Ja. Op een, ehh, legale filmleenwebsite die ik ooit eens per ongeluk tegenkwam, vertaalt hij de titel soms automatisch. De kneuzige titels die wij hier aan films gaven vooral vroeger.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Heel vroeger werden speelfilms toch ook weleens naar het Nederlands vertaald? Splash was Plons ofzo en Child's Play was De pop.
Ja, een comfy matrasje hoeft niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 tot 5 graden dacht ik, en keihard matrasje erbij.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje als mijn carpaccio uit de magnetron, die rook ook serieus naar lijk.
Kleur kwam ook overeen trouwens.
Zat je aan de lsd?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedkoop smerig vanillequote:Op donderdag 27 maart 2025 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OEH, welke geur hebben de geurkaarsen?
Het stond ooit op imdb maar het is gelukkig verwijderdquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja. Op een, ehh, legale filmleenwebsite die ik ooit eens per ongeluk tegenkwam, vertaalt hij de titel soms automatisch. De kneuzige titels die wij hier aan films gaven vooral vroeger.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb wel eens vissticks in een kapotte vriezer gehad een week
Zoiets?
quote:Bodies are kept at between −10 °C (14 °F) and −50 °C (−58 °F). Usually used at forensic institutes, particularly when a body has not been identified. At these temperatures the body is completely frozen, and decomposition is significantly reduced, but not prevented.
Vaaaanieeeljeuuhhhhhhhhquote:
Gat-ver-dam-me.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En nuquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die ken ik! Once Upon a Time in the West
Voornamelijk omdat Oomph!![]()
meej oewe grijze carpatsjoooquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een creatieveling in de keuken.
Wilde eens een keer wat speciaals, ik heb een broertje dood aan gewoon.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gat-ver-dam-me.
Waaaaarom stop je dat in de microwelle?
Bij -18 is het behoorlijk lang houdbaar.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ingevroren vlees voor consumptie moet toch ook binnen zoveel weken worden opgegeten?
quote:
Ook aan opgepiepte carpaccio denk ik zo.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wilde eens een keer wat speciaals, ik heb een broertje dood aan gewoon.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
meej oewe grijze carpatsjooo
Micro-waveeeejquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gat-ver-dam-me.
Waaaaarom stop je dat in de microwelle?
Binnen 6 maanden ofzo toch?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ingevroren vlees voor consumptie moet toch ook binnen zoveel weken worden opgegeten?
Nog even en ik praat USquote:
"I think we're alone now 🎶"quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Er komt een dag dat ik verwacht ik een interventie jegens mijn Tiffany verslaving.
Ja eten gaat hier nooit zolang mee.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij -18 is het behoorlijk lang houdbaar.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een creatieveling in de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |