Het lijkt vooral op een interpretatie van de woorden van Beuker gisteren bij ESPN. De ene website legt dat uit als "Ajax wil misschien van Farioli af" en de ander geeft aan dat de kans groot is dat Farioli volgend jaar nog trainer is, maar allebei baseren ze zich op de woorden van Beuker bij ESPN.quote:
Mwoah, hij had ook kunnen zeggen dat Ajax er alles aan gelegen is hem volgend jaar ook trainer te laten zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Beuker zei weinig geks. 'Als je succes hebt, dan komen de Europese topclubs, dat is de positie van Ajax in de keten' of woorden van die strekking.
Mee eens, je moet niet aan gaan sturen op een vertrek.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:25 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Mwoah, hij had ook kunnen zeggen dat Ajax er alles aan gelegen is hem volgend jaar ook trainer te laten zijn.
Niet gek wanneer je bij één of andere Turkse middenmoter en Franse subtopper speelt.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dan speelt er waarschijnlijk al wat. Er was natuurlijk al interesse voor hem in de winterstop en hij heeft er sowieso al een handje van om snel bij clubs te vertrekken. Het is jammer maar niet heel verrassend.
Ik denk dat je niet moet onderschatten dat ze de boel op alle niveaus geprofessionaliseerd hebben, dus reken maar dat er lijstjes zijn met mogelijke opvolgers. Maar liever houden we de beste man nog minimaal een jaartje binnen. Eens kijken wat ie op CL niveau en met wat nieuwe, betere, spelers kan bereiken.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:34 schreef Adames het volgende:
Als je Marijn Beuker hoort, gunnen ze Farioli heel graag een transfer
Toch bijzonder
Hij zei dus niet: "Hij is niet te koop en we willen hem niet kwijt." Dat had hij moeten zeggen iig. Dan sta je sterker bij onderhandelingen. Verder hoop ik dat hij vertrekt. Haal Ron Jans maar. Dan zit er gelijk muziek in.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Beuker zei weinig geks. 'Als je succes hebt, dan komen de Europese topclubs, dat is de positie van Ajax in de keten' of woorden van die strekking.
Dit dus.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:25 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Mwoah, hij had ook kunnen zeggen dat Ajax er alles aan gelegen is hem volgend jaar ook trainer te laten zijn.
Waar stuurt hij precies aan op een vertrek?quote:Op maandag 31 maart 2025 10:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, je moet niet aan gaan sturen op een vertrek.
Ik denk dat ze hem best graag zien blijven, maar dat ze ook prima weten hoe de boel werkt. En dan kun je wel gaan roepen dat hij er volgend jaar ook nog zit maar dan valt straks iedereen weer over Beuker heen als 'ie toch vertrekt. Gewoon een normaal diplomatiek antwoord was het, maar dat is niet altijd het leukste antwoord blijkt maar weer.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:57 schreef manny het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet moet onderschatten dat ze de boel op alle niveaus geprofessionaliseerd hebben, dus reken maar dat er lijstjes zijn met mogelijke opvolgers. Maar liever houden we de beste man nog minimaal een jaartje binnen. Eens kijken wat ie op CL niveau en met wat nieuwe, betere, spelers kan bereiken.
Die gasten (Kroes, Beuker, De Lang enzo) zijn echt bezig met een groter plan.
ron jans, hou op hoor.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zei dus niet: "Hij is niet te koop en we willen hem niet kwijt." Dat had hij moeten zeggen iig. Dan sta je sterker bij onderhandelingen. Verder hoop ik dat hij vertrekt. Haal Ron Jans maar. Dan zit er gelijk muziek in.
Ja, ik had dat interview gezien en ik haal dit er helemaal niet uit. Meer van wij willen met Farioli door maar het blijft voetbal dus als zijn droomclub komt zullen wij hem niet tegen werken.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:19 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het lijkt vooral op een interpretatie van de woorden van Beuker gisteren bij ESPN. De ene website legt dat uit als "Ajax wil misschien van Farioli af" en de ander geeft aan dat de kans groot is dat Farioli volgend jaar nog trainer is, maar allebei baseren ze zich op de woorden van Beuker bij ESPN.
Zie oa:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt7c1a1b4c5408315c
https://www.ajaxshowtime.(...)-trainer-van-ajax-is
https://www.voetbalprimeu(...)er-over-farioli.html
Kortom, rehashen van nieuws door verschillende mannetjes.
Ron Jans. Dan zoek ik echt een brug op hoor.quote:Op maandag 31 maart 2025 10:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij zei dus niet: "Hij is niet te koop en we willen hem niet kwijt." Dat had hij moeten zeggen iig. Dan sta je sterker bij onderhandelingen. Verder hoop ik dat hij vertrekt. Haal Ron Jans maar. Dan zit er gelijk muziek in.
Martin Jolquote:Op maandag 31 maart 2025 11:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Een trainer met morbide obesitas bij Ajax, no thanks.
Je werkt bij Boskalis?quote:Op maandag 31 maart 2025 11:19 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat mijn werkgever er hetzelfde in staat trouwens.
Even vergeten dat jij de rest van je leven voor dezelfde werkgever werkt callie. Sommige mensen willen wel soms een andere uitdaging.quote:
Ron Jans wil het volgens mij zelf niet eens, die weet ook wel dat hij de druk niet aan kan.quote:Op maandag 31 maart 2025 11:25 schreef GGMM het volgende:
Tong altijd weer met de middelmatige Ron Jans
Hou op hoor
Als aanspeelpunt voor de (wel) scorende spelers is ie prima, werkt ook hard. Misschien om laten scholen zoals met Alexander Arnold is gebeurd?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe kan je nu kritiek hebben op Brobbey na zijn wedstrijd van vandaag?
Beste speler van Ajax kant. Had alleen die vrije kopkans wel op doel mogen koppen.
Bijzonder matige 'comeback'quote:Op maandag 31 maart 2025 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even vergeten dat jij de rest van je leven voor dezelfde werkgever werkt callie. Sommige mensen willen wel soms een andere uitdaging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |