SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ik ben geīnteresseerd in de twee oude Duitse tanksquote:Op zondag 30 maart 2025 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stopt alvast pak Bastognekoekjes en twee oude Duitse tanks in zijn broekzak.
Nergens last van, ik ben rood qua karakter dus ik ben superflexibel en ik slaap sowieso nooit hetzelfde qua aantal uren, de ene keer 5 uur, de andere keer 7 uur, 8 uur is voor zwakke mensen.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie heeft er allemaal een jet-lag?
Ik ben BLAUW- ROODquote:Op zondag 30 maart 2025 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nergens last van, ik ben rood qua karakter dus ik ben superflexibel en ik slaap sowieso nooit hetzelfde qua aantal uren, de ene keer 5 uur, de andere keer 7 uur, 8 uur is voor zwakke mensen.
Ik denk dat mensen die met het klokje een uurtje verzetten een jetlag oplopen extreem grote problemen met 't leven ondervinden.
Fijn dat je wel uit je coma ontwaakt bent.quote:
Weet ik, ren ik snel naar de sappige entrecote als jij achter die twee oude Duitse tanks aanrent.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geīnteresseerd in de twee oude Duitse tanks
* wacht rustig af tot blauw weer de overhand neemt.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben BLAUW- ROOD
Kom vechten
Fijn dat mijn brein meewerkt wat dat betreft.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat je wel uit je coma ontwaakt bent.
Dit is wel echt top denkwerkquote:Op zondag 30 maart 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik, ren ik snel naar de sappige entrecote als jij achter die twee oude Duitse tanks aanrent.
quote:Op zondag 30 maart 2025 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* wacht rustig af tot blauw weer de overhand neemt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 30 maart 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ben er nog niet helemaal uit wanneer dat gaat gebeuren.
Vast na 3 seconden.
Afgelopen weken verschillende keren klokken verzet, nooit last van eigenlijkquote:Op zondag 30 maart 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van dat uurtje?quote:Op zondag 30 maart 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik moet dit even gaan luisteren he? Na al dat audio-terreur die ik jou gestuurd heb
Die riem leidt een beetje afquote:Op zondag 30 maart 2025 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
En zachtjes een beetje meezingen en voetjetappen.
Nee, die riem doet 't m.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet dat vieze vlassnorretje en dat hoofd als een te blije dikke buldog?
Ik zou ook blij kijken als NL massaal je audio drek sliktquote:Op zondag 30 maart 2025 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet dat vieze vlassnorretje en dat hoofd als een te blije dikke buldog?
Mission accomplishedquote:Op zondag 30 maart 2025 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te staren naar die riem.
Verstandig.quote:
Laat de zon in je hart.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ons moeder zeee nog doe da nou nie
Ligt eraan of ze het wil begrijpen. Ik wens je veel succes.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Hopelijk begrijpt ze het snel met het kattenluikje.
[ link | afbeelding ]
Nou, heel ver kwam hij niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
De eerste lancering naar een baan om de aarde vanaf Europees grondgebied is over een minuut of vier:
Bekijk deze YouTube-video
*noteert*quote:Op zondag 30 maart 2025 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
We hebben nog wel iets te bij te leren in Europa, vrees ik.
Dat wordt veel KSP spelen.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*noteert*
"puntige kant moet naar boven"
Even een knieoloog vragen.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*noteert*
"puntige kant moet naar boven"
Ja, polar en sun synchronous.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik had eigenlijk nog niet van deze plannen gehoord, maar gaan ze polar orbits doen vanaf daar of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |