abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217236583
Die Brobbey dacht ik kop hem maar eens naast voor de verandering?

Helemaal vrij ook
pi_217236650
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Volgend seizoen weg ben ik bang
Maar waarom eigenlijk?
Groot fan van User Wotte
pi_217237040
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 20:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Maar waarom eigenlijk?
Lijkt me wel een trainer die Italiaanse topclubs de allerhoogste eer vind.
pi_217237045
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Toch een beetje te vroeg.
Groot fan van User Wotte
pi_217237053
quote:

[..]
Die moeten dan wel geïnteresseerd zijn (en een trainer nodig hebben)
  zondag 30 maart 2025 @ 21:14:04 #106
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217237087
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 20:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ik ken nog een kleine Italiaanse volksmenner
Il D was niet zo klein hoor volgens mij
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 30 maart 2025 @ 21:16:07 #107
378023 Wotte
wotte!?
pi_217237121
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:09 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Toch een beetje te vroeg.
Ik ben ook groot fan van jou maat.
  zondag 30 maart 2025 @ 21:16:29 #108
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217237123
quote:

[..]
Weetje, hij kan ook CL spelen en daar nog een jaartje ervaring op doen. Rustig aan met je carriere, opbouwen en dan weer verder. Serie A is ook wel wat anders en dat weet hij ook.

Hij is echt heel jong voor een prof trainer in een 1ste.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217237131
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Milan zal vast wel weer op zoek gaan naar een nieuwe trainer
pi_217237132
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Kan zomaar zijn dat as roma er straks 1 nodig heeft. Juve heeft net een nieuwe, maar weet niet of die interim is.

Of ze interesse hebben is dan een ander verhaal, geen idee.
pi_217237168
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:16 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik ben ook groot fan van jou maat.
:@
Groot fan van User Wotte
pi_217237329
De uitwedstrijd van PSV vandaag was voor vele Ajacieden een ingecalculeerde nederlaag. Maar ook veel PSV'ers zagen deze wedstrijd als een formaliteit. Drie punten pakken en dan met een kleine achterstand op Ajax de overige zeven wedstrijden aangaan.

Daarom zou menig Ajacied getekend hebben voor een punt, logisch ook, PSV heeft op letterlijke iedere positie een betere speler. Saibari, Dest, Flamingo, Oranje internationals Lang en Veerman, toptalent Mauro Junior, topspits de Jong en natuurlijk wereldspeler Perisic, wat kan die man fantastisch voetballen, meer talent dan de hele Ajax voorhoede bij elkaar. Al deze spelers zouden zonder enige twijfel bij Ajax in de basis staan.

Vreemd genoeg wonnen wij en verloor PSV, kansloos eigenlijk. Het is werkelijk ongelofelijk en zeker een wereldprestatie te noemen. Het is ongekend dat Ajax in één seizoen beide Klassiekers en beide Toppers weet te winnen. Twaalf punten uit de directe ontmoetingen met PSV en Feyenoord.

Wat het nog meer bijzonder maakt is dat Ajax dit heeft gedaan met een selectie van een zeer bedenkelijk niveau, vele spelers zouden bij een gemiddelde middenmotor nog niet eens op de bank mogen plaatsnemen.
Daarom weet ik ook maar al te goed dat we er nog lang niet zijn.

Gelijkspel thuis tegen NAC kan zomaar, gelijkspel tegen Groningen uit en nederlagen tegen Utrecht uit en Twente thuis op de laatste speeldag....ja het kan allemaal nog fout gaan. Zo een selectie heeft Ajax nou eenmaal. Dus laten we alsjeblieft niet te vroeg juichen.

Vandaag won Feyenoord ook, ik hoop echt dat ze plek 3 nog niet hebben veilig gesteld voor de wedstrijd tegen PSV, want ik sluit niet uit dat dan ze die zomaar laten lopen om Ajax van een kampioenschap af te houden.

Maar goed, dat is een zorg voor later, het is nu genieten van deze ongekende prestatie. En laat ik ook even opmerken dat de arbitrage uitmuntend was vandaag, ondanks dat Ajax drie gele kaarten heeft gepakt (en Brobbey is geschorst tegen NAC). Daar kan kluns Higler nog een voorbeeld aan nemen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_217237550
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef Shreyas het volgende:
De uitwedstrijd van PSV vandaag was voor vele Ajacieden een ingecalculeerde nederlaag. Maar ook veel PSV'ers zagen deze wedstrijd als een formaliteit. Drie punten pakken en dan met een kleine achterstand op Ajax de overige zeven wedstrijden aangaan.

Daarom zou menig Ajacied getekend hebben voor een punt, logisch ook, PSV heeft op letterlijke iedere positie een betere speler. Saibari, Dest, Flamingo, Oranje internationals Lang en Veerman, toptalent Mauro Junior, topspits de Jong en natuurlijk wereldspeler Perisic, wat kan die man fantastisch voetballen, meer talent dan de hele Ajax voorhoede bij elkaar. Al deze spelers zouden zonder enige twijfel bij Ajax in de basis staan.

Vreemd genoeg wonnen wij en verloor PSV, kansloos eigenlijk. Het is werkelijk ongelofelijk en zeker een wereldprestatie te noemen. Het is ongekend dat Ajax in één seizoen beide Klassiekers en beide Toppers weet te winnen. Twaalf punten uit de directe ontmoetingen met PSV en Feyenoord.

Wat het nog meer bijzonder maakt is dat Ajax dit heeft gedaan met een selectie van een zeer bedenkelijk niveau, vele spelers zouden bij een gemiddelde middenmotor nog niet eens op de bank mogen plaatsnemen.

Gelijkspel thuis tegen NAC kan zomaar, gelijkspel tegen Groningen uit en nederlagen tegen Utrecht uit en Twente thuis op de laatste speeldag....ja het kan allemaal nog fout gaan. Zo een selectie heeft Ajax nou eenmaal. Dus laten we alsjeblieft niet te vroeg juichen.

Vandaag won Feyenoord ook, ik hoop echt dat ze plek 3 nog niet hebben veilig gesteld voor de wedstrijd tegen PSV, want ik sluit niet uit dat dan ze die zomaar laten lopen om Ajax van een kampioenschap af te houden.

Maar goed, dat is een zorg voor later, het is nu genieten van deze ongekende prestatie. En laat ik ook even opmerken dat de arbitrage uitmuntend was vandaag, ondanks dat Ajax drie gele kaarten heeft gepakt (en Brobbey is geschorst tegen NAC). Daar kan kluns Higler nog een voorbeeld aan nemen.
chatgpt?
Groot fan van User Wotte
pi_217237610
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:58 schreef Tjacka het volgende:

[..]
chatgpt?
Is die voor Ajax? :D
pi_217237701
Rosa was trouwens echt goed vandaag. Werd ook prima ondersteunt door Berghuis trouwens, dat geeft dan ook wel een soort rust.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_217237708
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Rosa was trouwens echt goed vandaag. Werd ook prima ondersteunt door Berghuis trouwens, dat geeft dan ook wel een soort rust.
Berghuis maakte een hele hoop “vuile meters” vandaag. Als zelfs zulke voetballers in de discipline van Farioli kunnen worden geramd, dan zie je dat je zelfs kampioen kan worden.
pi_217237832
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 22:17 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Berghuis maakte een hele hoop “vuile meters” vandaag. Als zelfs zulke voetballers in de discipline van Farioli kunnen worden geramd, dan zie je dat je zelfs kampioen kan worden.
Ik begrijp er niks van dat Steven zonder morren akkoord gaat met zo weinig speelminuten?

FF en Berghuis lijken het ook goed met elkaar te kunnen vinden. :)
Groot fan van User Wotte
pi_217237842
Ik vind alleen Kroes een beetje akward over komen ook vandaag met die assistent(Jezus?) van onze God.
Groot fan van User Wotte
  zondag 30 maart 2025 @ 22:41:35 #119
378023 Wotte
wotte!?
pi_217237873
Denk dat we allemaal hadden getekend voor vier punten uit de serie AZ en PSV.

Eigenlijk had je van AZ ook moeten winnen.
  zondag 30 maart 2025 @ 22:43:04 #120
80382 manny
30 is best veel
pi_217237884
9 punten boys.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_217237895
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 22:41 schreef Wotte het volgende:
Denk dat we allemaal hadden getekend voor vier punten uit de serie AZ en PSV.

Eigenlijk had je van AZ ook moeten winnen.
Ook wel jammer. Was mooi geweest om die winnende reeks voort te zetten
Groot fan van User Wotte
pi_217238011
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2025 21:31 schreef Shreyas het volgende:

Als PSV had gewonnen vandaag had je ACT meer teweeg gebracht denk ik. Desalniettemin alsnog vermakelijk om te lezen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_217238275
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2025 23:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als PSV had gewonnen vandaag had je ACT meer teweeg gebracht denk ik. Desalniettemin alsnog vermakelijk om te lezen.
Bedankt. Ik ben blij dat je in ieder geval de moeite hebt genomen om het te lezen ^O^
pi_217238347
Gefeliciteerd met de titel
pi_217238594
Toch wel weer Teletekst101 gehaald.

Gefeliciteerd reukorgaantjes. 14.gif
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')