Manuelaquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:20 schreef NailQueen het volgende:
Zij was zo'n leuke vrouw. Totaal geen sterallures maar gewoon heel nuchter en vrolijk![]()
Wat gaat dat opeens hard met de zieke BN'ers. Ron, Dieuwertje, Rob en nu Loretta.
Hopelijk gaat dat gewoon permanent van de buis.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:21 schreef superniger het volgende:
Ach Loretta.
Wie gaat haar vervangen bij The Masked Singer?
En regelmatig de 70 nog niet gepasseerd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jeetje, ze gaan wel links en rechts tegenwoordig, zo snel.
RIP
Idd.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:11 schreef TLC het volgende:
Kan Jeroen Pauw weer naar een uitvaart van een ex, in hetzelfde jaar nog wel![]()
Of ze had gewoon genetische pech.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:23 schreef Alarmonoff het volgende:
Weer slaat die kanker(welvaarts)ziekte toe
'Ach Loret,' begint Jeroen zijn verhaal, 'de kleine optimist, tijdens haar ziekte nog altijd blij met de goede dagen.' Het duo presenteerde samen lange tijd RTL Nieuws. 'We waren de jonkies van de wereldomroep, verliefd op elkaar en het werk, variërend van nieuws tot Ponypark Slagharen en zo'n 10 [jaar] later samen het duo van RTL Nieuws.'quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:11 schreef TLC het volgende:
Kan Jeroen Pauw weer naar een uitvaart van een ex, in hetzelfde jaar nog wel![]()
Ik schrok toen ik het hoorde, een leuke dame en weer een leuke bn'er die dit jaar overleden is![]()
*RIP Loretta Schrijver*
Het is niet dat Jeroen Pauw weinig exen heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:11 schreef TLC het volgende:
Ja, ik ook. Vooral bij de Masked singer. Ze was altijd 'zo verliefd' op de karakters.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ziek wasVond het altijd een leuk mens.
Leuk fragmentquote:Op donderdag 27 maart 2025 13:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Loretta, een groot dierenliefhebber.
Bekijk deze YouTube-video
1 op de 2 mensen in Nederland krijgt met deze ziekte te maken. Je hoopt zo laat mogelijk in je leven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En regelmatig de 70 nog niet gepasseerd.
[..]
Idd.
[..]
Of ze had gewoon genetische pech.
Nou dit inderdaad. Potdomme wat een rottige rot ziekte is het toch.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Vooral bij de Masked singer. Ze was altijd 'zo verliefd' op de karakters.
We gaan haar missen.
Nu zijn dat er ook zoveel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:11 schreef TLC het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |