SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Denk en hoop eigenlijk in zijn neusquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je die dan in de magnetron?
Jij bent patient zeroquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar immuun voor
Jij zat echt te wachten een nieuw topicquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel de lange omweg naar de neus ja.
Het is US...quote:
Ga het misschien toch een keer proberen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Ik heb helemaal geen neusquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vast wel een keerquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik ooit vieze dingessen doe.
Leuke school heb jij op gezeten, the fuck ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of er hing nog zo'n muffe dranklucht omheen omdat ze zich de avond daarvoor weer in slaap hadden gedronken
Ik drukte op posten en kreeg een topic-is-vol boink.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij zat echt te wachten een nieuw topic![]()
Wat een snelheid
Fris bruin bloemetje valt ook iets voor te zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga het misschien toch een keer proberen.
Ja.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik ooit vieze dingessen doe.
Heb ik wat gemist of zo?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Is goed mevrouw Tomatensoep
WAARquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik drukte op posten en kreeg een topic-is-vol boink.
Met ballekesquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Is goed mevrouw Tomatensoep
Is dat een soort van 2 girls 1 cup situatie?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ie hetzelfde doet als met die blikjes niet.
Oke Voldemort.quote:
Leuk en handig voor lange meetings.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fris bruin bloemetje valt ook iets voor te zeggen.
Dit klinkt goor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Fris bruin bloemetje valt ook iets voor te zeggen.
Ik haat die boink.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik drukte op posten en kreeg een topic-is-vol boink.
Bij mij rookten ze in het lokaal half uit het raam.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke school heb jij op gezeten, the fuck ?
Heel dit topic klinkt goor... kweenie ...quote:
Klinkt onhandig.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij mij rookten ze in het lokaal half uit het raam.
1 US 2 blikjesquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat een soort van 2 girls 1 cup situatie?
Ooit op een kringverjaardag tijdens je jeugd zo'n oom gehad die deed alsof hij je neus wegnam en nooit meer teuggekregen?quote:
Oh wacht.. is dat daarvan.. ja die ken ik welquote:
Ja, nee.quote:
Ja hij zit verstoptquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooit op een kringverjaardag tijdens je jeugd zo'n oom gehad die deed alsof hij je neus wegnam en nooit meer teuggekregen?
Deel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Vind die ai plaatjes op Twitter wel geniaal
Ja ze hebben best veel films daar, ook de wat niet gebruikelijke klassiekers .Enige dat je soms hebt is dat je een Scandinavische hoes hebt, maar dat is dan meestal alleen de achterkant en niet op zijn Duits de hele titel van een film ombouwen naar het Duitsquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Ik moet er ook eens wat bestellen. Kwam er nu ook weer wat leuke dingen tegen.
Ik snap deze nog steeds niet.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooit op een kringverjaardag tijdens je jeugd zo'n oom gehad die deed alsof hij je neus wegnam en nooit meer teuggekregen?
Zuppa di Illuminatiquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Revolutionair idee: gehaktpiramides in de soep
Schijnt een hoax te zijn en dat het alleen in Silence of the Lambs is gebruikt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dacht dat ze dat bij lijkenvindingen ook gebruikten, maar nou weet ik niet of dat een HOAX is.
Die natuurkunde leraar die films aanzette om zijn kater uit te zitten ipv les te hoeven gevenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke school heb jij op gezeten, the fuck ?
Ja, ik was er al bang voor.. maar het maakte ergens wel sensequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt een hoax te zijn en dat het alleen in Silence of the Lambs is gebruikt.
Maar het lijkt mij juist een goed idee
Wij hebben dit probleem thuis vaak. Dat gergi zegt "ken je die film [insert rare duitse titel die totaal niet lijkt op het origineel]?"quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hebben best veel films daar, ook de wat niet gebruikelijke klassiekers .Enige dat je soms hebt is dat je een Scandinavische hoes hebt, maar dat is dan meestal alleen de achterkant en niet op zijn Duits de hele titel van een film ombouwen naar het Duits. Was trouwens wel de reden dat ik weer een bij de coolshop kwam, vanwege die Duitsers , zag daar The Warriors, maar die had weer zo'n verbouwde 'Die Warriors' hoes
. Bij sommige films is het wel echt zo erg dat je eerst moet gaan ontcijferen welke film het zou kunnen zijn Der Herr der Ringe
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Te lui om 3/4 verdiepingen naar beneden te lopen denk ik.
Lol. Van die dvds die je bijna zou halen omdat de verDuitsing zo grappig is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze hebben best veel films daar, ook de wat niet gebruikelijke klassiekers .Enige dat je soms hebt is dat je een Scandinavische hoes hebt, maar dat is dan meestal alleen de achterkant en niet op zijn Duits de hele titel van een film ombouwen naar het Duits. Was trouwens wel de reden dat ik weer een bij de coolshop kwam, vanwege die Duitsers , zag daar The Warriors, maar die had weer zo'n verbouwde 'Die Warriors' hoes
. Bij sommige films is het wel echt zo erg dat je eerst moet gaan ontcijferen welke film het zou kunnen zijn Der Herr der Ringe
Je moet wel alle aroma's van zo'n bedorven homp vlees goed in je op kunnen nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik was er al bang voor.. maar het maakte ergens wel sense
OH JAquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die natuurkunde leraar die films aanzette om zijn kater uit te zitten ipv les te hoeven geven
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel alle aroma's van zo'n bedorven homp vlees goed in je op kunnen nemen.
quote:
Mein Kampf.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben dit probleem thuis vaak. Dat gergi zegt "ken je die film [insert rare duitse titel die totaal niet lijkt op het origineel]?"
- Nee
En dan gaan we de film kijken, is het een hele bekende
Toen kon dat nog gewoon. De lerarenkamer stond ook altijd blauw.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Moet er wel echt bescheten uit gezien hebben
Foto van Wattenschijfje.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan dus met ieder willekeurige foto
Der Untergang.quote:
Volgens mij zijn die mortuaria ook gewoon koelcellen, dus die bevroren lijken zul je niet zo goed ruikenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt een hoax te zijn en dat het alleen in Silence of the Lambs is gebruikt.
Maar het lijkt mij juist een goed idee
Ewlquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen kon dat nog gewoon. De lerarenkamer stond ook altijd blauw.
Nou ja sommige hebben een tijdje in de zon of in het water gelegen. Mensen overlijden niet in een koelcel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die mortuaria ook gewoon koelcellen, dus die bevroren lijken zul je niet zo goed ruiken
Zijn het nou koelcellen of vriescellen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die mortuaria ook gewoon koelcellen, dus die bevroren lijken zul je niet zo goed ruiken
"Stirb langsam? Kennik niet"quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben dit probleem thuis vaak. Dat gergi zegt "ken je die film [insert rare duitse titel die totaal niet lijkt op het origineel]?"
- Nee
Het gaat hier over lijken en jij drinkt Raak Frisdrank ...quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Ik drink raak Frisdrank en ik voel me bijna 14.
Ja en het is ook allemaal zo gewelddadig, al die titels vol met DIE DIE DIEquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Nee
Panzermaus???quote:
Op hoeveel keer zit je nu?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:59 schreef ieniminimuis het volgende:
I think we're alone now
The beating of our hearts is the only sound
Ik weet niet of het de bedoeling is dat de lichamen stijf bevroren zijn? Misschien als ze een tijdje bewaard moeten worden. Maar anders worden ze toch gekoeld?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn het nou koelcellen of vriescellen?
Ja, maar als het koelcellen zijn en die lijken hebben of een tijd in de zon gelegen of in het water en je duwt ze de koelcel in, dan ruik je ze alsnog... denk ik?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de bedoeling is dat de lichamen stijf bevroren zijn? Misschien als ze een tijdje bewaard moeten worden. Maar anders worden ze toch gekoeld?
M'n oma had toen van die koeldingen onder haar bed toen ze opgebaard lag, als die accu's aansloegen schrok je je lam.
Geen idee, misschien in landen waar de grond te koud is 's winters om mensen te begravenquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als het koelcellen zijn en die lijken hebben of een tijd in de zon gelegen of in het water en je duwt ze de koelcel in, dan ruik je ze alsnog... denk ik?
Vriescellen zullen wel anders zijn, maar ik gok niet dat ze bevroren lijken gaan bewaren ?
Final Destination?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
Welke film is dit?
Spiel mir das Lied vom Tod.
Ik vond dat trouwens echt een hele treurige filmquote:
Nee maar als ze ze gaan onderzoeken liggen ze al een tijdje in de koeling meestalquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja sommige hebben een tijdje in de zon of in het water gelegen. Mensen overlijden niet in een koelcel.
Antarcticaquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, misschien in landen waar de grond te koud is 's winters om mensen te begraven
Dat maakt de geur toch niet minder?quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar als ze ze gaan onderzoeken liggen ze al een tijdje in de koeling meestal
Die ken ik! Once Upon a Time in the Westquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:03 schreef kwiwi het volgende:
Welke film is dit?
Spiel mir das Lied vom Tod.
Ze gebruiken vast wel een andere geurstopper ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar als het koelcellen zijn en die lijken hebben of een tijd in de zon gelegen of in het water en je duwt ze de koelcel in, dan ruik je ze alsnog... denk ik?
Vriescellen zullen wel anders zijn, maar ik gok niet dat ze bevroren lijken gaan bewaren ?
Gebeurde altijd niet zo heel veelquote:Op donderdag 27 maart 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die snifgeluidjes van die muis
Superlachen juist.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond dat trouwens echt een hele treurige film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |