Hij maakt gewoon brood voor de bewoners wat is daar nu weer mis meequote:Op donderdag 27 maart 2025 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy weer met eten bezig.
Of hij bakt iets of hij eet iets.
Eten eten eten..
Als hun koffers dus ook al uit het huis zijn lijkt het me stug dat ze blijven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jane en Charice horen gerommel in de voorraadkamer en denken dat iemand hun koffers heeft opgehaald.
Krijgen ze een zendercheck
Die gaan ook na bed omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. wat vanmorgen ook een beetje bevestigd werd doordat het kartel stemde wie niet mocht winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat dat precies de reden is de trill dat je iets stouts doet is wat soort van niet mag
tuurlijk mag het gewoon en kan ook met die andere maar ja die gaan wel steeds vroeg naar bed en hun gaan nog even snacken en doen net alsof het niet mag, je moet er toch wat maken daar voor jezelf
Maar als ze het aan hun vragen of ze stiekem snacks gegeten hebben ontkennen ze het alle drie kei hard. Geef het dan toe dat ze het samen bij het kampvuur doen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ben het ook wel met je eens maar kan me ook indenken dat the thrill ervan ook leuk is nu zijn ze ook leuk samen allemaal
ik denk dat het gewoon het kind is van hun en het stiekum iets doen dat het gewoon leuk maakte ik snap het wel, en ja hun eten om 18.00 en gaan om 20.30 naar bed dan is er niet het leuke bij van bji het vuur zitten en snacken, gisteren vroegen ze het aan hun en dat wilde ze ook niet
maar nogmaals kan jou kan heus wel begrijpen ook
Omdat Jordy denkt dat er vanavond nog iets gaat gebeuren en dan is het brood in ieder geval klaarquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:22 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus vraagt zich af waarom Jordy nu al... ... Jordy zegt dat hij nu begint want het moet eerst nog stijven en dan bakken en om half 9 pas klaar.
Ah oke. Skip mijn hersenspinsel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:28 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie hun koffers gewoon staan.
Dus iets klopt er niet...
jolienquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:33 schreef kater1 het volgende:
Jane gaat buiten naast Jordy zitten. Jordy vind de lucht nu heel mooie kleur blauw hebben. Ze weten niet wat er gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:35 schreef Linnied het volgende:
Buiten Jordy en Jolien.
Voorspellingen over komende week.
Volgens Jordy wordt het groots. Veel actie. Feestweek. Hele nacht door...
1.2.3...
zoals elk jaarquote:Op donderdag 27 maart 2025 19:37 schreef kater1 het volgende:
[..]
Maar ik hoop met hem mee. Anders eten kaarten slapen sauna eten......
Het is geen thrill meer. Maar een verslaving.quote:Op donderdag 27 maart 2025 19:27 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Die gaan ook na bed omdat ze het gevoel hebben er niet bij te horen. wat vanmorgen ook een beetje bevestigd werd doordat het kartel stemde wie niet mocht winnen.
[..]
Maar als ze het aan hun vragen of ze stiekem snacks gegeten hebben ontkennen ze het alle drie kei hard. Geef het dan toe dat ze het samen bij het kampvuur doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |