https://www.ad.nl/binnenl(...)-amsterdam~ac197f5d/quote:Bij de Dam in Amsterdam zijn meerdere gewonden gevallen bij een steekpartij, meldt de politie. Een traumahelikopter is geland.
De steekpartij gebeurde in de Sint Nicolaasstraat, een straat vlakbij De Dam. Hoeveel mensen gewond zijn, is onbekend.
De Dam zelf is afgezet. Op beelden van de Dam is te zien hoe het grote plein ruim is afgezet.
Er is een traumahelikopter voor het koninklijk paleis geland. Veel toeschouwers staan er omheen en worden op afstand gehouden. De terrassen en straten rond de Dam zijn zoals gebruikelijk druk bezet.
Ja zo doen helikopters datquote:
De onderbuikgedachte zal wss bij redelijk wat mensen naar die eerste gaan...quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een "Allahoe akbar" roeper? Iemand in de war of lage suikerspiegel?
Lijkt er op dat het o.a. in de Sint Nicolaasstraat is gebeurd.quote:
Bruinquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Sint Nicolaasstraat
Sinterklaas
Klaas
Klaas Bruinsma
Je ontwikkelt apps?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:17 schreef SpecialK het volgende:
Vlak voor de deur van mijn werk.
Mijn collega heeft 2 gewonde mensen zien liggen in de steeg. Zijn inmiddels weg.
Ik werk vandaag thuis dus heb niks gezien dus dit is 2e hands informatie.
Pietquote:
Narcistisch volk . 9 van de 10 keer ook Engels praten in Nederlandse zinnetjes .quote:
Heb je iets raars gehoord? Of uberhaupt iets?quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:17 schreef SpecialK het volgende:
Vlak voor de deur van mijn werk.
Mijn collega heeft 2 gewonde mensen zien liggen in de steeg. Zijn inmiddels weg.
Ik werk vandaag thuis dus heb niks gezien dus dit is 2e hands informatie.
Jij bent iets op het spoorquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Sint Nicolaasstraat
Sinterklaas
Klaas
Klaas Bruinsma(drugsbaron)
Dacht even wat doet Peter R in de thumbnail.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:04 schreef Stupidisco het volgende:
AT5 heeft livestream
https://www.at5.nl/media
Bekijk deze YouTube-video
Lekker politiek correct hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De onderbuikgedachte zal wss bij redelijk wat mensen naar die eerste gaan...
Hoop dat het niet zo is. Maar whatever het motief, gewoon weer het zoveelste zinloze geweldsincident
Hij werkte thuis...quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heb je iets raars gehoord? Of uberhaupt iets?
Wacht gewoon informatie af, aasgierquote:Op donderdag 27 maart 2025 16:23 schreef quo_ het volgende:
[..]
Lekker politiek correct hoor.
Een suggestie die op basis van de ervaringen van de laatste jaren duidt op het meest waarschijnke scenario afdoen als "onderbuik".
Zolang niets is bewezen is zo'n bewering inderdaad een bewering vanuit de onderbuik, dus hier is niks onwaars aan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:23 schreef quo_ het volgende:
[..]
Lekker politiek correct hoor.
Een suggestie die op basis van de ervaringen van de laatste jaren duidt op het meest waarschijnke scenario afdoen als "onderbuik".
Fok is vrijheidquote:Waarom je niet kunt reageren onder dit berichtWaarom je niet kunt reageren onder dit berichtquote:We sluiten de reactiemogelijkheid onder berichten over de onrust in Amsterdam standaard omdat we zien dat NUjij'ers de huisregels overtreden onder deze berichten.
De hevigheid van de discussies maakt goede moderatie lastig. Daarom zien we je graag terug onder onze andere producties.
We sluiten de reactiemogelijkheid onder Nederlandse 112-nieuwsberichten standaard omdat we speculatie willen voorkomen. Speculatie is namelijk niet toegestaan op NUjij.
Zodra er meer bekend is over deze zaak, lees je dat op NU.nl en openen we de reactiemogelijkheid alsnog.
Verschillende plekken dus. Via Parool.quote:De steekpartij gebeurde voor stoffenwinkel Dutch Quilts aan de Nieuwezijds Voorburgwal. “Ik hoorde geklop,” zegt een medewerker. “Daarna zag ik dat een meisje in haar rug was gestoken. Een jongen rende vervolgens weg.”
Ook voor de deur van De 3 Fleschjes in de Gravenstraat zagen klanten hoe een voorbijganger werd neergestoken. “Het was heel erg schrikken,” zegt een medewerker. “Klanten zagen dat een oudere vrouw in haar rug werd gestoken. Ze was samen met haar man. Ik zag het pas toen de vrouw op de grond lag. Het was heel grimmig.”
Bah.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verschillende plekken dus. Via Parool.
Bah bah. Vooral de walgelijke lafheid van dit soort daden maakt me nog het meest pissig.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verschillende plekken dus. Via Parool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |