Voetbal is echt niet des Ajax. Daarom.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch zijn er nog Ajacieden die over die vent klagen.
Dat verzin je toch niet
Waren ze ook continu aan het janken over 'seeeerdaaaaaaaar hoerenjong'?quote:Op zondag 30 maart 2025 17:46 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Bosz en de Jong capituleerden net al voor de camera dus dat is ook bonus
Dat gaat het altijd. Beter natuurlijk is mooi en resultaatquote:Op zondag 30 maart 2025 18:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voetbal is echt niet des Ajax. Daarom.
Maar he wat zou het op het moment? Het gaat even om het resultaat.
Des Ajax, wat een fabeltje blijft dat toch. Beetje zoals Brazilië nog altijd briljant voetbal speelt volgens vele.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voetbal is echt niet des Ajax. Daarom.
Maar he wat zou het op het moment? Het gaat even om het resultaat.
Ajax was nooit van het ontregelen van wedstrijden en countervoetbal. Dat bedoel ik meer. Meer van aanvallen, pressie en frivool oppertunistisch spel. Dat is echt geen fabeltje.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Des Ajax, wat een fabeltje blijft dat toch. Beetje zoals Brazilië nog altijd briljant voetbal speelt volgens vele.
Bovendien valt er met deze selectie niet veel meer uit te halen dan er nu gebeurt. Natuurlijk moet er ook weer richting goed voetbal gebouwd worden en is Farioli hopelijk een anomalie, maar waar hij Ajax cultureel verrijkt is door het brengen van discipline in verdedigend opzicht.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ajax was nooit van het ontregelen van wedstrijden en countervoetbal. Dat bedoel ik meer. Meer van aanvallen, pressie en frivool oppertunistisch spel. Dat is echt geen fabeltje.
Goede aanvallen heb ik ook vandaag gezien, daar niet van hoor. Misschien is het meer realisme en volwassenheid wat Farioli brengt. Ook wel eens goed, want het brengt gewoonweg het resultaat wat we nodig hebben.
Dit.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bovendien valt er met deze selectie niet veel meer uit te halen dan er nu gebeurt. Natuurlijk moet er ook weer richting goed voetbal gebouwd worden en is Farioli hopelijk een anomalie, maar waar hij Ajax cultureel verrijkt is door het brengen van discipline in verdedigend opzicht.
Dat zijn uitsprakenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen, Farioli is een betere trainer dan Ten Hag.
De beelden die ik net zag bij het onthaal vd bus en hoe hij de mensen toespreekt maakt het wel af.quote:
Gmta broederquote:Op zondag 30 maart 2025 19:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
De beelden die ik net zag bij het onthaal vd bus en hoe hij de mensen toespreekt maakt het wel af.
Farioli
Volgend seizoen weg ben ik bangquote:Op zondag 30 maart 2025 19:57 schreef TheVulture het volgende:
Wel echt een heerlijke volksmenner hoorquote:Op zondag 30 maart 2025 19:58 schreef Tjacka het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/1FXkDijUKM/
Die kans wordt steeds groter inderdaad.quote:
Ik ken nog een kleine Italiaanse volksmennerquote:Op zondag 30 maart 2025 20:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel echt een heerlijke volksmenner hoor
'Rechte rug, borst vooruit, grote bek.'
Mede door hem op het moment
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 30 maart 2025 20:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik ken nog een kleine Italiaanse volksmenner
Hmm ergens ben ik het nog met je eens ook. Ten Hag had veel betere spelers tot zijn beschikking en verloor waarschijnlijk nog van dit psv. Ok dat laatste klopt niet helemaal maar dat eerste wel. Vergelijk een gemiddeld elftal van de ten hag periode met nu en je zal er bijna van schrikken.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:57 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |