Was het maar zo makkelijk zoon heeft een beperking met zware arfid.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:19 schreef Moonversion het volgende:
Stel je niet zo aan joh, morgen pillen halen en verder niets doen
Misschien kan je zo'n tabletje oplossen en dan dan met een spuitje achter in zijn mond spuiten zodat hij het misschien in een reflex doorslikt? Of de apotheek vragen of ze een vloeibare variant hebben.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:10 schreef Aloria het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk zoon heeft een beperking met zware arfid.
Eet niks alleen brood patat bepaalde vla wat soepstengels en alleen kinderchocola.
Enige pil vorm die hij krijgt is zetpil, hopelijk hebben ze iets van vloeibaar spul. ( zelfs vloeibare medicatie neemt hij tot nu toe niet, zodra het ook maar iets anders ruikt weigerd hij )
Maar goed na de dettol geen wormpjes meer gezien in de buiten regio
Met zo een dieet is het toch ook niet raar dat je kind een zwak immuunsysteem heeft. Ik zou hier aan werken. Ook beter voor de rest van zijn leven.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:10 schreef Aloria het volgende:
[..]
Eet niks alleen brood patat bepaalde vla wat soepstengels en alleen kinderchocola.
Enige pil vorm die hij krijgt is zetpil, hopelijk hebben ze iets van vloeibaar spul. ( zelfs vloeibare medicatie neemt hij tot nu toe niet, zodra het ook maar iets anders ruikt weigerd hij )
Wel lekker makkelijk oordelen als je verder nul context kent.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:36 schreef YoopY het volgende:
[..]
Met zo een dieet is het toch ook niet raar dat je kind een zwak immuunsysteem heeft. Ik zou hier aan werken. Ook beter voor de rest van zijn leven.
Zo was het niet bedoeld. Maar dat is toch niet goed?quote:Op zondag 30 maart 2025 08:44 schreef archito het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk oordelen als je verder nul context kent.
Vraag dan eerst wat meer info voordat je zo bot gaat lopen betweten.
De context is een kind dat alleen patat en chocola wil eten. Dat is hoe dan ook niet gezondquote:Op zondag 30 maart 2025 08:44 schreef archito het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk oordelen als je verder nul context kent.
Vraag dan eerst wat meer info voordat je zo bot gaat lopen betweten.
1e kind zekerquote:Op zondag 30 maart 2025 08:09 schreef Filosoofert het volgende:
Het heeft geen zin om zijn billen in te smeren met Dettol...
Je smeert geen zeep in een bilnaad. Je kan wat sudo creme smeren oid.quote:
quote:Op zondag 30 maart 2025 08:10 schreef Aloria het volgende:
[..]
https://www.newpharma.nl/(...)-suspensie-30ml.htmlquote:Op zondag 30 maart 2025 08:10 schreef Aloria het volgende:
[..]
Dankje enige reactie waar ik wat aan heb, rest kan blijkbaar niet lezen.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[..]
https://www.newpharma.nl/(...)-suspensie-30ml.html
Goed de hele beschrijving lezen.
Bij de 1e zijn ze altijd iets onzekerder.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Je smeert geen zeep in een bilnaad. Je kan wat sudo creme smeren oid.
Vraag me af wat het aantal kinderen ermee te maken heeft verder? Of je moet bij 3 kinderen een brief thuis krijgen waarin wordt uitgelegd dat Dettol Handzeep anders is dan andere?
Sterkte.quote:Op zondag 30 maart 2025 11:14 schreef Aloria het volgende:
[..]
Dankje enige reactie waar ik wat aan heb, rest kan blijkbaar niet lezen.
Maar zal eerst wel even met de ah overleggen, gok dat die zal zeggen dat ik het uit moet gaan zitten.
Goed dat het is gelukt! Als hij er weinig last van heeft dan zou ik zoveel mogelijk bij z'n billen vandaan blijven. Het is echt enorm besmettelijk. Kans is aanwezig dat je dan via je eigen handen jezelf en mogelijk hemzelf weer besmet.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:55 schreef Aloria het volgende:
Het is gelukt !
Ik denk als ik hem nu in zijn slaap een slokje appelmoes laat nemen met 1 helft van die pil....
Nou drama.... uitspugen, vingers in de mond, pil helft weggooien, mond niet meer open doen half braken....
Gelukkig is die autistisch en het eerste wat hij vraagt slokje water ?????
Kon de 2 delen van de pil gelukkig terug vinden, die zaten half gesmolten op mijn ene vinger, de beker water in de andere hand.
Pil net voor het slokje water in de mond gewipt en gelijk de beker water er achteraan gedrukt.
Hij merkte het niet eens, slikte het zo door !
Over 14 dagen nog 1 pil, die laat ik eerst wel zacht worden en dan doe ik het net als nu, vlak voor het slokje water even met de vinger zo in de mond wippen.
Vind die beesten zo goor, krijg er gewoon de rillingen van
Ja dat hoop ik ook, het verbaast mij enorm hoeveel van die vieze krengen eruit komen.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef Nijna het volgende:
Wat fijn dat het gelukt is met die pil! Deel 1 zit er dan maar vast in, hopelijk gaat het over 14 dagen nog een keer zo voorspoedig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |