SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is dit voor libelle forum?Damn!
![]()
![]()
Ja @drakin
En GT met -46 nog steeds geen losse huid hier. Ken ook een jongen die -70 heeft gehaald van 33 ook geen losse huid. Het is ook enorm afhankelijk van je genen![]()
Niet in je baard kotsen he?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
En nu ga ik echt mijn bed opmakenLach met een schone bips![]()
mijn favo ff die er nu is, maar kan Turkse pizza ff dag bewaren en nog wat van die zooi van ze. maar vond het goed te eten, kwaliteit tentje wel, en ff zonder thuisbezorgd gedaan nu.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben fan van kleine vreettentjes, veel voor weinig en goeie kwaliteitquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:52 schreef kree het volgende:
[..]
mijn favo ff die er nu is, maar kan Turkse pizza ff dag bewaren en nog wat van die zooi van ze. maar vond het goed te eten, kwaliteit tentje wel, en ff zonder thuisbezorgd gedaan nu.
Lach met een schone bips![]()
Echt hele gesprekken met elkaar over afvallen/losse huid/maagverkleiningen. En @kree komt binnen gestormt als een kind van 3, gooit met een brabbelt wat onverstaanbaars en gaat weer weg.
Hoe werd dat laatst nou genoemd? Meeuwengedrag.
Overvliegen, schijten, krijsen en dan weer wegvliegen.Well, life can be a riot
Ik heb geen baardquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet in je baard kotsen he?![]()
![]()
ja heeft deze wel. en na zoveel promo kaartje na bestel rechtstreeks maar eens gedaan, thuisbezorgd is wel een graaier natuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben fan van kleine vreettentjes, veel voor weinig en goeie kwaliteit
rechtsreeks goedkoper voor allen denk.Do what you love, love what you do!![]()
Je kan negeren als je er niet op wil reageren. Maar nog steeds kan iedereen iets posten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:54 schreef Grotetijd het volgende:
Echt hele gesprekken met elkaar over afvallen/losse huid/maagverkleiningen. En @:Kree komt binnen gestormt als een kind van 3, gooit met een brabbelt wat onverstaanbaars en gaat weer weg.
Overvliegen, schijten, krijsen en dan weer wegvliegen.Lach met een schone bips![]()
Als het maar lekker wasquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja heeft deze wel. en na zoveel promo kaartje na bestel rechtstreeks maar eens gedaan, thuisbezorgd is wel een graaier natuurlijk
rechtsreeks goedkoper voor allen denk.
Ik moest grinniken bij vochtig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zo matrashoes zit er op. Kussens liggen er op. Nu wachten op de rest dat was nog vochtigLach met een schone bips![]()
Ik las moerashoesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
Zo matrashoes zit er op. Kussens liggen er op. Nu wachten op de rest dat was nog vochtigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moistyquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moest grinniken bij vochtig.![]()
![]()
moet wel ff zeggen want zie hier zo weer zo onzedelijke dingen?
Gemeente weest gewillig aan het woord van God he. ?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
ik heb al een deel van m’n nieuwe boeken binnen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Watvoor boeken?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb al een deel van m’n nieuwe boeken binnen.
![]()
Wil jij dan mijn koekje zijn?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij mag altijd mijn matrasje zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Onzedelijke dingen? Zoals
Well, life can be a riot
Ja dat is Kreequote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:54 schreef Grotetijd het volgende:
Echt hele gesprekken met elkaar over afvallen/losse huid/maagverkleiningen. En @:Kree komt binnen gestormt als een kind van 3, gooit met een brabbelt wat onverstaanbaars en gaat weer weg.
Overvliegen, schijten, krijsen en dan weer wegvliegen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ken MK al van lang geledenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
KUUUUTTTT cockblocked door @:Moeraskat![]()
![]()
Ja en wow, dat helpt niet echt he... tsssssssssquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ken MK al van lang geleden
Sorry popquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja en wow, dat helpt niet echt he... tsssssssss![]()
![]()
❤️ misschien mag je wel mee doen van MKquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Omdat jij het bent is alles vergeten en vergeven![]()
ZEG! 1x 4u is wel genoeg voor mij hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
❤️ misschien mag je wel mee doen van MKLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
ZEG! 1x 4u is wel genoeg voor mij hoor.![]()
![]()
wat doe jij nou weer lulligquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
KUUUUTTTT cockblocked door @:MoeraskatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
verder met film
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heul langquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ken MK al van lang geleden
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tenzij je stinktquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
❤️ misschien mag je wel mee doen van MKWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je mag m'n blote enkel wel zien?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bijvoorbeeld Post Mortem, atlas van de autopsiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nee nee dat gaat wel te ver hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo lang er geen blote voeten te zien zijn
MK, is dat Moeraskat of Monsterkoekie?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik vind het wel jammer, vroeger was ik echt een boekenwurm. Ik las serieus alles, maar kan mijn gedachten er niet meer bij houden nu als ik een boek open sla.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Post Mortem, atlas van de autopsieLach met een schone bips![]()
Vaak zat gedaan ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:12 schreef kree het volgende:
wat erger is, ik droomde over fok enzo vannacht.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik voel me al heul lang aangesproken als iemand MK typt. Maar er zijn meer users met deze afkorting. Zoals Magnetronkoffie en MarokkaanseKip. En nu dus ook MonsterKoekie.quote:
Maakt mij niet zoveel uit
Misschien zijn luisterboeken een optie?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, vroeger was ik echt een boekenwurm. Ik las serieus alles, maar kan mijn gedachten er niet meer bij houden nu als ik een boek open sla.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tof!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Post Mortem, atlas van de autopsie![]()
onzedelijke dingen? wat dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:57 schreef kree het volgende:
moet wel ff zeggen want zie hier zo weer zo onzedelijke dingen?
Gemeente weest gewillig aan het woord van God he. ?![]()
Ik deel met liefde met jouquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik voel me al heul lang aangesproken als iemand MK typt. Maar er zijn meer users met deze afkorting. Zoals Magnetronkoffie en MarokkaanseKip. En nu dus ook MonsterKoekie.
Maakt mij niet zoveel uit![]()
ik droomde wel soms en heb je het over 20 jaar vroeger, maar mss nu nog eens op fok vrouwen enzo of toen meiden
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook met jou hoorquote:
Hoi Kreequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ook geprobeerd, maar werkt ook niet voor mij. Ik lees of hoor en dan denk ik, er gebeurt zoveel in de wereld dat ik het internet weer aanslinger. De rust is beetje weg.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien zijn luisterboeken een optie?Lach met een schone bips![]()
ik ben er makkelijk in, maargoed ik kom wel beetje uit waar het mss niet zo makkelijk was ofzo om daar tegen in te gaan.quote:
Dikke lul ik volg mijn eigen weg
Nou intussen de keuken ook maar opgeruimd en schoon gemaaktdroger is bijna klaar dan de rest van bed opmaken en dan kan ik eindelijk douchen en daarna naar bed
![]()
nee nee.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben er makkelijk in, maargoed ik kom wel beetje uit waar het mss niet zo makkelijk was ofzo om daar tegen in te gaan.
Dikke lul ik volg mijn eigen weg
jij zei dat je onzedelijke dingen las hier.
vandaar mijn vraag.![]()
Ben je nu hier ineensquote:
Oh? En waar ging die droom dan over koentje?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koekie
Jij bent wel eens in een droom verschenen![]()
![]()
Kaas!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
eehhmmmm
tjeeee .....
laat me denken ......
gossie ....
kan er ff niet opkomen .....![]()
Ik ga eens gek doen, gewoon ff kijken of ik een film kan vinden die ik wil kijkenLach met een schone bips![]()
Zit je in een stressvolle periode?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer, vroeger was ik echt een boekenwurm. Ik las serieus alles, maar kan mijn gedachten er niet meer bij houden nu als ik een boek open sla.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
wat als je het vergelijkt met christelijk dus waar ik mee opgevoed ben.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
nee nee.
jij zei dat je onzedelijke dingen las hier.
vandaar mijn vraag.
Jammer want ik trek me wel aan van het over al gemeen beeld en goeie, maar ook niet met alles eens dat.Do what you love, love what you do!![]()
WELKE ONZEDELIJKHEDEN BEDOEL JE KREEquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
wat als je het vergelijkt met christelijk dus waar ik mee opgevoed ben.
Jammer want ik trek me wel aan van het over al gemeen beeld en goeie, maar ook niet met alles eens dat.![]()
Gewoon, je was er gewoon, een soort one on one meetquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh? En waar ging die droom dan over koentje?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
wat als je het vergelijkt met christelijk dus waar ik mee opgevoed ben.
Jammer want ik trek me wel aan van het over al gemeen beeld en goeie, maar ook niet met alles eens dat.
rumkoekjesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon, je was er gewoon, een soort one on one meet![]()
![]()
ahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook geprobeerd, maar werkt ook niet voor mij. Ik lees of hoor en dan denk ik, er gebeurt zoveel in de wereld dat ik het internet weer aanslinger. De rust is beetje weg.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je mag ook nog wel even bij mij de keuken doen hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nou intussen de keuken ook maar opgeruimd en schoon gemaaktdroger is bijna klaar dan de rest van bed opmaken en dan kan ik eindelijk douchen en daarna naar bed
rustig maily wtf?quote:
je denkt vels te ver. wat ik bedoel. seks voor huwelijk kan niet.
Niet in tentje samen slapen vrouwen en mannen. etc
dat idee. ik vind dat te kortzichtig.Do what you love, love what you do!![]()
Nou je was ineens weg bij 40+quote:
Ohquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon, je was er gewoon, een soort one on one meet![]()
![]()
Hey! Mak aan héquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon, je was er gewoon, een soort one on one meetWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Denk niet dat ik daar nog zin in hebquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag ook nog wel even bij mij de keuken doen hoor![]()
![]()
omg je leest NIKSquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
rustig maily wtf?
je denkt vels te ver. wat ik bedoel. seks voor huwelijk kan niet.
Niet in tentje samen slapen vrouwen en mannen. etc
dat idee. ik vind dat te kortzichtig.![]()
Twee keer bijna aangereden op zebrapad wtf is er vandaag met mensenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ook niet voor een kleine beloning?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar nog zin in heb
had je je zwaailicht niet aan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
Twee keer bijna aangereden op zebrapad wtf is er vandaag met mensen![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
Twee keer bijna aangereden op zebrapad wtf is er vandaag met mensenarm bescherm engel van jou die is nu toe aan vakantie
![]()
zal wel, oke. als je wil leg het me nog maar een keer uit dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vertel mij meequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ook niet voor een kleine beloning?![]()
![]()
NEEquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
zal wel, oke. als je wil leg het me nog maar een keer uit dan?![]()
Dat er hier meer geneukt moet worden!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
zal wel, oke. als je wil leg het me nog maar een keer uit dan?![]()
![]()
Vind ik wel een beetje spannendquote:
o ja film ging ik aanzettenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ok wil ik doen @kree soms is het gewoon beter om te gaan slapen dan te posten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
@:kree lylt legt het nog een keer uitLach met een schone bips![]()
Als je wil kunnen we die samen lezen, in bed.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Niet spannender dan een autopsieboek toch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In mijn schone bed?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je wil kunnen we die samen lezen, in bed.![]()
![]()
Heb je de lakens gestreken?quote:
OJA HOOR DAAR GAAN WE WEERquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vooruit danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee maar wel vers gewassen en nu in de droger met extra verse linnengeur
EXTRA VERSE linnengeur?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee maar wel vers gewassen en nu in de droger met extra verse linnengeur![]()
![]()
Het had niet nog een keer moeten gebeuren want dan had ik de bestuurder uit de auto gesleurdquote:Uw ADH vitamine Worst
En terechtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het had niet nog een keer moeten gebeuren want dan had ik de bestuurder uit de auto gesleurd![]()
* Moeraskat zet een hoog stemmetje op: ''Koekie ken ik irl en jou niet''
![]()
jij ruikt lekkerder....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja stond op de verpakking, rook lekker dus gekochtLach met een schone bips![]()
1 was een taxi en de ander was een amazonbusje dus dat zegt wel genoegUw ADH vitamine Worst
JA SORRY HOORquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
JIJ BEGON MET SCHREEUWEN VANAVOND!!![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat zet een hoog stemmetje op: ''Koekie ken ik irl en jou niet''
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
mimimimimi mimi miiiiiWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jij komt gewoon nooit/kwam gewoon nooit naar de meets waar ik wel was. Terwijl je daar gewoon had kunnen zijn.quote:
Ja, met stemmetjes.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ik weet niet of ik op dit moment nog heel lekker ruim. Maar als ik straks gedouched heb wel!quote:![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij komt gewoon nooit/kwam gewoon nooit naar de meets waar ik wel was. Terwijl je daar gewoon had kunnen zijn.
maar dat heeft niks met jou te maken
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]maar dat heeft niks met jou te maken
Nee nee
De loonlijst jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar jij staat al tig jaar op ' de lijst'
Waaaarom kwam je dan niet naar de meets?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'de lijst die Koen66 ooit eens irl wil meeten'
Zullen we vanavond allebei een gevangenispakje aantrekken?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waaaarom kwam je dan niet naar de meets?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Deze vrouw denkt echt overal aan héquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Bed is versdenk wel dat we eerst moeten douchen dan want dan blijft bed langer vers
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zullen we vanavond allebei een gevangenispakje aantrekken?Hou op met mij hoor
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zullen we vanavond allebei een gevangenispakje aantrekken?Mag ik dan langskomen met de knuppel als jullie je niet gedragen?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alleen als je op de loonlijst staat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Mag ik dan langskomen met de knuppel als jullie je niet gedragen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben jij dan pornstache?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Mag ik dan langskomen met de knuppel als jullie je niet gedragen?![]()
Nee, betaal er graag voorquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen als je op de loonlijst staat.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:@
![]()
Ik ben al in tijden niet zo vroeg mijn bed ingedoken op een zaterdag, maar ik heb vandaag echt genoeg gehad van de dagUw ADH vitamine Worst
Vivo per leiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
BETRAPTquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil die serie weer eens opnieuw kijken bedenk ik me net.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:46 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag deze man vond ik zo aandoenlijk in het begin
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
BETRAPTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Laatst buffy ook opnieuw bekekenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik wil die serie weer eens opnieuw kijken bedenk ik me net.![]()
![]()
Oh heel nobelquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
We kunnen zo wel een douchescene naspelen voor educatiefbelang MKlaten we dat doen.
MK duoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
We kunnen zo wel een douchescene naspelen voor educatiefbelang MK
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En, was dat wat?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ook. Laatst buffy ook opnieuw bekekenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gisteren that 70s shorts gekeken. Donna die Eric versloeg met basketbalquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ging ineens hard hier, ok ik heb nog ok eten gehad
weet niet of het nou heel handig is dart ze met naam noemen bij bezorgen, maar ok Turkse pizza was weer ok.Do what you love, love what you do!![]()
Was wel leuk maar de spanning van nu en de vooruitgang van wat ze kunnen met enge dingen is wel vermakelijk dat dat toen spannend wasquote:![]()
![]()
Je zet je naam toch op de bestelling?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:50 schreef kree het volgende:
weet niet of het nou heel handig is dart ze met naam noemen bij bezorgen, maar ok Turkse pizza was weer ok.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
hoezo?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:50 schreef kree het volgende:
weet niet of het nou heel handig is dart ze met naam noemen bij bezorgen, maar ok Turkse pizza was weer ok.
stonden je buren mee te luisteren?![]()
@RedShoes al een tijdje niet gezien hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt hoorrrr....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bed is klaaaar! Ik ga zo douchen hoelaat kom je MK?Lach met een schone bips![]()
Zag ik wel elders vandaagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:redshoes al een tijdje niet gezien hier.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat had ik met True Bloodquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was wel leuk maar de spanning van nu en de vooruitgang van wat ze kunnen met enge dingen is wel vermakelijk dat dat toen spannend wasOh, ga er maar alvast onder staan. Ik doe even de deuren op slot en dan kom ik er aanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bed is klaaaar! Ik ga zo douchen hoelaat kom je MK?
duhquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:redshoes al een tijdje niet gezien hier.![]()
uiteraard maar ok kom steeds zelfde tegen die bezorgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je zet je naam toch op de bestelling?Do what you love, love what you do!![]()
Okequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat had ik met True Blood
[..]
Oh, ga er maar alvast onder staan. Ik doe even de deuren op slot en dan kom ik er aan![]()
Trueblood heb ik ook gekeken ja. En nu zat ik te denken aan vampire diaries![]()
wat is het probleem?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
uiteraard maar ok kom steeds zelfde tegen die bezorgen.![]()
niet. mis wel lieve bezorgmeisje toen ik nog elders woonde.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:54 schreef kree het volgende:
[..]
niet. mis wel lieve bezorgmeisje toen ik nog elders woonde.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:50 schreef kree het volgende:
weet niet of het nou heel handig is dart ze met naam noemen bij bezorgen, maar ok Turkse pizza was weer ok.![]()
Zombie strippersquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oke![]()
Trueblood heb ik ook gekeken ja. En nu zat ik te denken aan vampire diaries
Even filmpjes kijken van Inzoi
Zombeavers (ja is een film) ook een aanraderquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oke![]()
Trueblood heb ik ook gekeken ja. En nu zat ik te denken aan vampire diaries
Xhamster is beter. Daar kun je het VR beeld verplaatsenquote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ohquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Xhamster is beter. Daar kun je het VR beeld verplaatsen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je bent bekend met de VR? Gewoon op je telefoon zonder VR-bril enzo? Dus dat je met je tel gewoon rond kunt kijken enzo?quote:
Ga je biljarten?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik hoef alleen maar aan MK te denken
Kazaa en dan 2 uur wachten en dan als puber hopen dat de bestandsnaam waarmaakte dat het beloofde.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Koen kent je beter dan ik jouquote:
haha wat?quote:
oke die verwachten ik niet maar doe graag wedstrijdje met je.
het is herkenbaar wel ja enzoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
Kazaa en dan 2 uur wachten en dan als puber hopen dat de bestandsnaam waarmaakte dat het beloofde.
KaZaaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
Kazaa en dan 2 uur wachten en dan als puber hopen dat de bestandsnaam waarmaakte dat het beloofde.met 56K inbelmodem
Sluit maar achteraanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha wat?
oke die verwachten ik niet maar doe graag wedstrijdje met je.![]()
![]()
We hebben wel dezelfde mensen gemeet toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja we lopen elkaar altijd misdus we weten wel zeker dat we bestaan
Jij begon over keusquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
haha wat?
oke die verwachten ik niet maar doe graag wedstrijdje met je.
Heb ik iets gemist?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie heb jij allemaal gemeet dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
We hebben wel dezelfde mensen gemeet toch?dus we weten wel zeker dat we bestaan
![]()
![]()
Met een goede verbinding haalde je zeker 5kb/squote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:04 schreef StevenHyde het volgende:
Kazaa en dan 2 uur wachten en dan als puber hopen dat de bestandsnaam waarmaakte dat het beloofde.
Mensen van de SC's waar we allebei zatenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wie heb jij allemaal gemeet dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
zou nog doen. maar er is een wachtrij blijkbaar?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat een toeval daar heb ik ook mensen van gemeetquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mensen van de SC's waar we allebei zaten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een toeval daar heb ik ook mensen van gemeet![]()
MK was niet op de meet waar ik jou heb gemeetquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat een toeval daar heb ik ook mensen van gemeet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En dan denken dat je een liedje download, en dan is 't een virusquote:
Well, life can be a riot
Nee dan hadden zij en ik samen de meer verlatenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MK was niet op de meet waar ik jou heb gemeet![]()
![]()
Schandaligquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MK was niet op de meet waar ik jou heb gemeetWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of nummers die na een paar seconden overnieuw begonnenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En dan denken dat je een liedje download, en dan is 't een virus
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dan had je niet meer naast mij gezetenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dan hadden zij en ik samen de meer verlaten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
het is hier verbannen he tijd, want mijn ouders en met telefoon lijn inbellen werd duur
Of dat je een half uur wacht en je liedje op 98.4% is en vervolgens de enige die 't liedje aan't seeden was z'n PC uitzettequote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of nummers die na een paar seconden overnieuw begonnen
Well, life can be a riot
Das wel raar op mijn eigen georganiseerde meetquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan had je niet meer naast mij gezeten![]()
![]()
haha zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Of dat je een half uur wacht en je liedje op 98.4% is en vervolgens de enige die 't liedje aan't seeden was z'n PC uitzetteDo what you love, love what you do!![]()
maar je mag toch wel tussenin?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das wel raar op mijn eigen georganiseerde meetWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Koen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of nummers die na een paar seconden overnieuw begonnen![]()
![]()
![]()
Slaap lekker manquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Fijne avond verder allemaal. ben iets van moe.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
trustequote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Als ik deze eerste paar sec zie dan denk ik:quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:24 schreef kree het volgende:
echt denk ik raar nu als ik aan dit denk?
Bekijk deze YouTube-video
Dude where is my carBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: