ik heb dit gedaan en nu is mijn PC stuk!!!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Even alle draden los koppelen, minimaal 5 minuten wachten nadat je hem spanningsloos hebt gemaakt, onder de douche schoonspuiten met minimaal 55 graden (anders gaan de componenten kapot) en goed drogen met een föhn
Heb je dat al geprobeerd?
1 van de weinigen nog hier.quote:
Ligt vast aan zijn neusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die kut CPu koeler is naar de vaantjes denk ik. Hoe dan ook denk ik dat het geluid daar van komt als ik mijn oor er tegen aan zet. De andere koelers in de behuizing zijn behoorlijk stil.
Weer eens onverwachte kosten. Betekend een capuchontrui minder kopen
Alle draden erin laten en meenemen in bad, dan heb je er gegarandeerd geen last meer van.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb dit gedaan en nu is mijn PC stuk!!!!!!
Ik eis schadevergoeding!
Deze man weet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:07 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gewoon even een goede tik geven is meestal voldoende
Een pc is toch veel makkelijker gamen en iets opzoeken als op een telefoon of tablet en/of laptop.quote:
Heb je het stof wel eerst uitgeklopt met een rubber hamer?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb dit gedaan en nu is mijn PC stuk!!!!!!
Ik eis schadevergoeding!
Niet gewoon je voeding en/of je coolers?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die kut CPu koeler is naar de vaantjes denk ik. Hoe dan ook denk ik dat het geluid daar van komt als ik mijn oor er tegen aan zet. De andere koelers in de behuizing zijn behoorlijk stil.
Weer eens onverwachte kosten. Betekend een capuchontrui minder kopen
TS heeft het over zijn PC, niet over z'n moeder.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:07 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gewoon even een goede tik geven is meestal voldoende
Gelukkig wel ja, heb je nog een beetje vrijheid dan op die kut telefoons/tablet lopen te klooien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |