Sharice en Jane stonden rond 16u al af te wassen. Ik vermoed hun eigen potten, pannen en vieze borden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en weer staat het kartel af te wassen, dit is nu al avond 10 op een rij
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:51 schreef Verida het volgende:
[..]
het is ook alleen vaat van het kartel
Jane en charise hebben eerder hun eigen spullen al afgewassen
lekkere verspilling doen, doe alles in 1 keerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Sharice en Jane stonden rond 16u al af te wassen. Ik vermoed hun eigen potten, pannen en vieze borden.
En nu doet kartel het met hun spullen.
Diegene die nog wel wat weet te bedenken is Jordy zoals gisteravond "Ik ga op vakantie en neem mee"....wat toch nog gezellig werd en iedereen deed mee...... En misschien hadden Jane en Sharice ook wat kunnen bedenken....Maar ze krijgen ook niet veel aangereikt door BB. Vooral niet met dat stomme koffer gedoe....wat alleen maar stress veroorzaakte. Niemand wist waar hij aan toe was.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sharice en Jane hebben de leftovers van het eten van de familie opgegeten, dat wilden ze graag, welke lunch had het kartel dan klaar moeten maken?
Ieder doet zijn eigen ding, Jolien en jordy zaten buiten, Mattie in de Sauna en had het idee dat de beide dames ergens lagen te slapen, maar ze waren niet op stream.
Ze zouden elkaar bezig kunnen houden, maar lijkt erop dat daar van beide kanten geen behoefte aan was. Ze wilden ook niet mee eten, eigen keuze natuurlijk. Mssn door de zenuwen/ stres
Was ook geen leuke actie, die meiden zaten de hele tijd vol in de stres, voor niets.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Diegene die nog wel wat weet te bedenken is Jordy zoals gisteravond "Ik ga op vakantie en neem mee"....wat toch nog gezellig werd en iedereen deed mee...... En misschien hadden Jane en Sharice ook wat kunnen bedenken....Maar ze krijgen ook niet veel aangereikt door BB. Vooral niet met dat stomme koffer gedoe....wat alleen maar stress veroorzaakte. Niemand wist waar hij aan toe was.
Verkeerde kleurquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:05 schreef odie22 het volgende:
die haren kunnen we toevoegen aan de extensions van jane
Jane heeft nog een jas van haar ex en wist niet wat ze er mee moest doen.....Zou misschien wat zijn voor Jolien.....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:03 schreef Hznootje het volgende:
Jolien, trui aan van Mattheus, jas aan van Mattheus..Kan er niks aan doen, vind het zo’n sneu kindDagen Janken om de kringspier uitspraak van Jane..Maar ondertussen een wip maken met Jeffrey en nu als een loopse …. achter Mattheus aan.. Obvious
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |