SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof dat alle torens in bangkok nog staan. denk dat ze alleen wat zwembadwater missen :p
Wat is daarquote:
Dit is diezelfde toren. je ziet dat het stuk wat de 2 met elkaar verbind breektquote:
Dat het pas 10:20 is en ik tot 12:30 moet werkenquote:
Er is verder geen werk meer?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat het pas 10:20 is en ik tot 12:30 moet werken
Je zal maar lekker aan het zwemmen zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is diezelfde toren. je ziet dat het stuk wat de 2 met elkaar verbind breekt
https://www.facebook.com/reel/9942261969125966
"Outlook past zich aan, aan de gebruiker."quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Magic 8-ball, hoe komt dit toch steeds?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, ja. Duidelijk.
Hm ja, helaas loopt het allemaal terugquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar vrees van niet
Zag net filmpje van een vlogger die in zo'n toren woont. Die ging met de trap naar beneden. hij zei dat hem dat 20 minuten kostequote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zal maar lekker aan het zwemmen zijn.
ohhquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een gewicht dat in gebouwen tegenschommelt om het geslinger van aardbevingen te dempen.
Ja, dat merk je echt. Soms zit er opeens een piekdag (vorige week dinsdag) tussen, maar de laatste 3 maanden is het over het algemeen echt heel slapquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm ja, helaas loopt het allemaal terug
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
Hmm, fuck, dit plaatje is gepdate. Nu waarschijnlijk tienduizenden doden.
[ afbeelding ]
Zwab is heel slimquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Outlook past zich aan, aan de gebruiker."
*kwijlt
Merkte het een aantal jaren geleden al bij PostNL al, toen ik nog Zaterdagbesteller wasquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat merk je echt. Soms zit er opeens een piekdag (vorige week dinsdag) tussen, maar de laatste 3 maanden is het over het algemeen echt heel slap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |