"Wat doet die mevrouw gek."quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moest lachen en ik zit in het OV.
quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien beter niet klikken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hij had niet door dat m'n andere hand volliep met bloed, hij zag alleen m'n opgestoken hand. Ik zat natuurlijk ergens achterin.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo zielig, en super stom van de leraar.
Wij hadden dit met iemand op de middelbare die moest plassen en nouja, je raadt het al. Zat niet in mijn klas maar echt, zoooo zielig.
112, politie brandweer of ambulancequote:Op donderdag 27 maart 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wat doet die mevrouw gek."
Ik zal er over op houden, maar dat is niet iets om snel te vergeten.quote:
Je zou eigenlijk eens aan iemand die gnorkt in het OV moeten vragen: "welk topic?"quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wat doet die mevrouw gek."
OV stilgezetquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
112, politie brandweer of ambulance
Politie a.u.b. er zit een vrouw maniakaal te lachen
met twee lettergrepenquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zo hoort het ook uitgesproken te worden
Gewoon dat noodnummer van de NS appen en dan te horen krijgen dat ze niet komen helpen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
112, politie brandweer of ambulance
Politie a.u.b. er zit een vrouw maniakaal te lachen
quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk eens aan iemand die gnorkt in het OV moeten vragen: "welk topic?"
Is het doegen dan?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind doesjen echt niet kunnen. En oto ook niet.
"Zoek het zelf maar uit, dit staat niet in ons draaiboek. Succes nog. Doeidoei!"quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon dat noodnummer van de NS appen en dan te horen krijgen dat ze niet komen helpen.
Ik heb dit woord nu zovaak uitgesproken in hele korte tijd dat ik niet meer weet wat correct isquote:
Dan snel zeggen "oh dat reddit topic ken ik niet".quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, maar als het antwoord dan KSC is, dan komt dat wel heel dichtbij
Ik hield me dit keer in.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk eens aan iemand die gnorkt in het OV moeten vragen: "welk topic?"
nee dat is gewoon raarquote:
Ik weet niet of dat het er beter op maaktquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan snel zeggen "oh dat reddit topic ken ik niet".
Ja dat kan wel, want het is Frans en dat zijn rare mensenquote:Op donderdag 27 maart 2025 17:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hield me dit keer in.
[..]
nee dat is gewoon raar
Wegens bladeren in het draaiboek heeft de respons mogelijk vertraging.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Zoek het zelf maar uit, dit staat niet in ons draaiboek. Succes nog. Doeidoei!"
KoninJING? Wat voor halfjes ga jij mee om?quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik had ooit een discussie met een vriendin of het koninGIN of koninJING is
wij een derde persoon inschakelen 'het is koning-in'moeilijk
Vierkante wielen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 17:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wegens blaadjes in het draaiboek heeft de respons mogelijk vertraging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |