Een vorkquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met dat enge geluid wat je niet kunt horen maar wel langs je ruggengraat voelt kriebelen.
Die geur komt wel als ze ontdooien.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt de geur toch niet minder?
Gelukkig vertaalt google dat gelijk naar de juiste naamquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
Welke film is dit?
Spiel mir das Lied vom Tod.
JOEJOEquote:
Heerlie de peerliequote:Op donderdag 27 maart 2025 22:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die geur komt wel als ze ontdooien.
Nee die oranje muis liep gewoon in beeld, beetje sniffen en dan liep hij weer uit beeld of zo.quote:
Op hoeveel graden en wat erbij?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
Jongens, lijken worden gekoeld bewaard en vicks (of iets vergelijkbaars) wordt gebruikt door mensen die niet gewend zijn aan de geur
Volgens csi en consorten is dit zoquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
Jongens, lijken worden gekoeld bewaard en vicks (of iets vergelijkbaars) wordt gebruikt door mensen die niet gewend zijn aan de geur
Hoi jaquote:
-5 en geurkaarsen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op hoeveel graden en wat erbij?
2 tot 5 graden dacht ik, en keihard matrasje erbij.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op hoeveel graden en wat erbij?
OEH, welke geur hebben de geurkaarsen?quote:
Beetje als mijn carpaccio uit de magnetron, die rook ook serieus naar lijk.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
Ja. Op een, ehh, legale filmleenwebsite die ik ooit eens per ongeluk tegenkwam, vertaalt hij de titel soms automatisch. De kneuzige titels die wij hier aan films gaven vooral vroeger.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Heel vroeger werden speelfilms toch ook weleens naar het Nederlands vertaald? Splash was Plons ofzo en Child's Play was De pop.
Ja, een comfy matrasje hoeft niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 tot 5 graden dacht ik, en keihard matrasje erbij.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje als mijn carpaccio uit de magnetron, die rook ook serieus naar lijk.
Kleur kwam ook overeen trouwens.
Zat je aan de lsd?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje als mijn carpaccio uit de magnetron, die rook ook serieus naar lijk.
Kleur kwam ook overeen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |