SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ga nog maar even eredivisie studio sport terugkijken en ik weet zeker dat ik na 1,5 samenvatting in slaap kukel
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
het is zo een film weer, maar krijg er grijns van op me wel als ik het weer kijk n. klassieker.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ik deze eerste paar sec zie dan denk ik:
Dude where is my carDo what you love, love what you do!![]()
Sinds begin deze maand is hij weg ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jawel hoorquote:
Toffe vakantie gehad, alweer 2 werkdagen verder
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wie?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds begin deze maand is hij weg ja.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds begin deze maand is hij weg ja.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh lekker van de vakantie, probeer het nog even vast te houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel hoor
Toffe vakantie gehad, alweer 2 werkdagen verder![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: