SPOILER: Transfers 2024/25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmpjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand boven de 9 doelpuntenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
Kampioen worden met een spits die niet scoort is ook wel mooi
Ja met Gorter was dit echt compleet fout gelopenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Gouden greep geweest om Mattheus in de winterstop te huren
Zijn gelijk halen. Je kan veel zeggen maar ze hebben er wel echt een team van gemaakt met zijn allen in die bestuurlijke loopgraven oorlog vorig seizoen.quote:
Nu nog weggeven zou ik wel boos/verdrietig zijn.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik jullie dan nu eindelijk feliciteren met het kampioenschap?
Toen ik dat eind januari deed was het namelijk indekken
Bizar, echt heel knap. Ik ben voor PSV, maar kan niet anders zeggen dan diep respect voor hoe hij het op de rit gekregen heeft.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:29 schreef William_Papadin het volgende:
Het is echt niet normaal hoe Farioli dit voor elkaar gekregen heeft.
Kan het een onsje minder.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:29 schreef William_Papadin het volgende:
Het is echt niet normaal hoe Farioli dit voor elkaar gekregen heeft.
Bosz speelt het voetbal van de betere ploeg, als het dan een tijdje voor geen meter loopt heb je een lagere ondergrens dan bij een degelijke counterploeg. Ajax heeft daar in het verleden ook weleens last van gehad, maar PSV heeft nog niet zoveel ervaring met een aanvallende speelstijl.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Is ook best wel bizar hoe ze hun voorsprong hebben weggegeven nadat ze een echt heel goed eerste helft van het seizoen hadden.
Bij de telegraaf redactie zijn ze nu ook woedend dat ze niks slechts over Ajax kunnen schrijvenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:34 schreef The-BFG het volgende:
Lol zelfs de Jong weet niets te vinden waarom het onterecht zou zij..
realistischquote:Op zondag 30 maart 2025 16:34 schreef The-BFG het volgende:
Lol zelfs de Jong weet niets te vinden waarom het onterecht zou zij..
dat magquote:Op zondag 30 maart 2025 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik jullie dan nu eindelijk feliciteren met het kampioenschap?
Toen ik dat eind januari deed was het namelijk indekken
Thuis tegen Sparta zou leuk zijn. Kan Steijn ook nog een biertje meedrinkenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thuis tegen Sparta of thuis tegen NEC kampioen als het zo doorgaat.
Scoren niet nee, maar zeer belangrijk in dit team.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat Brobby er nog steeds geen ene reet van kan?
Die kopbal had in ieder geval op doel gemoeten.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:37 schreef koffiekoekjes het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat Brobby er nog steeds geen ene reet van kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |