SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ik snap best dat het 't niet beter maakt. Irl houd ik het commentaar ook gewoon voor me.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De emo scène uit begin 2000 wel.
TS is een dwaas, die mogen ook bestaan. Keerzijde van de vrijheidquote:
flikker opquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Kroeppoekkip - Flamingo.
Bakboel en een bom - Kerstcadeautje van haar werkgever voor ballie.
Duotovski - Ex-vriendje maar nog steeds drugsdealer van Ama.
Tamme kut - Koos- en horrornaampje van Ygritte.
Vreetboei - overdadig eten
Bergcaaf - Knaagdier uit Kwiwiland
Vlinder - de mooiste niet bestaande vrouw van de wereld, zie tevens vleesvlinder
Morgenmuffel - ochtendhumeur
Hedwig - kattige nieuwe bewoner van Foqueville
Karzaidag - je ziekmelden omdat je vakantiedagen tekort komt
Klapperbakkesen - klappertanden
Habbiebabbie - gek ding of zo
Ik kan je nu een hoop voorbeelden geven van fokkers die hetzelfde waren en/of zijn. Maar dat is roddelen!quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap best dat het 't niet beter maakt. Irl houd ik het commentaar ook gewoon voor me.
Maar het is natuurlijk niet zo dat ik ze links en rechts van me af moest slaan voor ik zelfdenigrerende opmerkingen begon te maken.
Maar is die net zo lekker als die van Bros?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:25 schreef Ama het volgende:
@:Ltvdk kijk wat ik heb.
[ link | afbeelding ]
(Duurste wat ik heb gekocht in de supermarkt lol)
Iedereen zo dik danquote:
zoek gewoon een levenquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Kroeppoekkip - Flamingo.
Bakboel en een bom - Kerstcadeautje van haar werkgever voor ballie.
Duotovski - Ex-vriendje maar nog steeds drugsdealer van Ama.
Tamme kut - Koos- en horrornaampje van Ygritte.
Vreetboei - overdadig eten
Bergcaaf - Knaagdier uit Kwiwiland
Vlinder - de mooiste niet bestaande vrouw van de wereld, zie tevens vleesvlinder
Morgenmuffel - ochtendhumeur
Hedwig - kattige nieuwe bewoner van Foqueville
Karzaidag - je ziekmelden omdat je vakantiedagen tekort komt
Klapperbakkesen - klappertanden
Habbiebabbie - gek ding of zo
Gewoon je Pathépas inruilen voor een Basic-Fit abonnement, opgelostquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap best dat het 't niet beter maakt. Irl houd ik het commentaar ook gewoon voor me.
Maar het is natuurlijk niet zo dat ik ze links en rechts van me af moest slaan voor ik zelfdenigrerende opmerkingen begon te maken.
quote:
Koenquote:
Altijd!quote:
Soms heb je geen zin in mensen die zo diep ongelukkig met zichzelf zijn dat hun enige toevlucht bestaat uit het neersabelen van anderen.quote:
Net pizzaatje gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |