De Van Dale is al zijn krediet verloren toen ik leerde dat garpje, hont en kad niet in dat woordenboek staan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:08 schreef YoopY het volgende:
Tevens: wanneer komt het woord daarwien in de van Dale?
Hier zijn het vaak bejaarden met een rollator of een aliexpress scootmobiel. Waar ze ook staan, ze staan altijd in de weg.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:40 schreef Hogwarts het volgende:
Tanterirritant, vaak ook toeristen die dat doen. Hallo ga weg, ik wil er langs.
Of van die Chinezen die weer de zoveelste foto schiet midden op de weg.
Irritatiegehalte is weer volop aanwezig hier.
Greetzz
Hogwarts
Herkenbaar. Ik ben een oude pruim van ver over de 70 en ik moet altijd lachen om sommige jongeren die achter mij staan te zuchten en steunen bij het afrekenen in een supermarkt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:49 schreef Mikeytt het volgende:
Zo schijtirritant he... van die mensen die heel hun leven rustig doorlopen, tot grote irritatie van mensen die zich terecht wep haasten.
Deze mensen kun je herkennen aan hun signature move: overal in het midden lopen i.p.v. aan de rechterkant zodat mensen die zich haasten er moeilijker langs kunnen.
Man man man, mensen die zich haasten moeten zigzaggend door het leven door deze 'mensen'
Enig idee hoelang de evolutie heeft geduurd? En nog steeds aan de gang is?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:40 schreef Hogwarts het volgende:
Tanterirritant, vaak ook toeristen die dat doen. Hallo ga weg, ik wil er langs.
Of van die Chinezen die weer de zoveelste foto schiet midden op de weg.
Irritatiegehalte is weer volop aanwezig hier.
Greetzz
Hogwarts
Nou en? Je kiest er zelf voor om daar achter aan te sluiten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier zijn het vaak bejaarden met een rollator of een aliexpress scootmobiel. Waar ze ook staan, ze staan altijd in de weg.
Blijkbaar lees je niet goed. Ik kies er niet voor om door ze belemmerd te worden, zij staan gewoon altijd en overal in de weg.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou en? Je kiest er zelf voor om daar achter aan te sluiten.
Nou en? Dan loop je een stukje om. En waar wordt je dan in belemmerd? Kan me niet voorstellen dat jouw tijd zo kostbaar is, anders zou je niet posten op dit forum.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Blijkbaar lees je niet goed. Ik kies er niet voor om door ze belemmerd te worden, zij staan gewoon altijd en overal in de weg.
Of dit liedje. Ook zoiets.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:35 schreef Invisibli het volgende:
het nummer van hermano van veen neurien: Opzij-opzij-opzij ik heb enorme haast. Ik moet springen - vechten - iemand neerslaan en weer dooorgaaaan.
Nu ja, eerder vandaag was ik werk aan het verzetten tbv de goede zaak.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou en? Dan loop je een stukje om. En waar wordt je dan in belemmerd? Kan me niet voorstellen dat jouw tijd zo kostbaar is, anders zou je niet posten op dit forum.
Liefie, ik wil het niet eens weten!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nu ja, eerder vandaag was ik werk aan het verzetten tbv de goede zaak.
That makes 2 of us.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Liefie, ik wil het niet eens weten!
Precies. Ga dan niet meer als jongere haastwappie in de rij staan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:48 schreef Näsenbar het volgende:
Terechte klacht, je leeft maar 1 keer. Waarom zou je dan je tijd verspillen.
Lees ik hier een doodsverwensing?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Precies. Ga dan niet meer als jongere haastwappie in de rij staan.
Wees dan wel zo consequent wanneer je zelf oud en traag geworden bent, dat je jezelf een spuitje laat geven zodat je de jongeren van de toekomstige generatie ook geen onnodige overlast bezorgd.
Hoezo? Die oude mensen kiezen er simpelweg voor traag te zijn. Zodra ik ouder ben, zal ik niet traag wezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Precies. Ga dan niet meer als jongere haastwappie in de rij staan.
Wees dan wel zo consequent wanneer je zelf oud en traag geworden bent, dat je jezelf een spuitje laat geven zodat je de jongeren van de toekomstige generatie ook geen onnodige overlast bezorgd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |