SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
yup geloof -5 euro extra betalen. dus valt mee.quote:
maar ok kan me best voorstellen want ik heb in positie van op randje leven gezeten enzo wel en kan alles net.
nu ben ik nog niet klaar er mee maar is meer duo en car. duo krijgt nog 18000 euro van me.Do what you love, love what you do!![]()
Kree om antwoord te geven op je vraag:
Hoe ik op deze leeftijd me nog druk kan maken over psv-ajax. Ben bijna niet in staat om die wedstrijd fatsoenlijk te kijken. Zo spannend vind ik dat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat heb ik met F1 en Maxquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe ik op deze leeftijd me nog druk kan maken over psv-ajax. Ben bijna niet in staat om die wedstrijd fatsoenlijk te kijken. Zo spannend vind ik dat.
ja jullie moeten duidelijker vragen als ik beter moet uitleggen.
Do what you love, love what you do!![]()
Lief van het gebedjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
echt en om je even thumbs op te geven. ik heb je nooit echt gehaat en snap deel wel. maar kon je nooit helemaal begrijpen. Maar uiteindelijk is het ding wat je zelf moet doen he. en voor jezelf ook meer als hier.
En hoop en meen ik echt dat dat je lukt ook. ik doe er gebedje over voor je.
Trust nobody![]()
Het is ook weer mooi hoor. Verheug me elk weekend op Ajax. En kan ook wel relativeren in het leven. Maar zo'n wedstrijd tegen de ploeg waar ik echt niks mee heb, dat is echt zo spannend.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat gaat ergens om hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het is ook weer mooi hoor. Verheug me elk weekend op Ajax. En kan ook wel relativeren in het leven. Maar zo'n wedstrijd tegen de ploeg waar ik echt niks mee heb, dat is echt zo spannend.
Ook al heeft het niks met je eigen leven te makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jazeker, een verrijking van je leven zo'n hobbyquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat ergens om he
Ook al heeft het niks met je eigen leven te maken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
persoonlijke vraagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jazeker, een verrijking van je leven zo'n hobby
ben je getrouwd?
samenwonend?
als je niet wil antwoorden ook prima hoorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beidenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
persoonlijke vraag
ben je getrouwd?
samenwonend?
als je niet wil antwoorden ook prima hoor
Ahh echt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:55 schreef StevenHyde het volgende:
Hoe ik op deze leeftijd me nog druk kan maken over psv-ajax. Ben bijna niet in staat om die wedstrijd fatsoenlijk te kijken. Zo spannend vind ik dat.
Wat schattig
Trust nobody![]()
die kleine dame had ik onthoudenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
En mini bastogne koekje niet te vergeten
daar heb je het ook vaker over
quote:2 maanden terug tegen Feyenoord werd het te spannend en ging ik het laatste kwartier ipv kijken een rondje rijden in de auto met radioverslag aan. Toen scoorde Ajax 2-1 en ging ik toeteren op klaarlichte dag zondagmiddag
Zullen ze elkaar niet lekker vind. Meneer bastognekoek is er nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]2 maanden terug tegen Feyenoord werd het te spannend en ging ik het laatste kwartier ipv kijken een rondje rijden in de auto met radioverslag aan. Toen scoorde Ajax 2-1 en ging ik toeteren op klaarlichte dag zondagmiddag
GeweldigTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: