Beetje flauw dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
Alvast fijne Eid @:EttovanBelgie
Grote vriend van het Ramadan topic
Bullshitboy bedoel je?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:31 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Maar krijgt wel een lekker snoepje van @:BansheeBoy²
flikker op met je ramadan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
Alvast fijne Eid @:EttovanBelgie
Grote vriend van het Ramadan topic
Weer miljoenen mensen die uit angst om voor eeuwig gemarteld te worden in de vuurzee van Gehinnom hebben zichzelf een maand uitgegehongerd.quote:
En een maand lang geen masturbatiequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:18 schreef EenAndereWeg het volgende:
Dus morgen gaat er gevierd worden dat je een maand lang je lunch hebt overgeslagen?
Als je al niet aankomt na zo’n maand want na zonsondergang begint de gulzigheid.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weer miljoenen mensen die uit angst om voor eeuwig gemarteld te worden in de vuurzee van Gehinnom hebben zichzelf een maand uitgegehongerd.
Jippie.
Tal van profeten in het OT, zoals Mozes, en Jezus in het NT vastten, waarvan je het doel wist te omschrijven als "om verleidingen te weerstaan, wilskracht en hogere idealen", maar als anderen het doen, dan is het vanwege je stokpaardje "uit angst om eeuwig gemarteld te worden".quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weer miljoenen mensen die uit angst om voor eeuwig gemarteld te worden in de vuurzee van Gehinnom hebben zichzelf een maand uitgegehongerd.
Jippie.
Je spreekt met een gespleten tong Etto. Waarom open je een topic over de katholieke vastentijd, wat nog ouder/primitiever is dan de Ramadan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
GOD zijdank is het straks dinsdag, zijn we weer verlost van die primtieve achterlijkheid.
Vlag gaat uit hier. Bok op met je middeleeuwse gekloot.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:24 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Tal van profeten in het OT, zoals Mozes, en Jezus in het NT vastten, waarvan je het doel wist te omschrijven als "om verleidingen te weerstaan, wilskracht en hogere idealen", maar als anderen het doen, dan is het vanwege je stokpaardje "uit angst om eeuwig gemarteld te worden".
[..]
Je spreekt met een gespleten tong Etto. Waarom open je een topic over de katholieke vastentijd, wat nog ouder/primitiever is dan de Ramadan?
[ afbeelding ]
Ja, dat is een beetje het laatste redmiddel van onze salafi's.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:28 schreef Kerelx het volgende:
Een gezegende feestdag morgen aan alle moslims op FOK!.
[ afbeelding ]
Niks aantrekken van hatelijke/afgunstige reacties van rechtsextremisten/nazi's hier.
Dacht ik al. Wanneer je geen inhoudelijk antwoord weet is het van "quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is het je vandaag nog gelukt niet naar onbedekte vrouwen te koekeloeren?
Was er hier maar iets van een Taliban die het wat makkelijker voor jou en je spirituele zoektocht naar het paradijs, waar je wél van bil mag, zou maken.
Het interesseert me geen reet wat die hardliners eisen en willen.quote:
Niet echt, het is een heel inhoudelijke reactie, die ook feilloos blootlegt hoe primitief je werkelijk bent en hoe graag je Nederlanders terug wil voeren tot die primitiviteit.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:31 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Dacht ik al. Wanneer je geen inhoudelijk antwoord weet is het van "" welterusten dan maar met je stropopje.
Ik eet inderdaad sowieso nauwelijks.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:33 schreef koffiekoekjes het volgende:
Gezien de knorrige reacties van sommigen hier lijkt het wel alsof ze aan het vasten zijn.
Beetje het Johan Derksen dieet. Je lult ook zoals hem.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik eet inderdaad sowieso nauwelijks.
Niet eens omdat ik bang ben dat anders een of andere boze god me gaat martelen in een hel.
Kun je nagaan.
Derksen heeft dan ook vaak gelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Beetje het Johan Derksen dieet. Je lult ook zoals hem.
Ik flikker mezelf nog liever van een grote hoogte.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
InsAllah zal broeder Etto ooit het pad richting z'n lokale moskee vinden 🙏
Als katholiek die zijn geloof probeert te promoten (en daarin faalt) ben je wel de laatste hier die anderen een "steentijd ideologie" kan verwijten. Je spreekt met een gespleten tong. Je levert geen kritiek op het geloof, maar op de aanhangers, vrouwen, kinderen, die je als "stoottroepen" neerzet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje het laatste redmiddel van onze salafi's.
Kritiek op onze steentijd ideologie = racisme.
Werkt alleen niet meer zo, afgezien van een paar onbelezen GL tuthola's. Maar die ondervinden zelf nog wel hoe fantastisch en vrouwvriendelijk die verzinsels van Mo zijn.
Ja,ik ben inderdaad het toonbeeld van de katholieke apologeet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:38 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Als katholiek die zijn geloof probeert te promoten (en daarin faalt) ben je wel de laatste hier die anderen een "steentijd ideologie" kan verwijten. Je spreekt met een gespleten tong. Je levert geen kritiek op het geloof, maar op de aanhangers, vrouwen, kinderen, die je als "stoottroepen" neerzet.
+1 nieuw huis over voor asielzoeker dus MasAllah🙏quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik flikker mezelf nog liever van een grote hoogte.
En dan ben ik niet eens homo.
Het is geen inhoudelijke reactie, je draait zoals gewoonlijk eromheen, omdat je weer door de mand gevallen bent:quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet echt, het is een heel inhoudelijke reactie, die ook feilloos blootlegt hoe primitief je werkelijk bent en hoe graag je Nederlanders terug wil voeren tot die primitiviteit.
Met je 'gluren'.
Zoek hulp.
Tal van profeten in het OT, zoals Mozes, en Jezus in het NT vastten, waarvan je het doel wist te omschrijven als "om verleidingen te weerstaan, wilskracht en hogere idealen", maar als anderen het doen, dan is het vanwege je stokpaardje "uit angst om eeuwig gemarteld te worden".quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jippie.
Je spreekt met een gespleten tong Etto. Waarom open je een topic over de katholieke vastentijd, wat nog ouder/primitiever is dan de Ramadan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
GOD zijdank is het straks dinsdag, zijn we weer verlost van die primtieve achterlijkheid.
Vlag gaat uit hier. Bok op met je middeleeuwse gekloot.
De barmhartige enzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:40 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
+1 nieuw huis over voor asielzoeker dus MasAllah🙏
Je bent nog dommer dan ik had durven dromen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:40 schreef Kerelx het volgende:
[..]
Het is geen inhoudelijke reactie, je draait zoals gewoonlijk eromheen, omdat je weer door de mand gevallen bent:
[..]
Tal van profeten in het OT, zoals Mozes, en Jezus in het NT vastten, waarvan je het doel wist te omschrijven als "om verleidingen te weerstaan, wilskracht en hogere idealen", maar als anderen het doen, dan is het vanwege je stokpaardje "uit angst om eeuwig gemarteld te worden".
[..]
Je spreekt met een gespleten tong Etto. Waarom open je een topic over de katholieke vastentijd, wat nog ouder/primitiever is dan de Ramadan?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
InsAllah zal broeder Etto ooit het pad richting z'n lokale moskee vinden 🙏
Ik heb iets te weinig inherente haat jegens vrouwen, homo's en andersdenkenden om mijn heil te zoeken in de islam.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:42 schreef Kerelx het volgende:
[..]een Joram van Klaveren in de maak. Je wordt wat je haat zeggen ze.
Dit is geen liefde, dit is geforceerde inclusie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:46 schreef Kerelx het volgende:
Koningin Maxima eet mee tijdens de iftar![]()
[ afbeelding ]
Liefde verbindt, haat/angst scheidt mensen.
Altijd gezelligquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is geen liefde, dit is geforceerde inclusie.
Vraag een moslim eens mee te doen met een paasontbijt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:48 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Altijd gezellig
Kerstviering ook trouwens.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ja vast wel ergens op een intranet
Voor geen goudquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:51 schreef koffiekoekjes het volgende:
Volgend jaar dus lekker mee doen met Iftar @:Etto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |