quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Der Soldat James Ryan
Auf der Flucht
Die Tribute von Panem
Das Ding aus einer anderen Welt
Die Klapperschlange![]()
PlausibelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, nu wel weer gemiept over rare Duitsers. Alleen hoe de fichen krijg je 'Escape from New York' omgebouwd tot 'Die Klapperschlange', dat klinkt meer alsof US met zijn piel tegen een koffieblik staat te zwieren![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Der Soldat James Ryan
Auf der Flucht
Die Tribute von Panem
Das Ding aus einer anderen Welt
Die Klapperschlange![]()
Klapperslang = Snake PlisskenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, nu wel weer gemiept over rare Duitsers. Alleen hoe de fichen krijg je 'Escape from New York' omgebouwd tot 'Die Klapperschlange', dat klinkt meer alsof US met zijn piel tegen een koffieblik staat te zwieren🐙
Heb je daar tekenthee van getrokken?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Mijn lieve roedeldominante hondje Pimmetje begon ooit te piepen toen ik zijn oor aaide op de bank, ik leg hem plat in de keuken, groot licht aan en een uur later had ik over de 80 teken verwijderd uit de binnenkant van zijn oor, dat leefde gewoon dat oor toen ik het optilde.
Aaaahquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Mijn lieve roedeldominante hondje Pimmetje begon ooit te piepen toen ik zijn oor aaide op de bank, ik leg hem plat in de keuken, groot licht aan en een uur later had ik over de 80 teken verwijderd uit de binnenkant van zijn oor, dat leefde gewoon dat oor toen ik het optilde.
Koffie gemalen denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je daar tekenthee van getrokken?
Allemaal opgegeten als ware het grijze zoetzure M&M's.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even kort aanbranden in de pan en dan als salade garnering.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja was wel wat werk dagdagelijks zo'n roedel woefjes.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aaaah![]()
Ik vind het ook altiid zo zielig als ze lang haar en flappige oren hebben dat ze dan helemaal haarklitten in de gehoorgang krijgen.
Maar dan nog mis ik de logica om ipv de titel van de film te gebruiken er een rare verbastering van het hoofdpersonage in te gooienquote:
Oh, voor dat extra knapperige effect.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Even kort aanbranden in de pan en dan als salade garnering.
Houquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Even kort aanbranden in de pan en dan als salade garnering.
Daarna even afpingen in de microwelle.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, voor dat extra knapperige effect.
Echt een ware keukenprins is het toch..
ISSIE WEERquote:
Ja echt logisch is het niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan nog mis ik de logica om ipv de titel van de film te gebruiken er een rare verbastering van het hoofdpersonage in te gooien
Nigellaquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daarna even afpingen in de microwelle.
Klapperslang is wel zo'n woord dat ook gewoon in het Foqueville's groene boekje zou kunnen staanquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja echt logisch is het niet.
Dat gezegd, als ik de mogelijkheid had om Klapperslang te gebruiken in iets zou ik het ook doen.
In de microwelle?quote:
@4EverBlackEyedquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klapperslang is wel zo'n woord dat ook gewoon in het Foqueville's groene boekje zou kunnen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |