heb je zo weinig gedaan?quote:
Zonder in tijden in dat topic te hebben gekeken durf ik te zeggen: ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is er nog steeds veel gedoe om die stok??
Dat is heel fok toch gewoonquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Dacht altijd dat dat stokje een vreemd soort bezigheidstherapie voor zwakbegaafden was?
Dan zou het in R&P hebben gestaanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:46 schreef UitStraling het volgende:
Dacht altijd dat dat stokje een vreemd soort bezigheidstherapie voor zwakbegaafden was?
Ik had nu ook gewoon woest wilde sex kunnen hebben, maar ja.. bomen plantenquote:
Ik heb net drie uur met mijn zus aan de lijn gehangen, ik kan alleen nog maar shoppen en verder nietsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had nu ook gewoon woest wilde sex kunnen hebben, maar ja.. bomen planten![]()
Dus zit nu als een uitgezakte aardappelzak op de bank te bezigheidstherapieën
Ik heb al diverse winkelmandjes gevuld
Zo’n schoonzus heb ikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb net drie uur met mijn zus aan de lijn gehangen, ik kan alleen nog maar shoppen en verder niets
Is het gelukt met je bomen? Ik wilde eigenlijk gras zaaien vandaag maar het regende de hele dagquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had nu ook gewoon woest wilde sex kunnen hebben, maar ja.. bomen planten![]()
Dus zit nu als een uitgezakte aardappelzak op de bank te bezigheidstherapieën
Ik heb al diverse winkelmandjes gevuld
Ja, gelukkig wel. Maar niks gewend, geen eelt op de handen (en op m’n ziel) dus half doodquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het gelukt met je bomen? Ik wilde eigenlijk gras zaaien vandaag maar het regende de hele dag
Hebben het ook gewoon een half uur gehad over een mierennest in haar tuin en wat oude Juan de Spaanse tuinman daar allemaal aan kan doenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n schoonzus heb ikIk hou wel heel veel van der
![]()
Heb je nog dingetjes gekocht?
Dat welverdiende zaterdagmiddagdrankje lijkt dan zooooo ver weg als je bezig bent he?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Maar niks gewend, geen eelt op de handen (en op m’n ziel) dus half dood
Ok, is dat een beetje wintervast en geschikt voor hier? I like the purplequote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben het ook gewoon een half uur gehad over een mierennest in haar tuin en wat oude Juan de Spaanse tuinman daar allemaal aan kan doen![]()
Heb nog wel gevraagd of dat ze weet of Juan een leuke dochter heeft![]()
Nog niet veel gevonden, ja zaadjes voor een half bos Paulownia Kawakamii bomen en Chipotle kruiden.
nouja... dan maar saaie weekenden als het je in elk geval oppept voor de weekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
yes, weinig fut laatste tijd om wat te ondernemen in de weekenden
Na het eten heb ik zelfs heel even gedommeldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat welverdiende zaterdagmiddagdrankje lijkt dan zooooo ver weg als je bezig bent he?
Hopelijk morgen een rustig dagje dan!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Maar niks gewend, geen eelt op de handen (en op m’n ziel) dus half dood
sinasquote:
Jazeker, maar dan moet je eigenlijk de normale en gangbare Paulownia Tomentosa pakken, snelst groeiende boom ter wereld en die hebben een nog mooiere bloei, goed wintervast maar je hebt wel kans dat hij spontaan takken afgooit na de winter.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ok, is dat een beetje wintervast en geschikt voor hier? I like the purple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |