verliefdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Hznootje het volgende:
Loopt Jolien nou in en trui van Mattheus? Waarom?
Inderdaad, een uurtje geleden of zo hadden ze restjes van de papa/mama-maaltijden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze hadden al gegeten en hoefden niet
Preciesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Inderdaad, een uurtje geleden of zo hadden ze restjes van de papa/mama-maaltijden.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Hznootje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Daar hoor ik ze alleen keihard lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat waren die meiden onder bed, geeft mijn filmpje geluid?
strategiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Hznootje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
die hadden late day dinner geloof rond uur of 4 zat Jane gerecht van Sharice te en Sharice van Janequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:49 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zijn aan het kaarten.. volgens mij niet
raar
ze doen het zelf ook hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:52 schreef Hznootje het volgende:
Tjongejonge nou topdag hoor vandaag..Het zal je laatste dag in BB zijn. Ik zou denk ik blij zijn als ik mocht gaan vanavond.
is een overal geweten dat vaak vrouwen niet elke dag hun haren wassenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:56 schreef Sestra666 het volgende:
jordy: ik heb tophaar![]()
jolien wil niet 2x per dag haar haar wassen, is niet goed toch sharice![]()
alsof sharice dat weet
haar haar ruikt naar rook
Wat zouden ze moeten gaan doen dan? Ik had nog welwat actie van BB verwacht..Is toch geen reet aan zoquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:04 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[BB 25-COS#1] Hier kan je gezellig meepraten over de streams!" van 06-01-2025 t/m 28-03-2025SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nr 9 goei zeg
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
ik zie nog een beetje lol bij jane en charise,quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat zouden ze moeten gaan doen dan? Ik had nog welwat actie van BB verwacht..Is toch geen reet aan zo
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:06 schreef Kissingbird het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh valt mee dit jaarweinig gepost
![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
maar mattie hoor je ook praten of nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:05 schreef kater1 het volgende:
[..]
Daar hoor ik ze alleen keihard lachen
oh sorry dan begreep ik je verkeerd, ja BB heeft dit jaar ook niet eens nieuwsitem gedaan zoals voorgaande jaren en idd oud bewoners helemaal niets van datquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat zouden ze moeten gaan doen dan? Ik had nog welwat actie van BB verwacht..Is toch geen reet aan zo
OOk Sharice en Jane trokken hun eigen plan vandaag gewoon hoor ik weet niet wat die andere dan hadden moeten doen in jou ogen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie nog een beetje lol bij jane en charise,
maar van BB uit gebeurt er niets en ook het kartel heeft er niet echt een feestje van gemaakt voor die twee
Ze hadden iets kunnen doen, lekkere lunch klaarmaken, een beetje gezelligheid, spelletje spelen, enz.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
OOk Sharice en Jane trokken hun eigen plan vandaag gewoon hoor ik weet niet wat die andere dan hadden moeten doen in jou ogen?
Sharice en Jane hebben de leftovers van het eten van de familie opgegeten, dat wilden ze graag, welke lunch had het kartel dan klaar moeten maken?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hadden iets kunnen doen, lekkere lunch klaarmaken, een beetje gezelligheid, spelletje spelen, enz.
nu hebben ze helemaal niets gedaan.
Ik had niet anders verwacht hoor, was eigenlijk wel verbaasd geweest als ze de moeite hadden genomen.
Er waren nochtans mooie intenties tijdens het ontbijt. Jordy zei dat ze (Jane en Sharice) maar moesten vragen als kartel iets voor hun kon betekenen. En Jolien zei dat ze niet meer moesten afwassen, dat het kartel dat wel zou doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hadden iets kunnen doen, lekkere lunch klaarmaken, een beetje gezelligheid, spelletje spelen, enz.
nu hebben ze helemaal niets gedaan.
Ik had niet anders verwacht hoor, was eigenlijk wel verbaasd geweest als ze de moeite hadden genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |