Toch een beetje te vroeg.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Lijkt me wel een trainer die Italiaanse topclubs de allerhoogste eer vind.
Die moeten dan wel geïnteresseerd zijn (en een trainer nodig hebben)quote:Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Il D was niet zo klein hoor volgens mijquote:Op zondag 30 maart 2025 20:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ken nog een kleine Italiaanse volksmenner
Weetje, hij kan ook CL spelen en daar nog een jaartje ervaring op doen. Rustig aan met je carriere, opbouwen en dan weer verder. Serie A is ook wel wat anders en dat weet hij ook.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Milan zal vast wel weer op zoek gaan naar een nieuwe trainerquote:Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moeten dan wel geïnteresseerd zijn (en een trainer nodig hebben)
Kan zomaar zijn dat as roma er straks 1 nodig heeft. Juve heeft net een nieuwe, maar weet niet of die interim is.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moeten dan wel geïnteresseerd zijn (en een trainer nodig hebben)
chatgpt?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef Shreyas het volgende:
De uitwedstrijd van PSV vandaag was voor vele Ajacieden een ingecalculeerde nederlaag. Maar ook veel PSV'ers zagen deze wedstrijd als een formaliteit. Drie punten pakken en dan met een kleine achterstand op Ajax de overige zeven wedstrijden aangaan.
Daarom zou menig Ajacied getekend hebben voor een punt, logisch ook, PSV heeft op letterlijke iedere positie een betere speler. Saibari, Dest, Flamingo, Oranje internationals Lang en Veerman, toptalent Mauro Junior, topspits de Jong en natuurlijk wereldspeler Perisic, wat kan die man fantastisch voetballen, meer talent dan de hele Ajax voorhoede bij elkaar. Al deze spelers zouden zonder enige twijfel bij Ajax in de basis staan.
Vreemd genoeg wonnen wij en verloor PSV, kansloos eigenlijk. Het is werkelijk ongelofelijk en zeker een wereldprestatie te noemen. Het is ongekend dat Ajax in één seizoen beide Klassiekers en beide Toppers weet te winnen. Twaalf punten uit de directe ontmoetingen met PSV en Feyenoord.
Wat het nog meer bijzonder maakt is dat Ajax dit heeft gedaan met een selectie van een zeer bedenkelijk niveau, vele spelers zouden bij een gemiddelde middenmotor nog niet eens op de bank mogen plaatsnemen.
Daarom weet ik ook maar al te goed dat we er nog lang niet zijn.
Gelijkspel thuis tegen NAC kan zomaar, gelijkspel tegen Groningen uit en nederlagen tegen Utrecht uit en Twente thuis op de laatste speeldag....ja het kan allemaal nog fout gaan. Zo een selectie heeft Ajax nou eenmaal. Dus laten we alsjeblieft niet te vroeg juichen.
Vandaag won Feyenoord ook, ik hoop echt dat ze plek 3 nog niet hebben veilig gesteld voor de wedstrijd tegen PSV, want ik sluit niet uit dat dan ze die zomaar laten lopen om Ajax van een kampioenschap af te houden.
Maar goed, dat is een zorg voor later, het is nu genieten van deze ongekende prestatie. En laat ik ook even opmerken dat de arbitrage uitmuntend was vandaag, ondanks dat Ajax drie gele kaarten heeft gepakt (en Brobbey is geschorst tegen NAC). Daar kan kluns Higler nog een voorbeeld aan nemen.
Is die voor Ajax?quote:
Berghuis maakte een hele hoop “vuile meters” vandaag. Als zelfs zulke voetballers in de discipline van Farioli kunnen worden geramd, dan zie je dat je zelfs kampioen kan worden.quote:Op zondag 30 maart 2025 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Rosa was trouwens echt goed vandaag. Werd ook prima ondersteunt door Berghuis trouwens, dat geeft dan ook wel een soort rust.
Ik begrijp er niks van dat Steven zonder morren akkoord gaat met zo weinig speelminuten?quote:Op zondag 30 maart 2025 22:17 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Berghuis maakte een hele hoop “vuile meters” vandaag. Als zelfs zulke voetballers in de discipline van Farioli kunnen worden geramd, dan zie je dat je zelfs kampioen kan worden.
Ook wel jammer. Was mooi geweest om die winnende reeks voort te zettenquote:Op zondag 30 maart 2025 22:41 schreef Wotte het volgende:
Denk dat we allemaal hadden getekend voor vier punten uit de serie AZ en PSV.
Eigenlijk had je van AZ ook moeten winnen.
Als PSV had gewonnen vandaag had je ACT meer teweeg gebracht denk ik. Desalniettemin alsnog vermakelijk om te lezen.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef Shreyas het volgende:
De uitwedstrijd van PSV vandaag was voor vele Ajacieden een ingecalculeerde nederlaag. Maar ook veel PSV'ers zagen deze wedstrijd als een formaliteit. Drie punten pakken en dan met een kleine achterstand op Ajax de overige zeven wedstrijden aangaan.
Daarom zou menig Ajacied getekend hebben voor een punt, logisch ook, PSV heeft op letterlijke iedere positie een betere speler. Saibari, Dest, Flamingo, Oranje internationals Lang en Veerman, toptalent Mauro Junior, topspits de Jong en natuurlijk wereldspeler Perisic, wat kan die man fantastisch voetballen, meer talent dan de hele Ajax voorhoede bij elkaar. Al deze spelers zouden zonder enige twijfel bij Ajax in de basis staan.
Vreemd genoeg wonnen wij en verloor PSV, kansloos eigenlijk. Het is werkelijk ongelofelijk en zeker een wereldprestatie te noemen. Het is ongekend dat Ajax in één seizoen beide Klassiekers en beide Toppers weet te winnen. Twaalf punten uit de directe ontmoetingen met PSV en Feyenoord.
Wat het nog meer bijzonder maakt is dat Ajax dit heeft gedaan met een selectie van een zeer bedenkelijk niveau, vele spelers zouden bij een gemiddelde middenmotor nog niet eens op de bank mogen plaatsnemen.
Daarom weet ik ook maar al te goed dat we er nog lang niet zijn.
Gelijkspel thuis tegen NAC kan zomaar, gelijkspel tegen Groningen uit en nederlagen tegen Utrecht uit en Twente thuis op de laatste speeldag....ja het kan allemaal nog fout gaan. Zo een selectie heeft Ajax nou eenmaal. Dus laten we alsjeblieft niet te vroeg juichen.
Vandaag won Feyenoord ook, ik hoop echt dat ze plek 3 nog niet hebben veilig gesteld voor de wedstrijd tegen PSV, want ik sluit niet uit dat dan ze die zomaar laten lopen om Ajax van een kampioenschap af te houden.
Maar goed, dat is een zorg voor later, het is nu genieten van deze ongekende prestatie. En laat ik ook even opmerken dat de arbitrage uitmuntend was vandaag, ondanks dat Ajax drie gele kaarten heeft gepakt (en Brobbey is geschorst tegen NAC). Daar kan kluns Higler nog een voorbeeld aan nemen.
Bedankt. Ik ben blij dat je in ieder geval de moeite hebt genomen om het te lezenquote:Op zondag 30 maart 2025 23:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als PSV had gewonnen vandaag had je ACT meer teweeg gebracht denk ik. Desalniettemin alsnog vermakelijk om te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |