Céline uit Lyon klinkt als Céline Dion.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet om eelijk te zijn.
Ach so.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:42 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Céline uit Lyon klinkt als Céline Dion.
En aangezien je Dijon als "Die-zjoh" uitspreekt zou de grap daarbij minder uit de verf komen denk ik.
Dat het klinkt als Céline Dion?quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet om eelijk te zijn.
Ik heb tot nu toe alleen deeltje één gekeken. Die ga ik voor ik naar twee ga nog terugkijken. Waarschijnlijk subtiliteiten gemist. Zoals Ton Kars Gijp aan het lezen is. Had ie een Gijp bril op ? Of de kamer met alle portretten, welke precies.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:50 schreef TommyL0204 het volgende:
Dat eindeloze inzoomen voordat het groene scherm komt met die steeds hardere pauken
De grap is denk ik eerder dat het een variant is op 'celine uit zaandam' uit de eerdere Promenade reeks.quote:Op dinsdag 1 april 2025 10:42 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Céline uit Lyon klinkt als Céline Dion.
En aangezien je Dijon als "Die-zjoh" uitspreekt zou de grap daarbij minder uit de verf komen denk ik.
Goed punt, die was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De grap is denk ik eerder dat het een variant is op 'celine uit zaandam' uit de eerdere Promenade reeks.
Scherp!quote:Op woensdag 2 april 2025 15:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De grap is denk ik eerder dat het een variant is op 'celine uit zaandam' uit de eerdere Promenade reeks.
Dubbele laag ja. Zoals bij heel veel grappen zijn ze heel subtiel.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook al. (Nog steeds niet echt hilarisch, maar vooruit.)quote:Op woensdag 2 april 2025 15:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |