SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Denk je nu echt dat je leuk bent? Nogmaals ik vind het heel erg dat je ziek bent, maar je gekoketteer hiermee, begint vervelend te worden.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:39 schreef tong80 het volgende:
https://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=104
Flikker een kut eind op man. Ik heb gewoon een verkeerd linkje geplaatst. Echt, flikker een kut eind op alsof ik koketteer met kanker. Rot op en val me niet meer lastig.quote:Op woensdag 2 april 2025 14:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat je leuk bent? Nogmaals ik vind het heel erg dat je ziek bent, maar je gekoketteer hiermee, begint vervelend te worden.
Maar goed dan, speciaal voor jou.
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben geen man. Ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker een kut eind op man. Ik heb gewoon een verkeerd linkje geplaatst. Echt, flikker een kut eind op alsof ik koketteer met kanker. Rot op en val me niet meer lastig.
Heb je gelijk in. Normaal sta ik gelijk aan God. Vandaag neem ik genoegen met de tweede rang. FF pissen. Hoe deed Jezus Christus dat ? Aan het kruis. Om over schijten maar te zwijgen.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben geen man. Ik ben een vrouw.
Lijkt me sterk dat jij een verkeerd linkje plaats.
Ik heb kritiek op jou en jij vind het nodig om tegen mij tekeer te gaan als een of ander asociaal viswijf?quote:Op woensdag 2 april 2025 15:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Normaal sta ik gelijk aan God. Vandaag neem ik genoegen met de tweede rang. FF pissen. Hoe deed Jezus Christus dat ? Aan het kruis. Om over schijten maar te zwijgen.
Ik reageer nooit op jou. Ik reageer op jou doordat je op mij steeds reageert of kritiek heb. Je zal me worst zijn. Je interesseert me niet. Ik ben 62 en hoop nooit nog ouder en bejaarder te worden zoals jij.quote:Op woensdag 2 april 2025 15:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb kritiek op jou en jij vind het nodig om tegen mij tekeer te gaan als een of ander asociaal viswijf?
quote:Op woensdag 2 april 2025 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageer nooit op jou. Ik reageer op jou doordat je op mij steeds reageert of kritiek heb. Je zal me worst zijn. Je interesseert me niet. Ik ben 62 en hoop nooit nog ouder en bejaarder te worden zoals jij.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 april 2025 18:16 schreef Puzzie het volgende:
Wet Leg - catch these fists
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 2 april 2025 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Girl power......!
SPOILER: Playlist
10 video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Treehut362 op 03-04-2025 23:31:01 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Wanne kutmuziekquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:18 schreef Viesdik het volgende:
@:sturmpie @:Hyaenidae
Rijden jullie mee met Railroad Bill?
mamaquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:18 schreef Viesdik het volgende:
@:sturmpie @:Hyaenidae
Rijden jullie mee met Railroad Bill?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |