Mes meequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trainingsbroek aan, gele vingers en een beetje kut roepen.
anderen vallen afquote:
Okquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de buurt van Helmond zit zelfs een goede, en als ik dat zeg dan is dat zo want eigenlijk tongzoen ik nog liever met een openbaar toilet dan dat ik bij een AYCE plebsvoer ga zitten vreten.
Ik word hier gek genoeg ontzettend kwaad omquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik ook idioot https://www.hartvannederl(...)-huis-te-koop-workum
Prima maar dan willen we wel de foto's zienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de buurt van Helmond zit zelfs een goede, en als ik dat zeg dan is dat zo want eigenlijk tongzoen ik nog liever met een openbaar toilet dan dat ik bij een AYCE plebsvoer ga zitten vreten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:07 schreef Karzai het volgende:
Helmond heeft een breed scala aan activiteiten en bezienswaardigheden! Hier zijn een paar hoogtepunten:
Stichting Draaiorgels Helmond: Geniet van de prachtige klanken en nostalgische sfeer van draaiorgels in dit unieke museum.
De gebroken klok heeft ook eens gelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
daar heb ie wel een punt
aangevallen worden door de VS als je bij Denemarken hoort omdat de VS je in wil pikken lijkt me niet veilig.
En ik zie Denemarken niet in de aanval gaan
Ja, ik had hetzelfde, maar dan met de achterdeur benedenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is mijn slaapkamer zo koud?
*ziet raam open staan*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |