Dan was ze hier geen gedrocht genoemd?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ben ik ineens de krant?
Het is vrij simpel. Faber doet erg haar best om zo onsympathiek en incompetent over te komen als mogelijk. Zelfs al was ze bloedmooi geweest, dan had iedereen nog steeds hetzelfde gevonden.
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan was ze hier geen gedrocht genoemd?
Jij haalt er vrouwenhaat bij terwijl het hier over een vrouw gaatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is hetzelfde type argument: onschuld door associatie, in dit geval in de negatieve zin.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Faber ook. Maar die is van de verkeerde kant dus dan komen er geen krantenartikelen hoe dit een uiting is van haat naar vrouwelijke politici, zoals die bij Kaag aan de lopende band kwamen. Het script is zo uitgekauwd inmiddels.
Dit idd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:22 schreef Twiitch het volgende:
Kaag is ook oud & mokerlelijk en daar zag je onflatteuze fotos een stuk minder in de media dus op zich heeft ze een punt.
Ja maar die praat als een boerin, daar krijg ik hem niet van overeind.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
juist
al had ze zes zwerende bulten op haar neus , doet er niet toe
nu zie ik Femke wiersma ook liever he, maar het gaat om, : het resultaat telt
Progressief Nederland ziet graag weer vrouwen achter het aanrecht, homo's in de kast, en een zogenaamd heilig boek als leidraad.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:45 schreef Richestorags het volgende:
@:EttovanBelgie we hebben weer een pareltje van selectieve tolerantie te pakken hier.
Die foto's zeggen vooral dat veel van de geroemde schoonheid het regelrechte gevolg van de schmink & schijnwerpers was, een soort barbiepop. En dat ze er zonder de schijnwerpers ook nog best goed uit zag, geheel zonder glamour.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Marilyn Monroe was een van de mooiste vrouwen van de wereld.
En toch was de foto waarop ze te zien was waar ze dood door zelfmoord zo confronterend.
[ afbeelding ]
Terwijl de hele wereld haar kende als:
[ afbeelding ]
Dus foto's zeggen ook niet zoveel.
Haar dochter is wel geil hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:22 schreef Twiitch het volgende:
Kaag is ook oud & mokerlelijk en daar zag je onflatteuze fotos een stuk minder in de media dus op zich heeft ze een punt.
Palestijn. Ik vind moeke lekkerder.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Haar dochter is wel geil hoor.
[ afbeelding ]
Is die geadopteerd of heeft ze zich door een neger laten uitwonen?
Hmmm, wie is moeder en wie is dochter?quote:Op zondag 30 maart 2025 12:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Haar dochter is wel geil hoor.
[ afbeelding ]
Is die geadopteerd of heeft ze zich door een neger laten uitwonen?
Dat is een constatering ten dienste van een panel, niet te vergelijken met wat PVV'ers doen. Harvest89 sluit Faber ook niet uit met dat statement, hij vindt haar gewoon lelijk. Als ze nou goed beleid maakte en hij haar nog steeds afserveert omdat hij haar lelijk vindt, dan doet ie als een PVV'er.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld? Ander voorbeeld: Klaver die een panel niet divers noemt als er wat blanke mannen in zitten. Kunnen zij niks aan doen, hun huidskleur, maar hij benoemt het meteen met specifiek de kleur erbij "witte mannen".
[..]
En dat omdat we Faber niet knap vinden. Bijzondere constatering.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Progressief Nederland ziet graag weer vrouwen achter het aanrecht, homo's in de kast, en een zogenaamd heilig boek als leidraad.
Ik geef het op; lig lekker met je reet omhoog voor die islam. Als je maar geen 'racist' genoemd wordt want dat is pas erg.
kmappe asielzoekster zien we lieverquote:Op zondag 30 maart 2025 16:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En dat omdat we Faber niet knap vinden. Bijzondere constatering.
Een hoop projectie hier. Wil je ergens over praten?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Progressief Nederland ziet graag weer vrouwen achter het aanrecht, homo's in de kast, en een zogenaamd heilig boek als leidraad.
Ik geef het op; lig lekker met je reet omhoog voor die islam. Als je maar geen 'racist' genoemd wordt want dat is pas erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |