkender. Feit blijft: wie de meeste punten pakt, is kampioen, klaar. Maar goed, één seizoen zegt nog niet alles. Laat 'm structureel presteren, Europees iets neerzetten, en dan praten we verder. Voor nu gewoon een prima start, maar laten we niet doen alsof hij al de nieuwe Guardiola is.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind hem geen top trainer op basis van zijn ajax prestaties
Ajax heeft voornamelijk geprofiteerd van wat er bij psv en feyenoord mis ging
Hij moet echt wel meer laten zien voordat hij de titel top trainer mag krijgen
Een kampioenschap is een goed begin
Gmta broerquote:Op maandag 31 maart 2025 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We stevenen toch echt af op een eindstand van dik in de 80 punten, dan kan je toch moeilijk zeggen dat we het niet zelf verdiend hebben.
Helemaal mee eens. Farioli gaat beter performen als Frank de Boer.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We stevenen toch echt af op een eindstand van dik in de 80 punten, dan kan je toch moeilijk zeggen dat we het niet zelf verdiend hebben.
Dit idd. Leuk als het een NLer is maar kwaliteit gaat daar echt wel boven de nationaliteitquote:Op maandag 31 maart 2025 12:28 schreef Black-Death het volgende:
Ik zie geen Nederlandse trainer die ik bij Ajax zou willen zien. Doe maar weer een buitenlandse trainer.
Daar krijg ik Steijn-vibes bij als trainer. Inderdaad goeie analist.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:48 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind Pastoor als analist indruk maken. Daardoor zou ik heb ook het voordeel van de twijfel gunnen mocht Ajax voor hem gaan. Maar liever Farioli nog maar even houden.
Alex Pastoor is zo ongeveer nog een belachelijkere optie dan Ron Jans.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:48 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind Pastoor als analist indruk maken. Daardoor zou ik heb ook het voordeel van de twijfel gunnen mocht Ajax voor hem gaan. Maar liever Farioli nog maar even houden.
Wat lees ik allemaal in dit topicquote:Op maandag 31 maart 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Alex Pastoor is zo ongeveer nog een belachelijkere optie dan Ron Jans.
Ik geef alleen maar aan waar het vandaan komt he.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt heel bijzonder ja dat een bestuurder een politiek antwoord geeft.
Pieter BLACKED maar hoofdtrainer maken.quote:Op maandag 31 maart 2025 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat lees ik allemaal in dit topic.
Muggenziften nog welquote:Op maandag 31 maart 2025 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan waar het vandaan komt he.
Thats it.
Kan je wel weer gaan lopen muggenziften, maar dat is allen jouw interpretatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |