TOP spelquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:36 schreef kater1 het volgende:
TV uitzending: Wow wat een spel in de GR. BB zegt het allergrootste spel ooit. Reuzeschommels!
jane en jolien doen het beidequote:Op donderdag 27 maart 2025 20:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat vind ik het allerleukst van Jane........
ziet er vet uit zegquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:36 schreef kater1 het volgende:
TV uitzending: Wow wat een spel in de GR. BB zegt het allergrootste spel ooit. Reuzeschommels!
Hij bood daarnet ook kaartjes met podcast-vragen van deze ochtend aan aan Sharice en Jane. Sharice pakte "haar" vraag, Jane vond het niet nodig.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Jordy heeft alle kaartjes zowat bewaard van weekly basics en feestjes enz hij heeft er net 1 aan Mattie en Jolien gegeven hij zegt ja jullie gooien alles weg dat moet je juist bewaren als herinnering hahaha
sl op 2 is eraan gekomenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
Camera zoomt in op de nominatie-pin van Sharice.
Komt er iets aan? (komaan FEBO)
aha ok ja ik zou dat ook leuk vinden hoor om te bewarenquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Hij bood daarnet ook kaartjes met podcast-vragen van deze ochtend aan aan Sharice en Jane. Sharice pakte "haar" vraag, Jane vond het niet nodig.
Top! Bedankt voor het doorgeven. Ik heb jolien en jane op de stream.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:49 schreef Koos1958 het volgende:
Zo van dat aerobic pak is ook opgelost.jolien zegt jordy is zijn eigen pak. En van matti zit die gewoon in tas
Sharice is al het hele seizoen de enige bij wie ik het nooit erg vind als ze begint te zingen. Ze heeft een enorm grote muziekkennis en zingt vaak wat oudere klassiekers en heel veel verschillende songs/genres. En ik vind haar een redelijke goeie zangstem hebben - met wat training en begeleiding zou ze daar wat mee kunnen doen.quote:
nouuuuquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:53 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Sharice is al het hele seizoen de enige bij wie ik het nooit erg vind als ze begint te zingen. Ze heeft een enorm grote muziekkennis en zingt vaak wat oudere klassiekers en heel veel verschillende songs/genres. En ik vind haar een redelijke goeie zangstem hebben - met wat training en begeleiding zou ze daar wat mee kunnen doen.
alleen als je arretjescake maaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |