In een flat wonen (en dan ook nog een Turkenflat)quote:Op zondag 30 maart 2025 09:58 schreef Mikeytt het volgende:
Nu hopen dat mijn bovenbuurvrouw zoals gewoonlijk snel langs komt met een gigantische plaat lekkernijen.
In een flat wonen met alleen tatta's en daardoor geen gogantische hoeveelheden zoetigheid krijgenquote:Op zondag 30 maart 2025 11:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In een flat wonen (en dan ook nog een Turkenflat)
Haten op gratis etenquote:
De profeet zei dat je je maag voor 1/3de moet vullen, dus moslims die zichzelf volproppen volgen niet de teachings van de islam.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:46 schreef Jahr00n het volgende:
Echt een kunst om je iedere avond helemaal vol te vreten zodat je de hele dag geen honger hebt.
Wat een stel kneuzen zijn het toch.
De datum is overal anders. Voor sommigen vandaag, anderen doen het morgen, en sommigen ook op dinsdagquote:Op zondag 30 maart 2025 13:13 schreef Helenattenek het volgende:
Een heel topic over een feestdag zonder te vermelden wanneer de feestdag is
Plus, in een gevelde schaap zitten weinig suikers
Ik heb geleerd van mijn Turkse patiënten dat het suikerfeest 3 dagen duurt.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De datum is overal anders. Voor sommigen vandaag, anderen doen het morgen, en sommigen ook op dinsdag
Hoezo patiënten, ben je een dokter?quote:Op dinsdag 1 april 2025 07:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van mijn Turkse patiënten dat het suikerfeest 3 dagen duurt.
En ik heb inderdaad verschillende borden met eten meegekregen.
Zeer lief maar ik heb wel compassie met die arme vrouwen die nu als een beest de hele dag aan het koken en bakken zijn voor de grote familie en iedereen die ook maar langs komt..
Het héét notabene zo!quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:49 schreef Feola het volgende:
Hoezo noem je het suikerfeest? Weet je wel hoe kwetsend dat is? Je doet alsof het alleen maar om eten gaat, maar het is zoveel meer dan dat. Typisch iets voor een tatta om zo kortzichtig te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |