quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit in de provincie geweest![]()
Toch maar eens gaan doen dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Ik ook niet volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hij wist wanneer ik beschikbaar wasquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel erg spontane planning, voor hetzelfde geld had je iets anders
Friesland en Flevoland ook nooit geweest. Overijssel alleen door heen gereisd of je moet een overstap in Zwolle tellen als een bezoek..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan doen dan!
dan niet mauwen... kutkatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij wist wanneer ik beschikbaar was
[..]
Ik heb er ooit een stok opgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was het wel echt enorm depressief weer.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik weet van niks.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens het ergste.
Ik moet naar Zeeland.
Flevoland kom ik iets te vaakquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Friesland en Flevoland ook nooit geweest. Overijssel alleen door heen gereisd of je moet een overstap in Zwolle tellen als een bezoek..
Ik verwacht niet dat ie zondagochtend vroeg uitkiest als ik zeg 'de 30e ben ik vrij'quote:
Ah de Fok stokquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een stok opgehaald.
Toen was het wel echt enorm depressief weer.
Van de andere provincies behalve mijn eigenste ben ik het vaakst in Limburg geweest, maar dat komt doordat mijn MBO-opleiding daar zatquote:
dan had je gewoon betere beschikbaarheid door moeten geven met tijdstippen er bij.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ie zondagochtend vroeg uitkiest als ik zeg 'de 30e ben ik vrij'
Maar ik had de optie om nee te zeggen, maar zo ben ik dan ook weer niet.
Goeie oude tijd toen het ook nog echt een leuk spel was in plaats van bezigheidstherapie voor sommigenquote:
knijpkatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan had je gewoon betere beschikbaarheid door moeten geven met tijdstippen er bij.
zeurkat
klaagkat
jankkat
Geeft ie dan licht?quote:
Nou zo'n helder licht is het nooit geweest dus verwacht daar maar niet te veel vanquote:
Daar hebben we nog beelden vanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er ooit een stok opgehaald.
Toen was het wel echt enorm depressief weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |