Dat laten lopen van wedstrijden, daar geloof je toch zelf niet in? Dat is vooral hoe supporters denken, maar ik geloof er geen reet van dat er ook maar één speler zo over denkt. Volgens mij speelt de rivaliteit bij de spelers überhaupt niet echt. Scheelt ook weer dat je voornamelijk spelers van buiten hebt.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef Shreyas het volgende:
Vandaag won Feyenoord ook, ik hoop echt dat ze plek 3 nog niet hebben veilig gesteld voor de wedstrijd tegen PSV, want ik sluit niet uit dat dan ze die zomaar laten lopen om Ajax van een kampioenschap af te houden.
Ja Traore is altijd een beetje hit or miss, maar gisteren had ie er zin inquote:Op maandag 31 maart 2025 07:37 schreef maxi-mus het volgende:
Farioligod.![]()
Wat een heerlijk potje, alle toppers gewonnen genot.
Ook wel fijn dat Traoré gister een hele erge het draaide wel pot had. Tegen NAC maar in de spits zetten.
Die 2-0 kon je wel zien aankomen toen hij eenmaal naar binnen kwam om aan te leggen. Typische Traoregoal.quote:Op maandag 31 maart 2025 07:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Traore is altijd een beetje hit or miss, maar gisteren had ie er zin in
Verder zit ik nu in Eindhoven te werken, wat een genot om allerlei PSV-fans te horen
Speelde ook wel tegen een hele zwakke back he. Maar in dit soort wedstrijden kun je hem zo goed gebruiken. Wonderlijke voetballer.quote:Op maandag 31 maart 2025 07:37 schreef maxi-mus het volgende:
Farioligod.![]()
Wat een heerlijk potje, alle toppers gewonnen genot.
Ook wel fijn dat Traoré gister een hele erge het draaide wel pot had. Tegen NAC maar in de spits zetten.
Melaatsia is echt ontzettend matig dit seizoen ja, maar toen Traoré erin kwam (zo rond minuut 60) was het overwicht wat PSV na rust had ook meteen begin. Je kon weer iemand aanspelen naast Brobbey, zowel in de lucht als diepte, Ajax kwam er toen weer veel meer uit geholpen door de snelle 2-0 natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2025 07:59 schreef manny het volgende:
[..]
Speelde ook wel tegen een hele zwakke back he. Maar in dit soort wedstrijden kun je hem zo goed gebruiken. Wonderlijke voetballer.
En met alleen 1-0 is het billenknijpen to 90+6, nu zit je er redelijk ok bij dat laatste deel.
Was erg sterk in de luchtduels ja en lijkt ook de rust uit te kunnen stralen als er druk op de verdediging staat, positieve ontwikkeling! Man wat was PSV onthutstend slecht zeg!quote:Op maandag 31 maart 2025 08:13 schreef maxi-mus het volgende:
Keepertje is ook wel een goede aankoop geweest trouwens. Optie tot koop lichten ze wel lijkt mij.
Was weinig mis mee toch?quote:Op maandag 31 maart 2025 08:37 schreef maxi-mus het volgende:
Het kolommetje van seniele Willem is ook weer optimaal genieten.
Zou gek zijn als ze het niet doen inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2025 08:13 schreef maxi-mus het volgende:
Keepertje is ook wel een goede aankoop geweest trouwens. Optie tot koop lichten ze wel lijkt mij.
Niet gelezen.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef Shreyas het volgende:
De uitwedstrijd van PSV vandaag was voor vele Ajacieden een ingecalculeerde nederlaag. Maar ook veel PSV'ers zagen deze wedstrijd als een formaliteit. Drie punten pakken en dan met een kleine achterstand op Ajax de overige zeven wedstrijden aangaan.
Daarom zou menig Ajacied getekend hebben voor een punt, logisch ook, PSV heeft op letterlijke iedere positie een betere speler. Saibari, Dest, Flamingo, Oranje internationals Lang en Veerman, toptalent Mauro Junior, topspits de Jong en natuurlijk wereldspeler Perisic, wat kan die man fantastisch voetballen, meer talent dan de hele Ajax voorhoede bij elkaar. Al deze spelers zouden zonder enige twijfel bij Ajax in de basis staan.
Vreemd genoeg wonnen wij en verloor PSV, kansloos eigenlijk. Het is werkelijk ongelofelijk en zeker een wereldprestatie te noemen. Het is ongekend dat Ajax in één seizoen beide Klassiekers en beide Toppers weet te winnen. Twaalf punten uit de directe ontmoetingen met PSV en Feyenoord.
Wat het nog meer bijzonder maakt is dat Ajax dit heeft gedaan met een selectie van een zeer bedenkelijk niveau, vele spelers zouden bij een gemiddelde middenmotor nog niet eens op de bank mogen plaatsnemen.
Daarom weet ik ook maar al te goed dat we er nog lang niet zijn.
Gelijkspel thuis tegen NAC kan zomaar, gelijkspel tegen Groningen uit en nederlagen tegen Utrecht uit en Twente thuis op de laatste speeldag....ja het kan allemaal nog fout gaan. Zo een selectie heeft Ajax nou eenmaal. Dus laten we alsjeblieft niet te vroeg juichen.
Vandaag won Feyenoord ook, ik hoop echt dat ze plek 3 nog niet hebben veilig gesteld voor de wedstrijd tegen PSV, want ik sluit niet uit dat dan ze die zomaar laten lopen om Ajax van een kampioenschap af te houden.
Maar goed, dat is een zorg voor later, het is nu genieten van deze ongekende prestatie. En laat ik ook even opmerken dat de arbitrage uitmuntend was vandaag, ondanks dat Ajax drie gele kaarten heeft gepakt (en Brobbey is geschorst tegen NAC). Daar kan kluns Higler nog een voorbeeld aan nemen.
Is dit nou een act of een psychose?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef Shreyas het volgende:
De uitwedstrijd van PSV vandaag was voor vele Ajacieden een ingecalculeerde nederlaag. Maar ook veel PSV'ers zagen deze wedstrijd als een formaliteit. Drie punten pakken en dan met een kleine achterstand op Ajax de overige zeven wedstrijden aangaan.
Daarom zou menig Ajacied getekend hebben voor een punt, logisch ook, PSV heeft op letterlijke iedere positie een betere speler. Saibari, Dest, Flamingo, Oranje internationals Lang en Veerman, toptalent Mauro Junior, topspits de Jong en natuurlijk wereldspeler Perisic, wat kan die man fantastisch voetballen, meer talent dan de hele Ajax voorhoede bij elkaar. Al deze spelers zouden zonder enige twijfel bij Ajax in de basis staan.
Vreemd genoeg wonnen wij en verloor PSV, kansloos eigenlijk. Het is werkelijk ongelofelijk en zeker een wereldprestatie te noemen. Het is ongekend dat Ajax in één seizoen beide Klassiekers en beide Toppers weet te winnen. Twaalf punten uit de directe ontmoetingen met PSV en Feyenoord.
Wat het nog meer bijzonder maakt is dat Ajax dit heeft gedaan met een selectie van een zeer bedenkelijk niveau, vele spelers zouden bij een gemiddelde middenmotor nog niet eens op de bank mogen plaatsnemen.
Daarom weet ik ook maar al te goed dat we er nog lang niet zijn.
Gelijkspel thuis tegen NAC kan zomaar, gelijkspel tegen Groningen uit en nederlagen tegen Utrecht uit en Twente thuis op de laatste speeldag....ja het kan allemaal nog fout gaan. Zo een selectie heeft Ajax nou eenmaal. Dus laten we alsjeblieft niet te vroeg juichen.
Maar goed, dat is een zorg voor later, het is nu genieten van deze ongekende prestatie. En laat ik ook even opmerken dat de arbitrage uitmuntend was vandaag, ondanks dat Ajax drie gele kaarten heeft gepakt (en Brobbey is geschorst tegen NAC). Daar kan kluns Higler nog een voorbeeld aan nemen.
Snap er geen kloot van inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:34 schreef Adames het volgende:
Als je Marijn Beuker hoort, gunnen ze Farioli heel graag een transfer
Toch bijzonder
Dit is niet het PSV-topic.quote:
Dan speelt er waarschijnlijk al wat. Er was natuurlijk al interesse voor hem in de winterstop en hij heeft er sowieso al een handje van om snel bij clubs te vertrekken. Het is jammer maar niet heel verrassend.quote:Op maandag 31 maart 2025 09:34 schreef Adames het volgende:
Als je Marijn Beuker hoort, gunnen ze Farioli heel graag een transfer
Toch bijzonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |