Anders lopt ie zo van uwen bord wegquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
meej oewe grijze carpatsjooo
Mag ik morgen een muffin van de kabelbaan?quote:
GOD NON DE JUquote:
*block*quote:
Jij spreekt ook anders een aardig woordje USquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Anders lopt ie zo van uwen bord weg
Nog eentje dan:quote:
Wil je niet liever yoghurt uit de bosjes?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik morgen een muffin van de kabelbaan?
Ik ga even kotsenquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je niet liever yoghurt uit de bosjes?
Nu zie ik dat scheve gebit voor me.. bedanktquote:
Gaat dit over Karzai?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n oma heb een stomaquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu zie ik dat scheve gebit voor me.. bedankt
Frikandellenbos?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is nog wel wat heibel om geweest, hoorde ikquote:
Zurück in die Zukunftquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dat is op zich nog een letterlijke vertaling
Alleen als je goed gesport hebt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik morgen een muffin van de kabelbaan?
Joghurt aus den Büschen ook.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dat is op zich nog een letterlijke vertaling
Heb ikquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen als je goed gesport hebt.
*muffin nuttigt*
Ja dan bekt Shawshank Redemption toch wel lekkerderquote:
Oh shit ben weer helemaal de tijd vergeten. Snel snurkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig is het na tienen en zit ik niet te eten
Dit tijdstip zegt he-le-maal niets.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig is het na tienen en zit ik niet te eten
Bijna 22: 22quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit tijdstip zegt he-le-maal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, nu wel weer gemiept over rare Duitsers. Alleen hoe de fichen krijg je 'Escape from New York' omgebouwd tot 'Die Klapperschlange', dat klinkt meer alsof US met zijn piel tegen een koffieblik staat te zwierenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |