Er is best goed en daarna een heleboel echte troep. Asus maakte nog weleens wat leuks vroeger. Dus ik zou gewoon lekker voor de Samsung gaan. Ze zijn daar zeer goed in.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:23 schreef borbit het volgende:
Ik zoek een tablet. Lekker groot, ik keek naar die Samsung A9 van 11 inch +5G. Maar de versie met veel opslag en GPS is best duur. Ik zoek dus een goedkopere maar wel 10 of 11 inch en met GPS zodat ik hem ook in de auto kan gebruiken. Liefst eentje die ik gewoon morgen kan kopen bij mediamarkt of coolblue.
Lijkt me wel interessant. Maar heb altijd Android telefoons gehad en 2 Windows tablets. Ben een beetje huiverig om een Apple device te kopen. Werkt toch allemaal een beetje anders lijkt mij?quote:
Als je dat hier ziet:quote:
Dat had ik ook, tot ik op aandringen van mijn echtgenote toch een ipad aanschafte. Ik wil nooit meer iets anders.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:34 schreef borbit het volgende:
[..]
Lijkt me wel interessant. Maar heb altijd Android telefoons gehad en 2 Windows tablets. Ben een beetje huiverig om een Apple device te kopen. Werkt toch allemaal een beetje anders lijkt mij?
snelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:23 schreef borbit het volgende:
Ik zoek een tablet. Lekker groot, ik keek naar die Samsung A9 van 11 inch +5G. Maar de versie met veel opslag en GPS is best duur. Ik zoek dus een goedkopere maar wel 10 of 11 inch en met GPS zodat ik hem ook in de auto kan gebruiken. Liefst eentje die ik gewoon morgen kan kopen bij mediamarkt of coolblue.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |