Ja, niet zo gek. Omdat we in Nederland inmiddels weten dat een Farioli en Slot zowel tactisch, sociaal als didactisch verschrikkelijk goed zijn. Om dat te constateren, hoef je geen helderziende te zijn. Het is 2025, geen 2013 waar je met boerenkoolvoetbal kampioen wordt maar roemloos onderuit gaat in Bernabeu.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hemel juist vaak op. Jans, Pastoor etc....Ik weet dat er dan weer wordt afgekraakt.
Waarom niet ? Nu zitten we met een Italiaan, bij Feijenoord werd de Deen er al snel uitgeflikkert. Er zijn genoeg capabele Nederlandse trainers.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Behalve Ten Hag moeten we het qua trainers ook niet in Nederland gaan zoeken.
Is Ron Jans een drinker?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een keer naast Ron Jans gezeten bij een diner in Holten.
Willen jullie meer van zulke leuke feitjes? Like en subscribe
Ik hoop het ook. Dan kunnen we pas pratenquote:Op maandag 31 maart 2025 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop van harte met je mee dat mister middelmaat Alex Pastoor als naam genoemd wordt binnen het Amsterdamse makker.
Hij drinkt niet, hij zuipt.quote:
Sprak hij nog een woordje Duits?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij drinkt niet, hij zuipt.
Rode wijn bij vlees. Dat kon ik nog waarderen
Geen idee wat je nu weer in perfect Nederlands lult. Vertel, 2013 ? Verder kijk je als helderziende naar de toekomst.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, niet zo gek. Omdat we in Nederland inmiddels weten dat een Farioli en Slot zowel tactisch, sociaal als didactisch verschrikkelijk goed zijn. Om dat te constateren, hoef je geen helderziende te zijn. Het is 2025, geen 2013 waar je met boerenkoolvoetbal kampioen wordt maar roemloos onderuit gaat in Bernabeu.
Weet ik niet. Ik zat naast hem. Behoorlijk starstruck dus niks tegen hem gezegd als een echte FOK!er.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sprak hij nog een woordje Duits?
Ik heb hem als FB-vriend en delen geweldige muziek.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een keer naast Ron Jans gezeten bij een diner in Holten.
Willen jullie meer van zulke leuke feitjes? Like en subscribe
Ik maar denken dat je Ron Jans graag bij Ajax wilde zien vanwege zijn kwaliteitenquote:Op maandag 31 maart 2025 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb hem als FB-vriend en delen geweldige muziek.
quote:Op maandag 31 maart 2025 13:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee wat je nu weer in perfect Nederlands lult. Vertel, 2013 ? Verder kijk je als helderziende naar de toekomst.
Er zit weer een agenda achter.Jan Rons vindt die troep van Frank Zappa leuk dus die moet maar trainer worden.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik maar denken dat je Ron Jans graag bij Ajax wilde zien vanwege zijn kwaliteiten
JAWELquote:Op maandag 31 maart 2025 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zit weer een agenda achter.Jan Rons vindt die troep van Frank Zappa leuk dus die moet maar trainer worden.
zelfde niveau waarschijnlijkquote:Op maandag 31 maart 2025 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil m'n buurvrouw ook niet als nieuwe trainer.
Dit is zijn favoriete album. Dan kun je bij mij net meer kapot.......quote:Op maandag 31 maart 2025 13:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Ik heb ooit tegen een straatmuzikant gezegd: als je Cortez The Killer speelt, krijg je 10 euro. Maar hij kende het niet."
~ Ron Jans
Geen idee, ik weet niet hoe goed Ron in bed is.quote:
Eens, en Ajax ook.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:10 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu is Ron een verboden woord in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |