Winnaar is al bekend.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Winnaar is al bekend.
Zal geen naam noemen, maar het zal iemand zijn die handig is in het berekenen van alles, en dat heel spontaan kan brengen.
om 12,15 tochquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:25 schreef KangaP het volgende:
Is de gedeeltelijke zonsverduistering te zien in amsterdam
Charicequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Winnaar is al bekend.
Zal geen naam noemen, maar het zal iemand zijn die het populairst is bij de kijkers.
Tis een hoop geld, maar als dit dezelfde zijn als verleden jaar,,,,dan kunnen ze echt tegen slecht weer zonder te schimmelen .quote:
Nou hoop het niet,kan niet vergeten hoe ze was met Milena en haar uitspraken toen.quote:
Ja zo goed bespeelt de persoon de kijkers.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:25 schreef engine het volgende:
[..]
Winnaar is al bekend.
Zal geen naam noemen, maar het zal iemand zijn die het populairst is bij de kijkers.
zullen wel binnen gestaan hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis een hoop geld, maar als dit dezelfde zijn als verleden jaar,,,,dan kunnen ze echt tegen slecht weer zonder te schimmelen .
Het is wel een gave om populair te zijn inderdaad. Als je saai bent gaat dat je niet lukken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja zo goed bespeelt de persoon de kijkers.
ja of ze moeten binnen half uur klaar wezen geen ideequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:28 schreef KangaP het volgende:
[..]
En nu juist een game , dan zal het aan hen onopgemerkt voorbij gaan .
Een paar gekkies denken dat nu echtquote:
Ook die 2 spelen een act en op zeker Sharicequote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ik betwijfel of de acteurs eruit zijn, Jordy bijvoorbeeld vind ik ook vaak een act voeren en over Matt twijfel ik, Jolien en Sharice niet
Jordy kan geen blijdschap, boosheid, teleurstelling etc inhouden, ook zijn ‘lelijke’ kanten komen naar boven. Matti houdt zich van nature in, kijkt de kat uit de boom en zal nooit haantje de voorste zijn. Ik denk dat hij echt zo is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:47 schreef Cupfighter het volgende:
Ik betwijfel of de acteurs eruit zijn, Jordy bijvoorbeeld vind ik ook vaak een act voeren en over Matt twijfel ik, Jolien en Sharice niet
Matt loopt altijd weg als er iets is,ook in het echte leven.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:52 schreef Snensie het volgende:
[..]
Jordy kan geen blijdschap, boosheid, teleurstelling etc inhouden, ook zijn ‘lelijke’ kanten komen naar boven. Matti houdt zich van nature in, kijkt de kat uit de boom en zal nooit haantje de voorste zijn. Ik denk dat hij echt zo is.
Dat kan dat je daar niet van houdt maar dat is wel hoe hij is.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
Matt loopt altijd weg als er iets is,ook in het echte leven.
Ik hou daar niet zo van.
Bij problemen weglopen/vluchten en vinden dat het leven 1feestje is das niet reëel
Maar zijn gedrag komt wel ergens vandaan, meestal een diepere oorzaakquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:55 schreef latevogel het volgende:
[..]
Matt loopt altijd weg als er iets is,ook in het echte leven.
Ik hou daar niet zo van.
Bij problemen weglopen/vluchten en vinden dat het leven 1feestje is das niet reëel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |