Mein Kampf.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben dit probleem thuis vaak. Dat gergi zegt "ken je die film [insert rare duitse titel die totaal niet lijkt op het origineel]?"
- Nee
En dan gaan we de film kijken, is het een hele bekende
Toen kon dat nog gewoon. De lerarenkamer stond ook altijd blauw.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moet er wel echt bescheten uit gezien hebben
Foto van Wattenschijfje.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan dus met ieder willekeurige foto
Der Untergang.quote:
Volgens mij zijn die mortuaria ook gewoon koelcellen, dus die bevroren lijken zul je niet zo goed ruikenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt een hoax te zijn en dat het alleen in Silence of the Lambs is gebruikt.
Maar het lijkt mij juist een goed idee
Ewlquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen kon dat nog gewoon. De lerarenkamer stond ook altijd blauw.
Nou ja sommige hebben een tijdje in de zon of in het water gelegen. Mensen overlijden niet in een koelcel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die mortuaria ook gewoon koelcellen, dus die bevroren lijken zul je niet zo goed ruiken
Zijn het nou koelcellen of vriescellen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die mortuaria ook gewoon koelcellen, dus die bevroren lijken zul je niet zo goed ruiken
"Stirb langsam? Kennik niet"quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben dit probleem thuis vaak. Dat gergi zegt "ken je die film [insert rare duitse titel die totaal niet lijkt op het origineel]?"
- Nee
Het gaat hier over lijken en jij drinkt Raak Frisdrank ...quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink raak Frisdrank en ik voel me bijna 14.
Ja en het is ook allemaal zo gewelddadig, al die titels vol met DIE DIE DIEquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Nee
Panzermaus???quote:
Op hoeveel keer zit je nu?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
I think we're alone now
The beating of our hearts is the only sound
Ik weet niet of het de bedoeling is dat de lichamen stijf bevroren zijn? Misschien als ze een tijdje bewaard moeten worden. Maar anders worden ze toch gekoeld?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn het nou koelcellen of vriescellen?
Ja, maar als het koelcellen zijn en die lijken hebben of een tijd in de zon gelegen of in het water en je duwt ze de koelcel in, dan ruik je ze alsnog... denk ik?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de bedoeling is dat de lichamen stijf bevroren zijn? Misschien als ze een tijdje bewaard moeten worden. Maar anders worden ze toch gekoeld?
M'n oma had toen van die koeldingen onder haar bed toen ze opgebaard lag, als die accu's aansloegen schrok je je lam.
Geen idee, misschien in landen waar de grond te koud is 's winters om mensen te begravenquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als het koelcellen zijn en die lijken hebben of een tijd in de zon gelegen of in het water en je duwt ze de koelcel in, dan ruik je ze alsnog... denk ik?
Vriescellen zullen wel anders zijn, maar ik gok niet dat ze bevroren lijken gaan bewaren ?
Final Destination?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
Welke film is dit?
Spiel mir das Lied vom Tod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |