Zal mij benieuwen hoe dat gaat, dat filmpje dat Milena Jolien een Ho*r noemt en Mattheus een Rat gaat als een lopend vuurtjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Volgende week oud bewoners terug om de boel nog even op te leuken voor die paar dagen. Er zal toch TV gemaakt moeten worden als er nog 3 deelnemers over blijven. Dit jaar ook geen midweekse exit.
Die laatste week mogen ze wel overslaan wat mij betreft. Gewoon met 5 de finale in en één voor een er uitquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jaarlijks een terugkerende probleem, te weinig bewoners over, en (nog) geen gasten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:50 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De knopjes met de namen worden ook netjes in alfabetische volgorde ingedrukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Link naar dat filmpje? Heb er al veel over gelezen maar kan het nergens vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen hoe dat gaat, dat filmpje dat Milena Jolien een Ho*r noemt en Mattheus een Rat gaat als een lopend vuurtje
Maar als ze bij haar vriend woonde hoe kon ze dan kleding van een vriendin meenemen die bij haar een kast heeft. Dat zei ze in begin oh die trui is van een vriendin van mij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
[..]
Oh nou niks aan het handje dan eigenlijk.
Zeheeft eigen huis in Diemenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar als ze bij haar vriend woonde hoe kon ze dan kleding van een vriendin meenemen die bij haar een kast heeft. Dat zei ze in begin oh die trui is van een vriendin van mij.
peren-ijsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:29 schreef Rhosyn het volgende:
Charice is weer eens wat lekkers aan het maken.
Ik denk appelijs.
**Mod edit, dit doen wji hier niet niet tegen users**quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zowel Mattie als Jane moeten blij zijn dat hun (ex) partners hun ware aard hebben laten zien. Het beëindigen van een relatie wereldkundig te maken, zonder dat de partner ergens van af weet.
Die types ben je beter kwijt dan rijk, maar wel erg sneu voor die 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |