SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
de TT is te dubieus voor de rest geloof ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er ook weer. Stapjes gestapt. 9400 nu.
jij kan straks aan de hutspotquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Nu zitten er uien, spinazie, wortels, radijsjes en chioggia bietjes in de grond.
Volgende week ga ik er erwten, tuinboon, en spruitjes in doen.
IK DACHT HET NIET HE VRIENDquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
Volgende week ga ik er erwten, tuinboon, en spruitjes in doen.
ik mis niets. tis zwabbers tuintjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Belangrijkste ingredient mis je
De kans op phytophthora is vrij hoog met aardappels als je het zonder allerlei turbolandbouwgif etc wil doen. En gif gebruiken mag hier niet.quote:
Yep lekker droogquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heerlie de weerlie vandaag en aankomende week ook alleen maar zon
Je vraagt ons te helpen zoeken naar een locatie?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ja. Wat ik mis in mijn leven (jaja, naast al die andere dingen, iedereen even mond dicht) is de mogelijkheid om een kleine verwarmde en geventileerde eigen ruimte te huren om in te hobbyen. Dit zeg ik, nu ik onverrichter zake een tas vol fotomeuk zeulende terug naar het station ga.
Er staat nergens een vraagteken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je vraagt ons te helpen zoeken naar een locatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |