Zou eigenlijk zo'n gopro met lampje mee moeten laten draaienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ze willen gewoon niet dat je ziet wat zich daar ECHT afspeelt
Starting up the Boeing CH-47 Chinook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus jij alle vaat van het aanrecht gemaaid
Kunnen die hoedjes ook in de vaatwasser?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*zet aluhoedje op en geeft er ook eentje aan ETTO
ik kan gewoon door t glas van mn vaatwasser kijken om te zien hoe gezellig mn vaat aan het douchen isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou eigenlijk zo'n gopro met lampje mee moeten laten draaien
alerlei grouweijke satanische rituelen vinden daar plaats, en jij maar denken dat de dreft bezig is sausvlekken weg te poetsen...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou eigenlijk zo'n gopro met lampje mee moeten laten draaien
doe ik sowieso zelf aangezien ik alleen woonquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Prima als je een vaatwasser wil, maar dan mag je het zelf ook in en uitruimen. Ik draag er niet aan bij
Mijn ouders hadden er ook nooit een. Die deden het altijd samen konden ze de dag even doorspreken zonder luistervink kinderenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex vond afwassen supergezellig samen met mij, kochten we een huis waarin 25 vaatwassers pasten, "ja die komt hier echt niet in hoor zo'n afwasding"
Start Google bitch
Dreamliner editie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Starting up the Boeing CH-47 Chinook.
Maar ik gebruik geen Dreft in de vaatwasserquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alerlei grouweijke satanische rituelen vinden daar plaats, en jij maar denken dat de dreft bezig is sausvlekken weg te poetsen...
OH GIJ NAÏVELING
Ik denk het ... wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kunnen die hoedjes ook in de vaatwasser?
Ik welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik gebruik geen Dreft in de vaatwasser
Of van iemand andersquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga liever wel nuchter achter het stuur... anders wordt het leven misschien wel heel kort..
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden er ook nooit een. Die deden het altijd samen konden ze de dag even doorspreken zonder luistervink kinderen![]()
Wij zorgden wel dat we niet in de buurt waren anders moesten we afwassen/drogen
Gefeliciteerdquote:
Klotsende flep door dat dingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan gewoon door t glas van mn vaatwasser kijken om te zien hoe gezellig mn vaat aan het douchen is
DA'S NOG ERGERquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik gebruik geen Dreft in de vaatwasser
* huurt 10/10 vrouw (makkelijk en promiscue type) in voor het in- en uitruimen van de vaatwasser.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Prima als je een vaatwasser wil, maar dan mag je het zelf ook in en uitruimen. Ik draag er niet aan bij
ik ook, bulkaanbieding kan ik tot mn dood geloof ik nog mee doen zoveel staat er in de trapkast.quote:
Ja, daaromquote:
say what?quote:
NEE, het is...quote:
‘Huiswerk maken’quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik moest altijd toevallig naar de wc als er afgewassen werd
* wegrennen als een dik egeltje.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik moest altijd toevallig naar de wc als er afgewassen werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |