*mod edit*quote:
** mod edit -knip- **quote:
heb ik al eerder horen zeggen, stoer hoor zo'n klein grietje op een motorquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:18 schreef Rhosyn het volgende:
Jane rijdt op een motor.
Haar hele familie rijdt motor.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Link naar dat filmpje? Heb er al veel over gelezen maar kan het nergens vinden
is het echt waar of een misselijke roddel, heb het Faisel wel horen zeggen, Milena niet, verder zie ik Milena op allerlei leuke filmpjes met oud bewoners, niks lelijks
Dit vind ik ook een knip verwijder waard, heeft niks met de streams te maken...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Hoever Matt in en realtie is en waar voor hem de grens is en of hij zich schaamt voor zijn partner
Nee hij schaamt zich niet, maar kak vindt hij te vergaan plas moet kunnen
Gelukkig ben jij hier geen modquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:40 schreef Tjikako het volgende:
[..]
Dit vind ik ook een knip verwijder waard, heeft niks met de streams te maken...
Maar natuurlijk mod 🤗quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij hier geen mod
En kijk je waarsschijnlijk geen streams want dat wordt net verteld op de streams
Ja ik vind het ook wel raar en ik denk dat het vooral Jolien is die dat initieert. Jordy volgt haar dan wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:48 schreef Dotteke het volgende:
Je zou toch denken dat ze deze laatste twee weken gezellig met zijn 5en zitten. Maar het blijft 3-2
10 maandenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zei Sharice nou dat haar kat 4 maanden is en zwanger
Yep. Haar kat Charlie hoorde ik gisteren op TVquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Heb ik niet gehoord (was even de kamer uit), maar een paar uur geleden was ze wel bezig met welke namen ze aan kittens zou geven: Matti en Pootje vond ze al goeie namen, toen opperde ze ook Baby-Jane. En tegen Jordy zei ze: moet ik een kitten Ydroja noemen dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |