voedselveiligheid hebben ze daar niet hoog in het vaandel blijkbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wilde dus crispy pork gaan eten. Ik naar het restaurant. Kijk ik in de keuken en zie ik het daar open en bloot liggen. Allemaal vliegen er op![]()
Ben maar ergens anders heen gegaan
ik blijf dan gewoon zitten tot het tijd isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, beetje rare gang van zaken. Als mijn werkgever geen werk voor me heeft ga ik gewoon naar huis en dat is niet mijn probleem.
Niet dat dat ook maar ooit voorkomt verder![]()
Moet je in- en uitklokken ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik blijf dan gewoon zitten tot het tijd is
Die vliegen zijn bestand tegen radiators?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
Ik wilde dus crispy pork gaan eten. Ik naar het restaurant. Kijk ik in de keuken en zie ik het daar open en bloot liggen. Allemaal vliegen er op![]()
Ben maar ergens anders heen gegaan
quote:
weet ik veel, is niet echt relevant wat zij daar van vindenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat vind je werkgever daar van
@:uitstraling
Oh zo. Ik krijg hetzelfde betaald, of ik nou blijf zitten of niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar goed, mijn 40 uur voor deze week heb ik al lang gemaakt
Altijd meteen opstaan dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh zo. Ik krijg hetzelfde betaald, of ik nou blijf zitten of niet.
Nee is hier heel anders. Thai hebben ook een sterkere maag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
voedselveiligheid hebben ze daar niet hoog in het vaandel blijkbaar
Ze zijn zelfquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
Lol, collega kwam hier met der kind van 3. Die vond me eng![]()
Nee die pork en is al bereid dus soms warmen ze dat nog even op maar meestal snijden ze het gewoon af en krijg je dat stukquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die vliegen zijn bestand tegen radiators?
ALTIJDREADYquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dingdong.
De wasmachine is klaar.
Hierbij een reminder om te checken of je wasmachine ook gereed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |