SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zijn post voor ik hem dichtgooidequote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dag hoor, ik kan ze niet meer veranderen.
was ik heb zo nog watThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal ik in april Justin weer een maandje rust gunnen?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
up 2 uquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:52 schreef aeque het volgende:
Zal ik in april Justin weer een maandje rust gunnen?Lach met een schone bips![]()
Jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:52 schreef aeque het volgende:
Zal ik in april Justin weer een maandje rust gunnen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
RumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb vanmiddag wat zitten tekenenWat vinden jullie het mooiste?
1.
Aanzicht vanuit achterdeur (in de keuken)
Aanzicht vanuit eetkamer
2.
Aanzicht vanuit eetkamer
3.
Aanzicht vanuit woonkamer is in hetzelfde als aanzicht 1
Moest ff wat croppen, want FOK! slikt die grote plaatjes niet
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kookplaat wordt een 80cm Bora, dus geen afzuiger![]()
Je koopt een chefkok?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:58 schreef Stoorzendert het volgende:
1.
[ afbeelding ]
Aanzicht vanuit eetkamer
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Aanzicht vanuit eetkamer
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
Moest ff wat croppen, want FOK! slikt die grote plaatjes nietTrust nobody![]()
Kasten met een liftsysteem naar boven. Dus die worden 120cm per stuk breed“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
3quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:58 schreef Stoorzendert het volgende:
1.
[ afbeelding ]
Aanzicht vanuit eetkamer
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Aanzicht vanuit eetkamer
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
Moest ff wat croppen, want FOK! slikt die grote plaatjes niet
veel rustiger mooier
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kook wel eens. Moet alleen nog een muts kopen en wat afvallenquote:
snap ik maar hoeveel heb je nu?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
3 kost veel kast / opbergruimte...
heb je veel meer nodig?
anders zou ik voor 2 gaan
anders krijg je een hele donkere hoek
En die kastruimte is een vereiste van mijn vrouwquote:En ik vind dat vage hoekje aan het eind een beetje vaag. Daar kan ik niks mee!
Voorkeur is nu #1quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik maar hoeveel heb je nu?
heb je veel meer nodig?
anders zou ik voor 2 gaan
anders krijg je een hele donkere hoek“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
dan 2 zonder die bovenkastquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En die kastruimte is een vereiste van mijn vrouwEn ik vind dat vage hoekje aan het eind een beetje vaag. Daar kan ik niks mee!
Ik wil die kasten met zo'n liftsysteem naar boven. Zo'n hypersjiek ding. Maar je moet toch ergens je glazen en borden kwijt?quote:
Optie 1 is met 2x 120cm kastenMaar wel met die grote kastenwand (met oven, combi magnetron, koelkast en provisiekast) achter je
Excuus als dit decadent overkomt hoor. Dat is het niet. Meeste doe ik zelf, sommige dingen zoals deze keuken moet je toch inkopen
Jij ook dan!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik ga hetzelfde doenTrust nobody![]()
Mooi, maarrrrrr, te weinig opbergruimte snel bij de hand. Zou de hangkasten breder maken en tot plafond maken zodat eronder nog andere kasten kunnen. Alles wat je nodig hebt sneller bij de hand.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 23:58 schreef Stoorzendert het volgende:
1.
0f9f4c8f3100528d473d7240ca6a1673.pngLach met een schone bips![]()
Voor de beeldvorming. Dat zijn 2 kasten van 120cm. Dus 240cm. 4 normale kasten van 60cm. Dat moet toch genoeg zijn voor de glazen en borden?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi, maarrrrrr, te weinig opbergruimte snel bij de hand. Zou de hangkasten breder maken en tot plafond maken zodat eronder nog andere kasten kunnen. Alles wat je nodig hebt sneller bij de hand.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Keuken is 4 meter diep en 2,75 meter breedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mooi, maarrrrrr, te weinig opbergruimte snel bij de hand. Zou de hangkasten breder maken en tot plafond maken zodat eronder nog andere kasten kunnen. Alles wat je nodig hebt sneller bij de hand.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Als je het op die manier ruimtelijk wilt houden zou er ook nog kast langs kunnen hangen van ongeveer 40cm breed voor extra keuken gerei. Staafmixer e.d. is toch makkelijker dan onder in kastjes zoeken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming. Dat zijn 2 kasten van 120cm. Dus 240cm. 4 normale kasten van 60cm. Dat moet toch genoeg zijn voor de glazen en borden?Lach met een schone bips![]()
In plaatje 1 is het in volgorden van links naar rechts; koelkast + vriezer (2 meter hoog), oven en daarboven combi oven/magnetron en dan een kast van 50cm breed (600 liter). Opzich is dat behoorlijk wat opbergruimte toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je het op die manier ruimtelijk wilt houden zou er ook nog kast langs kunnen hangen van ongeveer 40cm breed voor extra keuken gerei. Staafmixer e.d. is toch makkelijker dan onder in kastjes zoeken.+ de kasten die ik onder het aanrecht kan gebruiken.
Als kookplaat hebben we een 90cm of 80cm Bora op het oog. Afzuiging in de plaat“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Qua werkoppervlak is optie 2 wel de beste denk ik, maar dat ziet er vanuit de woonkamer / zithoek wat minder strak uit“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heb nog meer 'lay-outs'... Lastig![]()
Bij de badkamer was ik er ook pas na 12 versies uit![]()
Ik snap je idee wel hoor, en ziet er serieus mooi uit. Alleen als ik kook staan de kasten boven het aanrecht altijd open omdat ik dan direct kan pakken wat ik altijd gebruik. Heb 3 kastjes boven het aanrecht. 1 met kruiden. de andere met keukengerei als dus staafmixer, keukenmachine en al dat spul. Wil ik niet naar zoeken want de kastjes onder het aanrecht komt altijd weer vol met verzameld spul wat je nooit gebruikt. Het andere kastje wat ik gebruik is juist voor het kookgerei. spatels, e.d. Heb dan wel kast in de woonkamer voor servies enzo. Maar vind het makkelijk tijdens koken alles op ooghoogte te hebben wat er in de kasten zit. Nooit meer zoeken. Maar is ook mijn persoonlijke voorkeur hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
In plaatje 1 is het in volgorden van links naar rechts; koelkast + vriezer (2 meter hoog), oven en daarboven combi oven/magnetron en dan een kast van 50cm breed (600 liter). Opzich is dat behoorlijk wat opbergruimte toch?+ de kasten die ik onder het aanrecht kan gebruiken.
Als kookplaat hebben we een 90cm of 80cm Bora op het oogLach met een schone bips![]()
Die kasten boven het aanrecht zijn in optie 1 het grootste. Dat zijn er 2 van 120cm breed. En dan met een mechanisme zoals een van de opties in dit filmpje, dus geen deurtje die opendraaienquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je idee wel hoor, en ziet er serieus mooi uit. Alleen als ik kook staan de kasten boven het aanrecht altijd open omdat ik dan direct kan pakken wat ik altijd gebruik. Heb 3 kastjes boven het aanrecht. 1 met kruiden. de andere met keukengerei als dus staafmixer, keukenmachine en al dat spul. Wil ik niet naar zoeken want de kastjes onder het aanrecht komt altijd weer vol met verzameld spul wat je nooit gebruikt. Het andere kastje wat ik gebruik is juist voor het kookgerei. spatels, e.d. Heb dan wel kast in de woonkamer voor servies enzo. Maar vind het makkelijk tijdens koken alles op ooghoogte te hebben wat er in de kasten zit. Nooit meer zoeken. Maar is ook mijn persoonlijke voorkeur hoor.
Bekijk deze YouTube-video“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De ruimte tussen de kast en het aanrecht is ongeveer 150cm. Dus dat lijkt me wel okéquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap je idee wel hoor, en ziet er serieus mooi uit. Alleen als ik kook staan de kasten boven het aanrecht altijd open omdat ik dan direct kan pakken wat ik altijd gebruik. Heb 3 kastjes boven het aanrecht. 1 met kruiden. de andere met keukengerei als dus staafmixer, keukenmachine en al dat spul. Wil ik niet naar zoeken want de kastjes onder het aanrecht komt altijd weer vol met verzameld spul wat je nooit gebruikt. Het andere kastje wat ik gebruik is juist voor het kookgerei. spatels, e.d. Heb dan wel kast in de woonkamer voor servies enzo. Maar vind het makkelijk tijdens koken alles op ooghoogte te hebben wat er in de kasten zit. Nooit meer zoeken. Maar is ook mijn persoonlijke voorkeur hoor.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hier klapt ook gewoon naar boven openquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die kasten boven het aanrecht zijn in optie 1 het grootste. Dat zijn er 2 van 120cm breed. En dan met een mechanisme zoals een van de opties in dit filmpje, dus geen deurtje die opendraaien
Bekijk deze YouTube-videogelukkig of ik had al gaten in de kop. Alleen wel ouderwetse systeem
Lach met een schone bips![]()
Ik bedoel deze afstand. Dat moet opzich wel kunnen toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier klapt ook gewoon naar boven opengelukkig of ik had al gaten in de kop. Alleen wel ouderwetse systeem
Nou.... Nee, poppeke erbij genomen en de afstand tussen de kastjes en je kraan? Dat is ergernis. Zou hoger op hangen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik bedoel deze afstand. Dat moet opzich wel kunnen toch?
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Erwtensoep en daar chili vlokken aan toegevoegdquote:Uw ADH vitamine Worst
De kasten boven het aanrecht bedoel je?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou.... Nee, poppeke erbij genomen en de afstand tussen de kastjes en je kraan? Dat is ergernis. Zou hoger op hangen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja, dat gaat niet prettig zijn. Daarbij gaat de damp van heet water de onderkant van je kastjes aantasten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De kasten boven het aanrecht bedoel je?Lach met een schone bips![]()
Deze held!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Erwtensoep en daar chili vlokken aan toegevoegd
Wellicht wel. Vrouw wil een Quookerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet prettig zijn. Daarbij gaat de damp van heet water de onderkant van je kastjes aantasten.![]()
Dan gaat dit zeker niet werken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wellicht wel. Vrouw wil een Quooker
Quooker is echt super fijn!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wellicht wel. Vrouw wil een Quooker![]()
![]()
Ik snap je vrouw wel
Smile, it's free therapy.![]()
Nja, duur... Maar ik hou van prikwater, dus dan maar een 'Quooker Cube' toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Quooker is echt super fijn!!!![]()
Ik snap je vrouw wel
Ik las pikwaterquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, duur... Maar ik hou van prikwater, dus dan maar een 'Quooker Cube' toch?Uw ADH vitamine Worst
Weet niet hoeveel plek je hebt in je onderkast.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, duur... Maar ik hou van prikwater, dus dan maar een 'Quooker Cube' toch?
Kastje van de wasbak was extra diep hier.. (zat eerst een deur in dat stuk.. raam van laten maken)
Quooker kon hier achter het kastje geplaatst worden
In het kastje zelf 2 Prullenbakken, plank en plek voor poetsmiddelen.
Maar quooker is gewoon gemak. Ging veel van de adviesprijs af
Smile, it's free therapy.![]()
Maar eigenlijk voor de Quooker moet je de ruimte erboven vrij houden vanwege de stoom die eraf komt. Dus je zou wel wat kunnen schuiven met de hangkasten zodat de stoom van de kraan vrij baan naar boven heeft. Leeft je keuken langer door.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, duur... Maar ik hou van prikwater, dus dan maar een 'Quooker Cube' toch?Lach met een schone bips![]()
Het is ook tof, maar kan echt niet in iedere keuken als je er lang mee wil doen... De keuken danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Quooker is echt super fijn!!!![]()
Ik snap je vrouw wel
Zijn natuurlijk een paar issues... Kast onder de wasbak (die moet groot zijn) is natuurlijk maar voor de helft bruikbaar, Kast onder de kookplaat (ingebouwde afzuiging) is maar voor de helft bruikbaar en dan heb je nog de vaatwasser. Als je de totale keuken uitvouwt hebben we ongeveer 7 meter. De vrouw wil veel kastruimte, dus optie 3 valt eigenlijk al af. Optie 2 geeft de meeste werkruimte qua koken, maar niet zoveel opbergruimte als optie 1.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel plek je hebt in je onderkast.
Kastje van de wasbak was extra diep hier.. (zat eerst een deur in dat stuk.. raam van laten maken)
Quooker kon hier achter het kastje geplaatst worden
In het kastje zelf 2 Prullenbakken, plank en plek voor poetsmiddelen.
Maar quooker is gewoon gemak. Ging veel van de adviesprijs af
Lastig!
Tenzij er nog andere opties zijn, maar ik zie ze niet. Heb er nu 5. Maar er kan natuurlijk iets zijn 'out of the box' wat de ideale oplossing is
Komt idd best wel wat stoom vanaf.. spettert ook. (hadden ze me wel al voor gewaarschuwd)quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar eigenlijk voor de Quooker moet je de ruimte erboven vrij houden vanwege de stoom die eraf komt. Dus je zou wel wat kunnen schuiven met de hangkasten zodat de stoom van de kraan vrij baan naar boven heeft. Leeft je keuken langer door.Smile, it's free therapy.![]()
Hmmm, dat neem ik mee. thanksquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar eigenlijk voor de Quooker moet je de ruimte erboven vrij houden vanwege de stoom die eraf komt. Dus je zou wel wat kunnen schuiven met de hangkasten zodat de stoom van de kraan vrij baan naar boven heeft. Leeft je keuken langer door.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik weet veel van een beetje en weinig van veelquote:Just here to help maatje
optie 1 vind ik zo'n donkere hoek hebben..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk een paar issues... Kast onder de wasbak (die moet groot zijn) is natuurlijk maar voor de helft bruikbaar, Kast onder de kookplaat (ingebouwde afzuiging) is maar voor de helft bruikbaar en dan heb je nog de vaatwasser. Als je de totale keuken uitvouwt hebben we ongeveer 7 meter. De vrouw wil veel kastruimte, dus optie 3 valt eigenlijk al af. Optie 2 geeft het meeste werkruimte qua koken, maar niet zoveel opbergruimte als optie 1.
Lastig!
Tenzij er nog andere opties zijn, maar ik zie ze niet. Heb er nu 5. Maar er kan natuurlijk iets zijn 'out of the box' wat de ideale oplossing isSmile, it's free therapy.![]()
Tenzij we de kleur wat lichter kiezen. Daar probeer ik mijn vrouw althans van te overtuigenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
optie 1 vind ik zo'n donkere hoek hebben..Dan komt het niet zo op je af.
Mijn vrouw is overigens keihard overtuigd van optie 1. Ik meer optie 2, maar dat is ook wel een beetje oubollig... en vanuit de woonkamer niet zo strak“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wil je alles strak of ook de bourgondische uitstraling. Dat is een keuze en ook mix in te maken en donkere hoeken horen daar ook weer bij. En dat kan ook in een strak interieur.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 00:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tenzij we de kleur wat lichter kiezen. Daar probeer ik mijn vrouw althans van te overtuigenDan komt het niet zo op je af.
Mijn vrouw is overigens keihard overtuigd van optie 1. Ik meer optie 2, maar dat is ook wel een beetje oubollig... en vanuit de woonkamer niet zo strakLach met een schone bips![]()
Bij de badkamer heb ik uiteindelijk de hele schoorsteen van het dak af laten halen (dat was een joekel van 1x1 meter) zodat ik het rookkanaal uit de badkamer kon verwijderen (dat was dragend). Dat was maar een stukje van 20x80cm en koste me een paar centen, maar daarmee kon ik de ideale indeling maken
Vrij strak, greeploos (behalve koelkast en oven uiteraard). De vrouw wil nu ook verlichte (RGB) greeploosquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil je alles strak of ook de bourgondische uitstraling. Dat is een keuze en ook mix in te maken en donkere hoeken horen daar ook weer bij. En dat kan ook in een strak interieur.Maar strak dus. Wel zoveel mogelijk 'tijdloos'
Ja daar heb ik dan weer niet zoveel over te zeggenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vrij strak, greeploos (behalve koelkast en oven uiteraard). De vrouw wil nu ook verlichte (RGB) greeploosMaar strak dus. Wel zoveel mogelijk 'tijdloos'
Ik hou juist meer van alles van grof hout enzo. Daarom leefde ik zo mee met je overkapping. Echt hout, dan vind ik mooi
Dank je voor je goedkeuringquote:Al is het nog maar de vraag of ook dat gaat lukken.
Ik ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dan weer niet zoveel over te zeggenIk hou juist meer van alles van grof hout enzo. Daarom leefde ik zo mee met je overkapping. Echt hout, dan vind ik mooi
![]()
Ze wil dan wel weer een echt marmeren blad. Dat is opzich wel weer 'natuur'
Hey stoor
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een marmeren aanrechtblad, en serieus. Je wil niet anders meer maat. Geen krassen niks. Doek erover en schoon. Dus wat dat aangaat, aanrader. Hete pannen erop zetten? No problem. Echt lijkt onverwoestbaar. Als ik in een plek in Thailand heb gevonden waar ik oud wil worden komt er sowieso een marmeren aanrecht blad in.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ze wil dan wel weer een echt marmeren blad. Dat is opzich wel weer 'natuur'Lach met een schone bips![]()
Blehhh, de laatste 'render' vergeten. Als ik zo even weg ben, dan is mijn PC ontploft
Jep, dat was ook mijn idee daarbij. Kost wat, maar dan heb je ook echt watquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb een marmeren aanrechtblad, en serieus. Je wil niet anders meer maat. Geen krassen niks. Doek erover en schoon. Dus wat dat aangaat, aanrader. Hete pannen erop zetten? No problem. Echt lijkt onverwoestbaar. Als ik in een plek in Thailand heb gevonden waar ik oud wil worden komt er sowieso een marmeren aanrecht blad in.
Klopt, maar gaat leven lang mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, dat was ook mijn idee daarbij. Kost wat, maar dan heb je ook echt watLach met een schone bips![]()
We zaten wat te dubben tussen 'composiet' en echt keramisch. Maar de kosten zijn nagenoeg gelijk en marmer / keramisch is toch een stuk beter“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Hier is nog echt marmer...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:
We zaten wat te dubben tussen 'composiet' en echt keramisch. Maar de kosten zijn nagenoeg gelijk en marmer / keramisch is toch een stuk beter
Owjah, wacht ik haal nog 2 dingen door elkaar. Natuursteen (marmer) en keramiek (gebakken steen)quote:
Jup, dit huis is van 1936 en aanrechtblad toen erin gelegd ligt er nog steedsquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Owjah, wacht ik haal nog 2 dingen door elkaar. Natuursteen (marmer) en keramiek (gebakken steen)
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, dit huis is van 1936 en aanrechtblad toen erin gelegd ligt er nog steeds
Het zal, ik denk dan bijna 100 jaar 1 aanrechtblad het tegendeel wel bewijst. Maar hebben ze zo ver terug gekeken?quote:Lach met een schone bips![]()
Ik denk niet dat het 'echte' marmer verkocht wordt bij de keukenboeren, dus dan zal het wel keramiek met een marmer-look zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jup, dit huis is van 1936 en aanrechtblad toen erin gelegd ligt er nog steeds
Vast nietquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zal, ik denk dan bijna 100 jaar 1 aanrechtblad het tegendeel wel bewijst. Maar hebben ze zo ver terug gekeken?Ik zal het volgende week eens vragen als we weer bij de keukenboer zitten
Ben ik ook wel benieuwd naar, vraag je dan ook of echt marmer 100 jaar geleden anders was dan wat ze nu marmer blad noemen? Ben serieus wel benieuwdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vast nietIk zal het volgende week eens vragen als we weer bij de keukenboer zitten
Bij alle gesprekken die ik nu heb gehad gaat het over 'hout', 'composiet', 'keramiek' of 'natuursteen'. Die laatste echt als laatste. Vraagt niemand naar omdat het waarschijnlijk nooit verkocht wordt en in verhouding te duur is? Die laatste zit echte marmer inquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, vraag je dan ook of echt marmer 100 jaar geleden anders was dan wat ze nu marmer blad noemen? Ben serieus wel benieuwd“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Krijg je teveel krassen in. Dus vandaar niet gedaanquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En dan hebben we straks een peperduur blad, en dan leg ik daar straks mijn gigantische snijplank over het werkgedeeltequote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, vraag je dan ook of echt marmer 100 jaar geleden anders was dan wat ze nu marmer blad noemen? Ben serieus wel benieuwd![]()
Ik zal je morgen of overmorgen ff een foto sturen van het marmeren aanrechtblad in close up, kun je dan ff vragenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij alle gesprekken die ik nu heb gehad gaat het over 'hout', 'composiet', 'keramiek' of 'natuursteen'. Die laatste echt als laatste. Vraagt niemand naar omdat het waarschijnlijk nooit verkocht wordt en in verhouding te duur is? Die laatste zit echte marmer inWe hadden 4 sterke kerels nodig dat blad op te tillen om andere gootsteen te plaatsen
Goud geaderd ook. en onverwoestbaar.
Beter dan dat je in je gigantische snijworst snijdt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En dan hebben we straks een peperduur blad, en dan leg ik daar straks mijn gigantische snijplank over het werkgedeelte
Rendering of 75% PC nog niet ontploft, maar hij krijgt het wel warm![]()
![]()
Vanmorgen en vanmiddag 6 van deze 'renderings' gedraaid, toen ging de PC wel over de zeik![]()
Wat is rendering eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
Vanmorgen en vanmiddag 6 van deze 'renderings' gedraaid, toen ging de PC wel over de zeik![]()
En nee bedoel het niet als gekut wat rendering is, maar mattie die bij klant van me werkt wilde graag een 5090 kaart hebben, en wij als distributeur kregen er bijna geen van dus toen we er eindelijk 2 kregen van MSI heb ik er 1 voor hem apart gehouden. Hij happy.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:31 schreef Stoorzendert het volgende:
![]()
Ik teken de hele meuk in Google Skethup (en de nauwkeurige dingen in Solidworks). Maar via sketchup maak ik een 3D (metadata) bestand wat een rendersoftware programma kan lezen. In mijn geval 'Keyshot'. En dat programma maakt er een foto realistisch plaatje van.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is rendering eigenlijk?
Dat kost heel veel rekenkracht. De PC stijgt dan ongeveer op. 1 foto / afbeelding (vrij simpel nog. kun je zelf instellen hoeveel pixels en allerlei data kun je zelf instellen) kost ongeveer 20 - 25 min. om te maken“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
5090 kaart, dat kan ik echt niet kopen van mijn krantenwijkUw ADH vitamine Worst
Thanks, wilde het als leverancier niet vragenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik teken de hele meuk in Google Skethup (en de nauwkeurige dingen in Solidworks). Maar via sketchup maak ik een 3D (metadata) bestand wat een rendersoftware programma kan lezen. In mijn geval 'Keyshot'. En dat programma maakt er een foto realistisch plaatje van.
Dat kost heel veel rekenkracht. De PC stijgt dan ongeveer op. 1 foto / afbeelding (vrij simpel nog. kun je zelf instellen hoeveel pixels en allerlei data kun je zelf instellen) kost ongeveer 20 - 25 min. om te makenIk heb geen verstand van die shit, verkoop het alleen maar door
![]()
Maar begrijp het nu wel wat beter, niet helemaal maar dat heeft ook niet mijn interesse... Maar begrijp het wel wat beter nuMerci
Sowieso dat geld uitgeven voor alleen een videokaartquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
5090 kaart, dat kan ik echt niet kopen van mijn krantenwijk![]()
Maar moeten ze allemaal zelf weten. Ik fok lekker door op een oude NUC
Ik loop achter, wist niet eens dat er tegenwoordig een rtx 5000 series zijnUw ADH vitamine Worst
Ik weet het omdat ik bij distri werk, boeien computers me iets? nehhhhquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ik loop achter, wist niet eens dat er tegenwoordig een rtx 5000 series zijnLach met een schone bips![]()
Voorbeeld:quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is rendering eigenlijk?
Dit is mijn tekening. Alles is schematisch weergegeven zodat mijn PC ermee overweg kan, en je snel kunt navigeren. De meeste details worden niet ingeladen.
Daarna wil ik alle details zien en gooi ik het in een renderprogramma zodat ik alle details van alle individuele onderdelen zie. Foto realistisch. Dat kan overigens nog veel beter dan dit, maar de basics zijn voldoende voor mij.
en dan ziet hetzelfde getekend plaatje er zo uit:![]()
Snappie?Je kunt nog veel verder gaan zodat je lichtinval en oppervlaktes heel nauwkeurig kunt krijgen zodat je nep niet meer van echt kunt onderscheiden, maar dat is voor mijn doel niet nodig. En kost nog meer rekenkracht en tijd
En zeg eerlijk. Als je bijvoorbeeld met klanten zit (dit is overigens niet mijn werk, ik vind het gewoon leuk. En zo kan ik het mijn vrouw laten zien wat ik allemaal weer bedacht heb).quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Thanks, wilde het als leverancier niet vragenIk heb geen verstand van die shit, verkoop het alleen maar door
![]()
Maar begrijp het nu wel wat beter, niet helemaal maar dat heeft ook niet mijn interesse... Maar begrijp het wel wat beter nuMerci
Met het eerste plaatje verkoop je niets, met het tweede plaatje welToch?
Ik snappie, hij zei al dat ie veel meer ermee doet dan alleen gamen. Zat al sinds Januari te zeuren of ik er 1 apart kon houden. 2 weken geleden kreeg ie dus die goudstaaf. Hij blij en ik denk "wat een geld voor een videokaart"quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Dit is mijn tekening. Alles is schematisch weergegeven zodat mijn PC ermee overweg kan, en je snel kunt navigeren. De meeste details worden niet ingeladen.
[ afbeelding ]
Daarna wil ik alle details zien en gooi ik het in een renderprogramma zodat ik alle details van alle individuele onderdelen zie. Foto realistisch. Dat kan overigens nog veel beter dan dit, maar de basics zijn voldoende voor mij.
en dan ziet hetzelfde getekend plaatje er zo uit:![]()
[ afbeelding ]
Snappie?Je kunt nog veel verder gaan zodat je lichtinval en oppervlaktes heel nauwkeurig kunt krijgen zodat je nep niet meer van echt kunt onderscheiden, maar dat is voor mijn doel niet nodig. En kost nog meer rekenkracht en tijd
Ik snap jou welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En zeg eerlijk. Als je bijvoorbeeld met klanten zit (dit is overigens niet mijn werk, ik vind het gewoon leuk. En zo kan ik het mijn vrouw laten zien wat ik allemaal weer bedacht heb).
Met het eerste plaatje verkoop je niets, met het tweede plaatje welToch?
Ik moet gewoon die rotzooi doorschuiven naar webshops en winkels
Ik heb er al jaren niks meer mee, maar het klantencontact is wel leuk
En als we dan een keer wat exclusiefs krijgen zoals die 5090's en we krijgen er maar een paar, en dat jong wil er graag 1. Dan hou ik die apart, klantenbinding en gunfactor maken.
Met dit soort software heb je 2 keuzes. Je kunt alles laten berekenen via je CPU of GPU (CPU is je processor, GPU is je videokaart). Videokaarten (GPU) schijnen heul wat meer rekenkracht te hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snappie, hij zei al dat ie veel meer ermee doet dan alleen gamen. Zat al sinds Januari te zeuren of ik er 1 apart kon houden. 2 weken geleden kreeg ie dus die goudstaaf. Hij blij en ik denk "wat een geld voor een videokaart"
Maar voor spellen.. Tja, Ik heb nog een GTX1060. Werkt prima. Terwijl ze tegenwoordig ergens op 5090 ofzo zitten. Weet niet of dat nodig is... Ik weet niet wie 'hij' is, maar een 1080 of 2080 speelt ook alles wat er verkrijgbaar is. en qua rendering moet je gewoon wat langer wachten
Ik ook steeds minder. Heb een tijdje geleden een PS5 gekocht in de hoop dat ik het gamen weer terug kon vinden (want dat vond ik in mijn vroege jaren wel leuk), maar dat is niet echt gelukt. Behalve met RDR2 dan (dat vond ik wel waanzinnig leuk). En wellicht GTA6 binnenkort. Maar mijn zoontje speelt er vooral Minecraft en Sonic op. Ook leukquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik snap jou welIk moet gewoon die rotzooi doorschuiven naar webshops en winkels
Ik heb er al jaren niks meer mee, maar het klantencontact is wel leuk
En als we dan een keer wat exclusiefs krijgen zoals die 5090's en we krijgen er maar een paar, en dat jong wil er graag 1. Dan hou ik die apart, klantenbinding en gunfactor maken.
![]()
Binnenkort misschien eens een tweede controller en FIFA ofzo kopen. Misschien is dat leuk om samen te doen![]()
Op de PC game ik allang niet meer. Ben het een beetje kwijtEn ik was zo goed is CS
Hij die jongen bij vaste klant van me liep al vanaf Januari te drammen wanneer de MSI Ventus 5090 kwam. We kregen er 2. 2 weken geleden. Overal vragen ze nu de hoofdprijs vanwege de beperkte beschikbaarheid. Hij heeft hem dus voor de normale prijs gekregen, ver onder de internetprijs. Dat doe je soms als distributeur. We kregen er 2 dus. 1 voor de adviesprijs naar dat jong, de ander op 1 euro onder de marktprijs geplaatst en was 2 minuten later ook weg. Rare handel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met dit soort software heb je 2 keuzes. Je kunt alles laten berekenen via je CPU of GPU (CPU is je processor, GPU is je videokaart). Videokaarten (GPU) schijnen heul wat meer rekenkracht te hebben.
Maar voor spellen.. Tja, Ik heb nog een GTX1060. Werkt prima. Terwijl ze tegenwoordig ergens op 5090 ofzo zitten. Weet niet of dat nodig is... Ik weet niet wie 'hij' is, maar een 1080 of 2080 speelt ook alles wat er verkrijgbaar is. en qua rendering moet je gewoon wat langer wachtenLach met een schone bips![]()
Ik was echt een fall out en elder scrolls fanaat ooitquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ook steeds minder. Heb een tijdje geleden een PS5 gekocht in de hoop dat ik het gamen weer terug kon vinden (want dat vond ik in mijn vroege jaren wel leuk), maar dat is niet echt gelukt. Behalve met RDR2 dan (dat vond ik wel waanzinnig leuk). En wellicht GTA6 binnenkort. Maar mijn zoontje speelt er vooral Minecraft en Sonic op. Ook leuk![]()
Binnenkort misschien eens een tweede controller en FIFA ofzo kopen. Misschien is dat leuk om samen te doen![]()
Op de PC game ik allang niet meer. Ben het een beetje kwijtEn ik was zo goed is CS
Die vond ik wat minder. Vrij snel mee gestopt ook. Maar na RDR2 is volgens mij niks meer leukquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik was echt een fall out en elder scrolls fanaat ooit![]()
Wat een game is dat!
Fallout 3 en New Vegas. En Elder scrolls Morrowind vond ik geniaal. Daarna niet meer dus gestopt met gamen. Toen dus Nuc gekocht.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die vond ik wat minder. Vrij snel mee gestopt ook. Maar na RDR2 is volgens mij niks meer leuk![]()
Wat een game is dat!
Ik taai 'm maar weer eens af. Thanks voor je adviezen weer @loveyoulongtime Ga ik zeker meenemen in mijn overwegingen![]()
![]()
Slaap lekker ouwe, ik neuk er ook tussenuit zodat de bolkers weer vrij spel hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 01:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik taai 'm maar weer eens af. Thanks voor je adviezen weer @:loveyoulongtime Ga ik zeker meenemen in mijn overwegingen![]()
![]()
Slaap lekker
Neptitenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 02:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Omdat ik het niet kan laten!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3882 / +146 / +0 / 10534 / 11630
2. _UserName_ / 1246 / +21 / +0 / 1323 / 1715
3. KoningWouter / 1103 / +3 / +0 / 4129 / 4692
4. Dr.Mikey / 930 / +136 / +0 / 1204 / 1542
5. KillemWieft / 905 / +23 / +0 / 697 / 1053
6. Moeraskat / 695 / +6 / +0 / 4256 / 4623
7. gebrokenglas / 636 / +44 / +0 / 2574 / 2952
8. HappyCharly / 522 / +12 / +10 / 2182 / 2458
9. kree / 505 / +0 / +0 / 2127 / 2432
10. loveislikeakiss / 500 / +15 / +0 / 1725 / 2049
11. hemarookworst / 495 / +40 / +13 / 1800 / 2146
12. devzero / 469 / +0 / +0 / 428 / 547
13. Bally-b / 457 / +0 / +3 / 78 / 147
14. sp3c / 450 / +0 / +0 / 642 / 800
15. Lovely / 446 / +14 / +0 / 2329 / 2726
16. mario390 / 425 / +9 / +0 / 255 / 402
17. loveyoulongtime / 339 / +4 / +29 / 1471 / 1671
18. ToT / 315 / +4 / +0 / 2152 / 2326
19. Pinnenmutske / 307 / +2 / +0 / 645 / 852
20. StevenHyde / 302 / +19 / +0 / 1061 / 1284SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Niet bolkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Man manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kauwgom blijft 20 jaar op straat liggenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het ziet er ook niet uit, die smerige vlekken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 03:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kauwgom blijft 20 jaar op straat liggenHow can I make this topic about me?![]()
Even kijken of ik wat punkten kan pakken. Gister is dat wel gelukt.
How can I make this topic about me?![]()
Ja dat is waar. Maar dan blijf ik wat langer... Ik ben het nieuws aan het lezen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Het is nog vroeg, en ook nog weekend.... Die liggen lekker te maffenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
De ochtendploeg laat nog even op zich wachten.
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3882 / +146 / +0 / 10534 / 11630
2. _UserName_ / 1246 / +21 / +0 / 1323 / 1715
3. KoningWouter / 1103 / +3 / +0 / 4129 / 4692
4. Dr.Mikey / 930 / +136 / +0 / 1204 / 1542
5. KillemWieft / 905 / +23 / +0 / 697 / 1053
6. Moeraskat / 695 / +6 / +0 / 4256 / 4623
7. gebrokenglas / 636 / +44 / +0 / 2574 / 2952
8. HappyCharly / 522 / +12 / +10 / 2182 / 2458
9. kree / 505 / +0 / +0 / 2127 / 2432
10. loveislikeakiss / 500 / +15 / +0 / 1725 / 2049
11. hemarookworst / 495 / +40 / +13 / 1800 / 2146
12. devzero / 469 / +0 / +0 / 428 / 547
13. Bally-b / 457 / +0 / +3 / 78 / 147
14. sp3c / 450 / +0 / +0 / 642 / 800
15. Lovely / 446 / +14 / +0 / 2329 / 2726
16. mario390 / 425 / +9 / +0 / 255 / 402
17. loveyoulongtime / 339 / +4 / +29 / 1471 / 1671
18. ToT / 315 / +4 / +0 / 2152 / 2326
19. Pinnenmutske / 307 / +2 / +0 / 645 / 852
20. StevenHyde / 302 / +19 / +0 / 1061 / 1284
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-03-01 00:00:01 tot 2025-03-29 03:45:49
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 02:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 3882 146 0 11629 0.33
2 _UserName_ 1244 21 0 1715 0.73
3 KoningWouter 1103 3 0 4692 0.24
4 Dr.Mikey 931 136 0 1542 0.60
5 KillemWieft 903 23 0 1051 0.86
6 Moeraskat 696 6 0 4621 0.15
7 gebrokenglas 636 44 0 2952 0.22
8 HappyCharly 522 12 10 2458 0.21
9 kree 506 0 0 2428 0.21
10 loveislikeakiss 500 15 0 2049 0.24
11 hemarookworst 495 40 13 2146 0.23
12 devzero 469 0 0 547 0.86
13 Bally-b 457 0 3 147 3.11
14 sp3c 450 0 0 810 0.56
15 Lovely 446 14 0 2726 0.16
16 mario390 425 9 0 402 1.06
17 loveyoulongtime 339 4 29 1671 0.20
18 ToT 315 4 0 2326 0.14
19 Pinnenmutske 307 2 0 852 0.36
20 StevenHyde 302 19 0 1284 0.24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Zij zit al aan de koffie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 04:20 schreef KillemWieft het volgende:
Bijna half 5. @:Dotteke is al lang wakker.
Thee dus?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 04:31 schreef KillemWieft het volgende:
Geef mijn bakkie maar aan Fikkie Mario.
Ik heb nog geen thee, die moet ik nog AI genereren
Hey Killemquote:Op zaterdag 29 maart 2025 04:20 schreef KillemWieft het volgende:
Bijna half 5. @:Dotteke is al lang wakker.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Thee is beter.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 04:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thee dus?
Ik heb nog geen thee, die moet ik nog AI genereren
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Alles goed met Killem?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GG. Lekker bakkie thnxquote:
Bolkje voor GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo zo je bent ook al uit bed?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 04:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Whut?
* gebrokenglas verslikt zich in de koffieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is nog niet eens 5 uur en word nu al gebolkt door Dotteke
Dat wordt nog wat vandaag
Hey Mutske. Slaap lekker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Earl grey.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 04:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je nog voorkeur voor een bepaalde smaak?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het zal je maar gebeuren.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 04:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is nog niet eens 5 uur en word nu al gebolkt door Dotteke
Dat wordt nog wat vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die vind ik niet lekker. Rooibos thee vind ik ook niet lekker. Ik ben meer van fruitsmaak of de normale thee.quote:How can I make this topic about me?![]()
Rooibos lust ik ook niet en fruitsmaken zijn altijd goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die vind ik niet lekker. Rooibos thee vind ik ook niet lekker. Ik ben meer van fruitsmaak of de normale thee.
[ Bericht 0% gewijzigd door KillemWieft op 29-03-2025 05:11:36 ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vind thee helemaal niet lekker, krijg er ook altijd zo droge mond vanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die vind ik niet lekker. Rooibos thee vind ik ook niet lekker. Ik ben meer van fruitsmaak of de normale thee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je moet dat theezakje niet in je mond douwen, hè.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind thee helemaal niet lekker, krijg er ook altijd zo droge mond van
Kon je dat niet eerder zeggenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je moet dat theezakje niet in je mond douwen, hè.
Voor de huid rijden? Die uitdrukking ken ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb veel liever koffie dan thee. Maar dat was inmiddels bekendquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind thee helemaal niet lekker, krijg er ook altijd zo droge mond van
Bolk dan ook meer. Je bent soms ook een hele tijd weg, ja dan schiet het ook niet op.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik vind thee altijd zo ouwewijven drankjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb veel liever koffie dan thee. Maar dat was inmiddels bekend
Vandaar dat je het niet drinktquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind thee altijd zo ouwewijven drankje![]()
Ik vind het ook niet lekker hoor. Heeeeeeel soms als ik mijn decaf vergeten ben mee te drinken waag ik mij er wel eens aan. Maar liever drink ik dan een glas waterquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaar dat je het niet drinkt
Ice tea is misschien dan nog wat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker hoor. Heeeeeeel soms als ik mijn decaf vergeten ben mee te drinken waag ik mij er wel eens aan. Maar liever drink ik dan een glas waterHow can I make this topic about me?![]()
Nee, ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Bb
Nog wezen stappen Bb?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee wel flink gezopen hierquote:heb een kennisje hier van Deense afkomst, ze ligt al ga er zo bij liggen en
wippenstijn word later op de dag wel
teveel
trusten
![]()
![]()
![]()
Laters!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:38 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nee wel flink gezopen hierheb een kennisje hier van Deense afkomst, ze ligt al ga er zo bij liggen en
teveel
trusten
![]()
* gebrokenglas bewaart de koffie voor later vandaag
O jee zo hard gezopen dat de wip nu niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:38 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nee wel flink gezopen hierheb een kennisje hier van Deense afkomst, ze ligt al ga er zo bij liggen en
teveel
trusten
![]()
Maar wat een eer dat je voor wippestijn ons nog even gedag kwam zeggen.
Nou slaapse een een lekker wil straks
Als Bally-b straks met een grijns DTS binnenkomt weten we voldoendequote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:42 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop alleen niet dat hij straks tegen zijn vriendin zegt o schat ...ja.ja ja genotskreuntje, geknotskreuntje gaat sneller en sneller o ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik bolkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als Bally-b straks met een grijns DTS binnenkomt weten we voldoendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tip:quote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee zo hard gezopen dat de wip nu niet gaat lukken.
Nou slaapse een een lekker wil straks
Ervaring mee?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen vrouw in je levenquote:
Hetquote:![]()
![]()
Hoezo verslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moest er om 5u uit. Maar nu net pasquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:![]()
Ja dat kan ook. Als het maar lekker is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps, dan ben je een klein uurtje te laat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moest er om 5u uit. Maar nu net pas
Moet je werken dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja moet werkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dan ben je een klein uurtje te laat.
Moet je werken dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan ben je nu te laat op je werk.quote:Maar..... je hebt wel een uurtje langer geslapen
“Martha Martha leg je bezem neer”Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik moet er om 7u zijn. Lukt misschien nogquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je nu te laat op je werk.Maar..... je hebt wel een uurtje langer geslapen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Komt vast goed duizendpootquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet er om 7u zijn. Lukt misschien nog
Slaan we de stijltang over. En dan haal ik op t werk wel eten.quote:![]()
Hopen dat er geen file staatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tip:quote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Slaan we de stijltang over. En dan haal ik op t werk wel eten.![]()
Hopen dat er geen file staat
Haar in een staart en gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hopen dat er geen file staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hou der vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werkse voor straks.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet er om 7u zijn. Lukt misschien nog
File, op zaterdagochtend? Nou dan is het overmacht, en geldt als goed excuus dat je een beetje te laat op je werk bent.How can I make this topic about me?![]()
Opzij, opzij, opzij,quote:Op zaterdag 29 maart 2025 05:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hopen dat er geen file staat
maak plaats, maak plaats, maak plaats,
Ik heb ongelofelijke haast.
Opzij, opzij, opzij,
want ik ben haast te laat,
Ik heb maar een paar minuten tijd.
BolhukkkkkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker heb net ook een bakkie gepakt
Het is echt super rustig heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het is heel rustig. Alle kans om nog even wat punten te pakken.
Even wat bolletjes in de oven mikken.
Lekker warme bolletjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noujazeg, daar daar hebben we UN.quote:
Voedertijd?
Hoe zwaar is Jyske nu? En vooral: hoeveel gram gegroeid in de 3 weken dat ze nu is?How can I make this topic about me?![]()
ik vraag me af, als je om 2 uur (of iets er voor) een reactie plaatst, pak je dan 60 punten bij het verzetten van de klok
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, daar is in voorzien in monitor. Die handelt dat goed af.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:31 schreef _UserName_ het volgende:
ik vraag me af, als je om 2 uur (of iets er voor) een reactie plaatst, pak je dan 60 punten bij het verzetten van de klok
Mijn puntenteller zal wel over zijn nek gaan denk ik
Morguh UN
Hee ggquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Noujazeg, daar daar hebben we UN.
Voedertijd?
Hoe zwaar is Jyske nu? En vooral: hoeveel gram gegroeid in de 3 weken dat ze nu is?
Jyske is woensdag gewogen en weegt 2455 gram en is dus 225 gram aangekomen, naast dat ze in de eerste week 100 gram was afgevallen![]()
Ze komt vanzelf voor de voeding, het was nu de kat
Siquote:
Ik ben er al
O, dan ga ik daar geen wekker voor zettenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, daar is in voorzien in monitor. Die handelt dat goed af.
Mijn puntenteller zal wel over zijn nek gaan denk ik
Dat gaat toch wel goed, geen reden tot zorg toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee gg
Jyske is woensdag gewogen en weegt 2455 gram en is dus 225 gram aangekomen, naast dat ze in de eerste week 100 gram was afgevallen![]()
Ze komt vanzelf voor de voeding, het was nu de katHow can I make this topic about me?![]()
Je hebt al een wekker. Die gaat elke 2 uur afquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
O, dan ga ik daar geen wekker voor zetten
O nog ruim op tijdquote:
om te plassenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt al een wekker. Die gaat elke 2 uur afWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja dat gaat prima, gister bij de kinderarts geweest, hoorde wel een hartruisje maar dat komt vaker voor, over een maandje terug en dan aan ze weer luisterenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gaat toch wel goed, geen reden tot zorg toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ruim op tijd. Nou dan weet je ook dat je voortaan heerlijk wat langer in bed kunt blijven liggen.quote:![]()
Je had de krultang wel mee kunnen nemen.....How can I make this topic about me?![]()
neuh, van 23 tot 3 geslapen en nu is ze nog niet gekomen dus op zich gaat dat goedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt al een wekker. Die gaat elke 2 uur afTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
M’n elastiek is geklapt
Wat fijn dat alles zo top gaatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja dat gaat prima, gister bij de kinderarts geweest, hoorde wel een hartruisje maar dat komt vaker voor, over een maandje terug en dan aan ze weer luisteren
ja, de dame doet het goedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles zo top gaat
op zaterdag wel misschien. Maar dan ook niet ontbijten, geen koffie, geen eten mee nemen, niet douchen( wel aan de wasbak wassen ).quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ruim op tijd. Nou dan weet je ook dat je voortaan heerlijk wat langer in bed kunt blijven liggen.![]()
Je had de krultang wel mee kunnen nemen.....
Geen file.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niemand om excuus aan te maken vandaag. Ben de enige leidinggevende in dienst nu.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Werkse voor straks.
File, op zaterdagochtend? Nou dan is het overmacht, en geldt als goed excuus dat je een beetje te laat op je werk bent.
Alleen maar mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niemand om excuus aan te maken vandaag. Ben de enige leidinggevende in dienst nu.
Ja, maar wil wel op tijd zijn voordat al die geweldige lieverds in dienst komenquote:
Ik ga vandaag op mijn (oude) werk aangeven dat ik niet in ga op hun aanbod om mijn functie terug te nemen, benieuwd hoe ze reagerenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar wil wel op tijd zijn voordat al die geweldige lieverds in dienst komen
En bij iedereen die binnenkomt veelbetekenend met je vinger op je horloge tikken
O, je gaat dat toch niet doen? Ook niet voor een beperkt aantal uren in de week?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga vandaag op mijn (oude) werk aangeven dat ik niet in ga op hun aanbod om mijn functie terug te nemen, benieuwd hoe ze reageren
Waarschijnlijk reageren ze hevig teleurgesteld, nu moeten ze alsnog kijken naar een andere oplossing.How can I make this topic about me?![]()
Nee, ik ben te bang dat ze aan mijn stoelpoten gaan zagen wat ze eerder ook deden, ik wil de vrijheid behouden die ik als vrijwilliger heb, dat ik weg kan als er iets met Jyske is bv. Wel wil ik, zolang ik geen andere baan heb ondersteunen in het leidinggeven zodat de andere twee (teamleider en directeur) aan hun eigenlijke taken kunnen werken voor 2-3 dagdelen in de weekquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, je gaat dat toch niet doen? Ook niet voor een beperkt aantal uren in de week?
Ja, die vrijheid is wel wenselijk. Jyske heeft de hoogste prioriteit, punt.How can I make this topic about me?![]()
Haha ja bijnaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 06:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En bij iedereen die binnenkomt veelbetekenend met je vinger op je horloge tikkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: