Daar hebben we Nattekat met zijn snarky commentsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die het nut van noodpakket niet snappen
Uhm..quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Heb je nou al gesportquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar hebben we Nattekat met zijn snarky comments
Jaahaaaaaquote:
Je hebt één rij vol met vijf "once in a lifetime" crises.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de pleuris uitbreek roep ik gewoon: Millenial Bingo! en dan wacht ik wel even af wat de prijs is
Hel op aarde.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog maar met honderd mensen over bent in totaal en ze zijn allemaal lelijk.
Johannes vas gewoon highquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja gezellig
Dan gaan we nu het hoofdstuk OPENBARINGEN lezen
![]()
![]()
Welke zaklamp moet ik aanschaffen? En welke radio heb je?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan de russen/amerikanen altijd nog verslaan door een bom te maken van spelden
Yoda66, ben jij het?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:27 schreef Koen66 het volgende:
Voorraad rum wordt minder, daar niet ik eens iets aan gaan doen
Telefoon. Maakt niet echt uit, als ie het maar doet zonder netvoeding.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke zaklamp moet ik aanschaffen? En welke radio heb je?
Ja, dat is jouw worst nightmarequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog maar met honderd mensen over bent in totaal en ze zijn allemaal lelijk.
Chocola erbij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm..
Sigaretten
Sigaren
Whisky
Ik ben paraat hoor
Oke Karzai.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:26 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel een enorme koelkast met kwekveel drank staan, ik vermaak me wel aan de lampen.
Ik reis al vaak genoeg met het OV, dank je.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat je in zo'n The Walking Dead wereld terecht komt
Wel knap door 1 verkeerd woord typ ik als Yoda inderdaadquote:
Moet je eens in de Bible Belt zeggenquote:
quote:
Een prestatie, het is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel knap door 1 verkeerd woord typ ik als Yoda inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |